JAC!!! Je hebt me nog niet gemaild!!! :)!!!
wel een offline berichtje gestuurd hoor!!!
Gewoon niets gehad…
zooo… lekker gekookt, nu ff lekker eten (thaise gehaktballetjes met boontjes) en dan weer verder met studeren :retard:
Ik ben zoooo moe!!! Echt TE moe… zo de meisjes eten, dan ff uit en mn bedje in maar,…
@Jac: Thanks…![]()
lekker slapen dan beps!
Mogge dames, zijn weer thuis, heerlijke dagen gehad, nu weer ff opstarten
fijne nieuwe week all :dag:
mogguh!
Trl : waar ben je meisje, heb je al 2 dagen gemist ![]()
Ja waar is TRL??
Ik weer op… raar hoor, zo die week zonder Rubbie. Nu is het omgekeerd, hij in het buitenland ik thuis(Haha maar hij moet werken ;))
Nu eerst maar eens de ‘dagelijkse dingetjes’
Ja, nu jullie het zeggen.
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen.
Hopenlijk niets ernstigst aan de hand bij TRL. Ik had het lijstje eerlijk gezegt gister nog niet gemist, anders had ik het alsnog wel even gedaan.
@Raak: Dat willen we graag horen, dat je het leuk en fijn hebt gehad, want daar doe je het ook voor. Kun je er weer heeeeeel even tegen.
@Beps: Dat zal zeker weer wennen zijn, maar je hebt alle communicatiemiddelen tot je beschikking dus dat scheelt. lol2 Kun je s,avonds even skypen ofzo. Hubs in het buitenland… ja… en jij thuis, dat is best erg. lol2 Sterkte ermee!!!
Nou, verder even niets te melden… ik heb nog nergens niks van gehoord, dus… nieuwe week, nieuwe ronde.
Nou ik had de vraag fout dus… ik lig eruit ![]()
goedemorgen meiden…
wat een woei buiten zeg…niet koud maar je houd geen haar op je hoofd.
Ik een druk weekend achter de rug…de kasten al gedeeltelijk leeggemaakt, en afgewassen (nee niet in annie) maar gewoon met de hand…a.s. zaterdag gaat het beginnen, althans het witten dan he, maar ja vrijdag gaat het behang van de muur dus dan is het eigenlijk de start van alle ellenden (pfff, zo geen zin in, ben geloof ik chronisch moe).
Tlr. misschien ziek???
Raak lekker weekend gehad,
Roanna nieuwe kansen nieuwe ronde/
Beps helemaal remie
Bloem leuk kleurtje hoor je haar…ff wennen maar staat je goed.
Ik nu weer aan het werk…en ja hoor geen ruk te doen, en dan duurt de dag zooooooo lang.
Dat is landelijk dat chronische moe denk ik…
TRL ligt op bed met migraine…
Knap maar snel op meis!!!
hiero de rest van de dag vrijgenomen… moet natuurlijk studeren, maar eerst ff online bijwerken…!
@Viva: Maarrrrr…dan heb je ook wat he!! Maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. :mad:
@Bloem: Tja… als je toch genoeg uren hebt, waarom ook niet. Kun je lekker ff op je gemak studeren en straks miss nog ff naar de sportschool of iets dergelijks.
@Beps: Oke… bedankt voor de mededeling.
@TRL: Heel veel beterschap dan. Erg vervelend hoor!
Wij straks na het eten even naar de achterhoek. Zusje van kokkie is jarig, (overmorgen zijn broertje) dus ff een bakkie halen daar.
Fijne avond all. :dag:
kom even naar jullie zwaaien!!
fijne avond verder!!! kusssssssssssssss