Turkish Tea Time 2011

Mm nou ja… ik wacht wel gewoon af… Begrijp alleen niet waarom er meteen zo’n haat is vanuit alle iphona gebruikers… (Niet persoonlijk naar jullie) maar echt op facebook, twitter etc… wordt er niet goed van!

Net zoiets als de Stones en The Beatles, Donald Duck en Kuifje, Ajax en AZ ;)!!! Haha…
Je bent of van het een, of van het ander…
(Niet echt haat denk ik, gewoon niet jouw ding…)

Haha ja begrijp het wel hoor, maar goed… een storing kan tenslotte bij iedereen voorkomen toch! :wink:

Zit echt te twijfelen… Volgende week woensdag de ipad in de winkel kopen, of gewoon deze week online bestellen… en hem dan ook deze week hebben… :wink:

Prijs gelijk??? Bestelde ik m nu haha(moet hij wel snel binnen zijn zeg maar ;))
(iPad 1 of 2??)

Zelfde prijs… Bij Apple in de winkel, of online op hun site… (direct leverbaar) Maar moet eerst dan even geld storten op mijn rekening, want heb er geld voor gespaard en dat ligt natuurlijk gewoon thuis… :tongue:

Ipad 2… wit of zwart… en dan ook nog een cover (roze) maar weet nog niet welke kleur ik wil…

@Mexx: Nee, daar hoeven wij ook niet om te lachen… het is al erg genoeg. Koop jij maar mooi die I-pad hoor. Als je 'm dan toch meteen wilt hebben… kan je dan straks niet even langs de MM? Is toch tot 9 uur open!! Oh nee… je had je geld thuis liggen. Ff gauw ophalen?

@Beps: Dat klinkt inderdaad… niet zo mooi en dus heel goed dat hier verder na gekeken wordt, zodat je weet waar je aan toe bent en het eventueel verholpen kan worden, of dat het misschien toch allemaal meevalt.

By the way… wat zal mijn schoonzus nu in paniek zijn. Kan helemaal niet buiten social media. Hoezo… verslaafd? Geen BB en hun glasvezel internet+telefoon ligt er ook al de hele dag uit. :mad: Pfffff…

beps,geen leuk bericht dus nu hopen dat er niks ernstigs is.

Cyn,dus toch een i pad ipv een tablet :wink:

Roanna: ik heb het niet zo heel erg op de mm zoals je weet… En moet vanavond ook aan mijn huiswerk… :wink: Maar het was goed bedacht!

@Mexx: Dan ging ik van de week naar de winkel…iCenter bij jullie in de stad… gewoon ‘ff halen’ kan je ook ‘voelen’ welke je wilt(ik zou de zwarte nemen…)

Ze zijn zoiezo tot zaterdag gesloten vanwege verbouwing haha :wink:

Voor die tijd heb je m ook niet via de post… Ik deed er bijna 1 wk over…

Ik zie net dat ze hem bij de expert in het dorp hier ook hebben… En dat is 5 minuten lopen! :slight_smile: :biggrin:

hoi hoi

@ raak, t valt mee, een kort dagje, vanmiddag ook vrij ivm de studie en zo’n vrije middag vliegt altijd om

al ff bij de tandarts geweest, tandjes schoongemaakt.

@ beps mmhh dat zijn toch beetje verontrustende berichten omdat je weet dat het niet prima is, maar wat dan wel, dat weet je niet… lastig. afwachten. niet al te druk maken dus!

@ mexx toch een padje? gewoon doen wat jij denkt dat het snelste is. ding moet meestal toch nog ff oplaaien dus je kunt er vaak niet meteen mee spelen

hoe was grenzeloos verliefd? kan em terugkijken op internet maar was t de moeite waard?

nou ik ben weer weg. nog 2 hoofdstukken en dan kijken wat er al die tijd is blijven hangen :retard:

@Cyn: DOEN!!!

@BLoemmie: Sterkte meis. Ik houd me wel rustig haha…as if…

ik zo de dames legen en op naar t werk

Bloem: ja grenzeloos verliefd was leuk!!!

Beps: haha ik denk dat ik morgen even langs ga ja!! Heb nu niet even zomaar 500euro op mijn pin staan… Dus moet echt tot morgen wachten! :wink:

@mexx: geen aaifoon maar wel aaipad hahah :slight_smile: Ben benieuwd wat het wordt.
wit zwart??? luxe dillema hahaha
@beps: knuffel voor jouw! En COPD join the club hahahaha.
@Viva: knuffel dag met een schor meisje… zielig beterschap kleine meid!!!

Ik nu even eten en dan sporten
O ja ik heb een haarprobleem grrrr ik verlies al 3 maanden haar en dan plukken he!! o ja en ik wil nog wat kwijt:
IK HEB HET KOUD BRRRRRRRRR

Jac : haaruitval kan van het lijnen komen, had ik ook, vitamine B5/B6 shampoo halen dan is het zo over. Offe gewoon multivitamines slikken he
Mexx : succes met je keuze
Roanna : tuurlijk hebben we niet echt leedvermaak over de BB, offe toch wel een heel klein beetje :))))))
Bloem : jij weer schone tandjes en nu de volgende 2 hoofdstukken
Beps : werkse meissie en je idd niet al te druk maken, je bent onder controle gelukkig

pppfff laatste 2 hoofdstukken: done! nu nog 1 verplichte opgave, oefenexamen maken en mezelf helemaal lens repeteren…! ben blij als het vrijdag 1 uur is! hahaha

@raak: ja dat weet ik… Komt ook wel weer goed. Maar bedankt voor de info

Ik net gesport en nu relaxen! :smiley:
Iedereen trusten