Turkish Tea Time 2011

Nou ff gekletst hier erover… want dan ben je ineens alleen thuis zeg maar…
Was ff de schrik die insloeg zeg maar…

Zooo nu op naar 23 uur haha

mogge all
Beps : tuurlijk is dat even schrikken zeg, fijn dat je er even over hebt kunnen praten
Bloem : komt best goed hoor vrijdagmiddag !
Iedereen een fijne dag :dag:

mogguh

harstikke donker nog buiten zeg! allemaal een fijne dag!

:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,jij ook een fijne dag.

Hier weer kort geslapen,kon gisteravond niet in slaap komen en om half 5 was C weer wakker,gelukkig daarna wel weer gaan slapen,maar helaas kon ik niet meer in slaap komen :(. Was blij dat hij na de vakantie eindelijk doorsliep,maar nadat hij zondag bij me ouders heeft geslapen is hij weer wakker s’nachts,hopen maar dat het van korte duur is.

Goedemorgen meiden.

Beps wat een schrikbericht zeg, heel veel sterkte meis…en gelukkig komen ze er achter om je extra in de gaten te houden.

Bloemmie weer goed aan de studie.

Mexx tweestrijd wel of niet, succes met het dubben, en BB tja soms heb je gewoon pech. Dat had ik met de nokio touch…binnen 3 weken de foon aan diggelen, nu is het gelukkig maar het netwerk, en dat komt wel weer goed, maar idd heb gezien dat de hele BB over de hekel gaat hahaha. enne ik zou een zwarte nemen, blijft toch langer mooi.

Roanna geen idee waar de zon schijnt, ja portugal geloof ik, kennisjes gisteren vertrokken naar turkije voor de eerste keer, side en het regent daar pijpestelen.

Ik zooooo slecht geslapen, maar 4 uurtjes en dat op een slaappil…pffff …en nu achter mijn bureau met 0,0 geen werk, en 0,0 geen zin…pfffff. hoop dat is snel naar huis kan. Maar ja daar is het ook niet zo gezellig met allemaal lege kasten, niks aan de muur, je hoort jezelf adem halen zo hol is het blehhhh,…zaterdag witten…althans hubs dan he…

Moguh!

Ik ben er zo goed als uit… het wordt toch de zwarte, maar goed…als de winkel straks alleen de witte nog op voorraad heeft dan wordt het alsnog de witte! :tongue:

TRL: wat vervelend dat C. weer zo vroeg wakker is! :frowning:

Viva: hoe kan het dat je zo slecht slaapt? :kus:

Het is echt noodweer in Turkije, er zijn mensen vermist en mensen dood… Heel veel klanten van ons zitten daar nu, dus maak me best een beetje zorgen! :frowning:

Tot later!

Oh jee Mexx wat een berichten uit Turkije. Wij hebben ooit in Golden Moon gezeten dat het er zo regende dat de straten rivieren waren… geen elektriciteit en mn moeder had huisarrest(kon niet met de trap en de lift deed t niet ;))!
TE erg, dolmusjes bij de haven tot aan het raam in het water, bij de haven hele huisraad aan het dobberen…
BAH!!!

Ik goed geslapen, weer wat rustiger, en nu nog 1 dagje werken en dan 2 dgn VRIJ!!!(hoop ik haha)
Dus…meld me weer

Mexx : had gisteren ook al bericht gekregen uit Antalya dat het zulk vreselijk weer is, grote problemen ook op de luchthaven schijnbaar. Succes met de aanschaf, wij horen wel wat het geworden is
Viva : jij ook al zo slecht geslapen en nu geen zin om te werken en geen zin om naar huis te gaan pfffff, blijf je lekker ff surfen
Beps : jij nu ook weer iets rustiger, goed zo
Trl : wat jammer dat C weer uit het fijne ritme van doorslapen is

Goedemorgen all.

Ik denk… zal me ook ff melden, maar het meeste is al gezegd, dus sluit me er ff bij aan.

Ja, erg he… je zult er toch maar zitten. Maarja… voor de bewoners nog erger. Maar ik hoor net op radio Gelderlandweer, dat het overal al minder is of gaat worden. Alleen… wij krijgen hier zonnig weer, maar wel fris.

@Mexx: La even weten wat het geworden is he!!! :cheer:

Ik ga zo eerst ff kijken hier thuis, wat ik allemaal kan opzeggen in het nieuwe jaar. We moeten nu toch ook echt een beetje op de kleintjes gaan letten en ga eens even kijken wat er allemaal weg kan. ( kranten, abonnementen waar ik niks mee doe, lidmaatschappen waar ik ook al aan mee doe met collecteren, dus gaat er veel uit hier) Het spiet mien… maar zo ligt het nu even.

Maar nu eerst… weer een leker bakkie koffie.

Mensen… werkse en studeerse. In ieder geval… iedereen een fijne dag verder. :kus: Dont woryy, be happy.

Oh maar Roanna: Dat doen wij elk jaar… Al is het maar om te kijken: Ach het is wel een aardig blad, maar te duur…als ik m opzeg is het prima bieden ze me iets voordeel wil ik erover denken…
En op de kleintjes letten… Het makkelijker uitgeven dan in je knip houden!!!

Precies Beps. Het zijn net Peseta’s zeg ik altijd. Het vliegt je de portemenee uit en dan betaal ik ook nog regelmatig met het plastic kaartje. lol2

Maargoed, er kan hier best veel uit… wat echt onnodig is, vooral nu met die multi media.

We willen per slot van rekening toch nog wel graag op vakantie, al is het dan maar 1x per jaar. ( liefst 2x ) Niet dan? Hihihi.

TV gids hebben we al jaren niet meer: Ze zenden elke week hetzelfde uit…(en internet heeft elke dag de info)
Krant hebben wij altijd al onzin gevonden: Nieuws is OUD… en het journaal verteld je ook alles (en van de buurt lees je in het gratis krantje)en op internet ook
Tijdschriften: Ja van die technische… maar 1 jaar dan gaan ze eruit(Dan is de aanbiedingskorting verlopen. Nu net een abb genomen op iCreate… normaal tijdschrift €9 per keer, €60 per jaar, 10 st, en nu met een extra aanbieding om in de app store voor €25 te kopen) Dus…

Nou zo kan ik nog wel… Alleen bij het ZF blijven we erg hangen…daar zijn we blij mee…

Helemaal mee eens. Ik heb net de varagids en de weekend Telegraaf opgezegd, dus het begin is er. Dan heb ik er nog wat bij wat alleen telefonisch kan… dus daar nog even achteraan en opgeruimd staat netjes.

Nee… ZF en Energie blijf ik ook trouw. Die gaan niet weg of switchen.

En nee… ik wil voolopig ook even nergens geen lid meer van worden, tenzij het gratis is. lol2

Misschien ben ik gek… maar wat is ZF?

Mexx : volgens mij (is de leeftijd he) ziekenfonds maar dat woord wordt al lang niet meer gebruikt, alleen bij de ouwetjes dus lol2lol2lol2lol2lol2

oh ja, ZF(zieke Fons ehh Ziekenfonds) heet tegenwoordig zorgverzekeraar… PFFF ZF dus…lol2lol2

Nou, ik nam aan dat Beps dat bedoelde met ZF.
Maarre… hoezo heet het nu anders dan? Geen Ziekenfonds meer?

Praat me ff bij. Zorgverzekeraar soms?

Oh Beps… we praten in STEREO. lol2 lol2

:cheer: I’ve got the black one!! Alleen nog geen cover, ze hadden geen roze, dus die ga ik zo maar online bij Bol bestellen… :smiley:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

En nu ff lunche!!!