Turkish Tea Time 2011

Zo na 2 dagen op bed te hebben gelegen ben ik nu weer redelijk op de been,pffff hoop het voorlopig weer gehad te hebben.

Beps,jammer maar was het enige wat ik kon vinden.

Iedereen het weekend weer overleeft met storm hoor ik,ik niks van gemerkt.

Ik nu vroeger thuis met knallende koppijn…

Zo naar bed, morgen naar de rikketik controle…

mogguh

vannacht geen oog dichtgedaan. erg fijn!

:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Hier ook slecht geslapen,C liep te spoken en ik kon daarna niet meer in slaap komen,denk wel dat ik ga werken,maar wel later C is net pas wakker en ik heb nu geen zin in gehaast

Ik nu wakker… zo dus naar het ZH…
Nog steeds hoofdpijn, en voel me werkelijk prut!

goedemorgen meiden.

Hierzo chronisch moe, echt ben niet vooruit te branden, maar ja gewoon doorgaan, van de week toch echt klussen, en zo geen zin in maar ja als het dan weer allemaal is gebeurd dan is het wel weer lekker nu zit je er maar tegenaan te hikken en dat is ook niet wat.

Vandaag weer knuffeldag, de kleine is zo verkouden, en gewoon hees. zo zielig maar ze is wel heel lief je hoort haar niet…net alweer een volle broek als cadootje nou ja kan je maar kwijt zijn nietwaar.

Iedereen beterschap…en een fijne dag hoor…ik meld me weer. toedelsssssssssssssss

Goedemorgen.

Vooral voor de BB gebruikers. lol2

@Beps: Succes in het ZH en laat je hart er maar goed opzetten.

Verder bijna iedereen een slechte nacht gehad zo te lezen, Pff… het is te hopen dat het jullie overdag dan niet opbreekt.

Hier grijs en donker… bah, bah… en het zou ook niet droog blijven.

Ik ga showeren. Verder toch niets te melden.

Laterssssssssss :dag:

@Viva: Jij ook weer een fijne knuffeldag hoor. De rest moet je maar gewoon ff niet aan denken… 't moet toch gebeuren. Hihihi.

Tja…allen… beterschap dan maar. Misschien zijn we allen weer aan vakantie toe? lol2

Waar schijnt nu het zonnetje en waar is het nog lekker warm, maar toch niet te duur? Wie het weet, mag het zeggen!!!

:dag:

Viva : lekker weer een knuffeldaagje voordat de grote ellende gaat beginnen.
Maar ja daar moet je toch echt even doorheen he, alleen wel jammer dat je op dit moment niet zoveel energie er voor hebt
Roanna : nou hier ook donker en grauw en niet droog, zit ook alweer te denken : kan er nog een :zon02: weekje tussendoor misschien lol2
Trl : gelukkig weer wat opgeknapt alleen iets later naar het werk, niets is zo vervelend als 's morgens haasten lijkt mij
Bloem : helaas een lange slapeloze nacht achter de rug, dan duurt de dag meestal ook nogal lang helaas
Beps : even ter controle naar het ziekenhuis en last van hoofdpijn, nooit leuk natuurlijk
Hier ook flinke hoofdpijn :mad:

Beps,sterkte.

Viva,knuffel ze.

Raak,ja was toch al te laat dus waarom dan haasten he hahah om eerlijk te zijn vindt ik het maar niks,maar ja soms moet je je er maar bij neerleggen.

Roanna,jij hebt vast geen bb hhaha

Hier ook geen BB, haha, ik heb een ECHTE foon lol2lol2!!

Terug van het ZH, niet alles goed, of het slecht is horen we nog. Volgende week CTscan, bloedonderzoek al geweest(Pfff zit je daar altijd lang). Wel nu officieel COPD patiënt, en krijg over 2 wkn de uitslag. Oh ja en sowieso nu naar elk jaar onderzoek, afhankelijk van uitslag misschien vaker…

Ach die storing kan de beste overkomen… Zo ook BB dus… Ik wil geen aaifoon omdat ik ze en te duur vind, en ik touchscreen echt haat op mijn telefoon! :wink:

Beps : oeps dat is een tegenvaller he, maar goed toch dat er dan de controles zijn
Mexx :ik heb 2 aaifoons : zwarte voor prive en witte voor zakelijk hihi en guess what : ze werken altijd :slight_smile: grapje

En guess what nog meer… zelfs met die lange nagels kunnen ze de tutstoetsen bedienen. lol2 Ook geintjuhhh!!!

Ik heb dan geen aaifoon, maar wel een tutscreen van L…G… en tot nu toe… werkt het ook nog.

Maargoed, mijn familie waar ik gisteravond was hebben bijna allen een BB en die baalden als een stekker en nu doet alles het weer en las ik op FB ligt hun glasvezel voor het internet en vaste foon er weer uit voor de zoveelste keer. Spijt als haren op d’r hoofd zei mijn schoonzus. Was ik er maar nooit aan begonnen, zei ze.

@Beps: Nou, dat kun je wel zeggen dan. Wat ben je weer veel te weten gekomen en dan de rest ook nog. Hopenlijk gaat dat dan meevallen.
Inderdaad… wat Raak al zei… goed dat ze die controles zo nu en dan houden.

Roanna: en BB doet het inmiddels ook weer niet hoor :wink:

Grrrr ga toch maar snel die Pad bestellen…

Ik heb een ehhhh ‘aorta-insufficiëntie’ als ik het goed zeg. Verdikking van de Aorta bij het hart, net boven het hart, voor de 1ste boog. (als ik het goed begrijp is de aorta daar verdikt, en ontstaat er een soort van zwakke plek) Dus volgende week een CT scan… kijken hoe het er van binnen uit ziet…ja die controles zijn prima, en dat ze minimaal 1 jr wil gaan doen,misschien vaker maakt me wel geruster en ook ongerust… als die aorta klapt ben ik dus ‘klaar’ zeg maar…

@Mexx: Pad heeft geen whats app he… geen kaart erin, of je moet voor de 3G gaan…

Beps: nee weet ik hoor… maar wel gewoon facebook enzo… :wink:

als je WIFI hebt wel haha

Hahaha,… app net met Rubbie… zegt hij: BB dus toch: Black Bagger lol2lol2