@ roanna, ik vind het niet extreem genoeg hahaha
foto trouwens op FB
hier blij, weegschaal weer een cijfertje minder. voor het eerst en eens moet de 1e keer weer zijn. happy!
pasfoto’s laten maken voor mn paspoort, naar de markt, boodschappen doen en dus ff de stad in om te kijken voor laarzen/schoenen…
mogge vanuit een, hoe is het mogelijk, :zon02: Noordwijk, maar dat zal niet zo lang duren denk ik
Roanna : ja daar zitten we dus amuseren ons prima en morgen komen de kids en kleinkids ook nog, dus komt helemaal goed. Jij ook de deur niet uit met dit weer
Viva : kijk dat is leuk, naar de sauna op kosten van de baas, wij ook lekker iedere dag hier naar de welness, heeeerlijk
Bloem : leuke foto op FB, idd beetje wennen alles in 1 kleur, ik heb er ook altijd wat andere strepen door. Maakt het wat speelser. Maar deze kleur staat je wel mooi hoor in de herst. Succes met winkelen
Beps : aan het werk en dan ook nog flink druk, jaja die tijd gaat weer beginnen he
Mexx : lekker met askim onine en morgen gezellig vriendinnendag MET Turkije op de tv. Alleen nu eerst nog even werken he
Jac : geslaagd voor mooie, niet dure laarzen, morgen ook voor de tv !
Ga zo weer rondje sauna’s doen, dan optutten, naar de beacclub beetje chillen en daarna lekker dineren, komt weer helemaal goed vandaag :))))
@Bloem: Ik heb het gezien… en moet zeggen… Ik vind het mooi en zoiezo een mooie foto ook. Als je het zou willen… zou je er altijd nog lichte streepjes in kunnen trekken, maar ik persoonlijk, vind dit ook al mooi. Past echt bij deze tijd van het jaar.
@Raak: Klinkt allemaal weer heerlijk hoor. Dan komt bij mij weer dat zwitserlevengevoel naar boven en zeg daarom ook… geniet ervan. :kus:
@Mexx: Oh, zie je. Zat ik toch wel ergens in de goede richting en ik meende ook, dat je er toen mee in het lijstje stond. Nouja… we zijn weer bij!!
@Jac: Mooi zo. Je hebt je weer van je goeie kant laten zien (sporten enzo) en dan heb je nu dus echt weekend!! :cheer:
Nou ladies… ik krijg zo visite van mijn nicht en man en hondje uit Arnhem, dus dat wordt weer even gezellig bijkletsen. Kokkie heeft al een hele pan met bami gemaakt en is nu nog even met z’n eigen gemaakte soep bezig en zo komen we deze regenachtige dag wel door.
ik heb net de prijzen binnen gekregen voor 2012! En moet zeggen ikke is blij
Net nog leuke schoenen gescoord. Hele hoge hakken hahaha Maar heel gaaf!
Zal kijken als ik een plaatje kan vinden…
zo ik ben ook weer thuis. en moe. slecht idee om op mn killerheels te gaan winkelen.
wel soort van geslaagd. eerst pasfoto’s laten maken. waar is het voor: paspoort. ok. dus zij maakt foto’s. zonder bril, niet lachen etc. daarna zegt ze: we maken nu nog even leuke foto’s. nou ok.
dus zij aan de slag met de foto’s achter, komt mevrouw weer terug met 2 gewone pasfoto’s en een heel setje (hele leuke)pasfoto’s. maar ja, daar heb ik toch niet om gevraagd? ze zegt: 2 is genoeg voor het paspoort. Wie zegt dat? ik betaal toch? ik was echt een beetje verontwaardigd ook omdat ze zei: zo doen wij het altijd. Ja hallo? alsof ik daar elke maand kom ofzo? 1x in de 5jr is meer dan zat, ja toch? Voor mn visum aanvraag ook nog foto’s nodig, etc. dus zij hoogstverontwaardig weer terug “dat had je wel ff mogen zeggen” ja weet ik veel. uiteindelijk dus 8 stomme pasfoto’s, maar die kan ik tenminste wel gebruiken waarvoor ik ze nodig heb. die andere waren wel leuk, maar waarvoor? als ik fotos van mezelf wil zijn er genoeg fotograven in de familie
anyways, op jacht naar laarzen. geslaagd voor 1 paar bruine laarzen en nog verder gekeken voor zwarte. ook geslaagd, al hoop ik dat ik er geen spijt van krijg, want is maatje 42 en heb meestel eigenlijk 43. maar ze knellen (nog niet) ook 2 rokjes gekocht met truitje erop, dus wel helemaal leuk. duurde alleen allemaal zo lang, dat ik dus te laat was voor de markt. die waren al aan het inpakken, mooi stom van me… tsskkk
Hier gaat alles z’n gangetje, voel me alleen niet super. Steeds verkouden, nu weer hoofdpijn en vreselijk chagrijnig van dit weer. Vanavond maar lekker vroeg naar bed.
Mogge, storm is weg, klinkt zo rustig nu
Roanna : en heeft de bami lekker gesmaakt met de visite ?
Jac : nieuwe schoenen met hoge hakken gekocht
Bloem : wat een verhaal weer met die pasfoto’s zeg. In Nederland zijn ze de weg een beetje kwijt, vergeten wie er nu eigenlijk de klant is grrrrr. Jammer dat je de markt niet meer gehaald hebt. Ik kan me eerlijk gezegd niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst op de markt geweest ben
MK : helemaal niet lekker, chaggie van het weer dus gewoon vroeg naar bed gegaan, ben je nu iig wel lekker uitgerust. Hoop dat je je vandaag beter voelt
Beps : weer een weekje Remi, gisteren nog even gezellig gemaakt
Wij zo aan een champagne ontbijtje en dan zwembad/sauna/welness in. Vanmiddag en DJ in da house dus zal daar ook wel even binnenspringen met de kids, dan met z’n allen even lekker hapje eten en weer naar huis
Fijne dag all :dag::dag::dag:
Ik ook weer wakker, zit er eigenlijk klaar voor. Rubbie vanmorgen richting Dordrecht, en dan door naar Mechelen. Daar nog 5 diensten en dan vrijdag rond 20 uur thuis denk ik. Zaterdag hebben we dan een 'samen’dagje tot 16 uur, dan mag ik weer tot 23 uur werken, en hij weer de volgende dag de nacht in. Voordeel is: Je kan ook geen ruzie maken lol2!!!
Iedereen een fijne zondag… Ben wel erg trots op mn vriendin: Zij loopt dit weekend de 60KM loop voor Pink Ribbon(Sisters walk of hope) Hopelijk halen ze veel op voor een goed doel!!!
storm misschien weg, maar wel koud zeg! snap wel dat al die mensen de kachel aandoen… toch wel lekker, misschien vanmiddag
@ raak ik eerst ook niet, maar als je zoveel eieren en fruit nodig hebt, en de kaas is gewoon t lekkerste bij die ene man, en dan de notenkraam… kun je in de supermarkt niet tegenop, probeer meestal 1x in de twee weken te gaan, maar nu dus gemist, misschien woensdag proberen
@ beps lekker geen ruzie maken maar toch af en toe ook wel een beetje stil in huis. gelukkig heb je je knuffies. knap hoor, 60km is echt niet nix!
Gelukkig geen regen, maar ik heb het wel koud en toch nog geen kachel aan gehad. lol2 Miss vanaaf als het zo fris blijft, maar het weer is toch minder erg geworden als ze voorspelt hadden dit weekend. Gelukkig maar.
@MK: Want dit maakt mij ook chaggie hoor MK. Beterschap. :kus:
@Linda: Oh wat leuk even een snelle minimeeting in het hoge noorden. En… zijn jullie nog in klederdracht op de foto gegaan?
@Raak: Nou, die vermaakt zich vandaag wel. lol2 :cheer:Geniet er nog ff van, zou ik zeggen.
@Bloem: Wij gaan tegenwoordig naar de wijkmarkt hier in de buurt op dinsdagochtend, maar alleen voor de lekkere broodjes van het Sto*pje. Fruit halen we altijd bij Deko of Appie en de eieren altijd per 30 bij de turkse winkel. Die is echt goedkoop met z’n eieren. Ach, zo zie je maar, zo heeft een ieder z’n voorkeur en plekjes waar men de spullen haalt. Ff markten zelf alleen al, is soms ook al leuk!!
@Jac: Mooi zo zeg. Viel het mee of toch weer een stuk duurder? Ik had alwel de prijzen bij Corrydon gezien voor volgend jaar, maar…nee, dan maar even niet!
@Beps: Natuurlijk is dat nooit zo leuk. Hubsie weer de hele week van huis, maar wat iemand al zei… kun je ook geen ruzie maken en… ook heel belangrijk… het potje he!!! lol2 Trek je het even niet… WA mij maar plat hoor. Hihihihi… Enneh… nog chapeau voor je vriendin.
@Mexx: En? Weer helemaal tevreden na gisteravond? :wub:
We hebben het gister ook echt even weer gezellig gehad met de familie van mij. Moesten we vaker doen eigenlijk. Maargoed, a.s. zaterdag weer naar een Indische dansavond, dus kunnen we de kontakten ook weer even ophalen.
zo de sportschool ook weer afgewerkt. hier de boel ff gladstrijken en dan richting studieboeken… komt echt geen einde aan… niet grappig meer.
@ roanna, ja je moet wel daar gaan waar het makkelijk & voordelig is. met name de eitjes zijn nergens goedkoper en ik draai er wel 60 doorheen in 2 weken tijd, dus dan mag t wel.
elke ochtend roerei (3) in de pannenkoek gaan er 2, in de muffins gaan er ook 3, toch 1x per week eet ik of een omelet of een fritatta of groenten-koekjes, dat zijn er ook al gauw 4. dan nog eens een gekookt eitje hier en daar. t komt altijd wel op.
@roanna: het viel mij mee. Had de prijzen ook gezien bij andere agentschappen en daar werd ik ook niet vrolijk van!
Iedereen fijne dag nog want hier nu volop regen…