Turkish Tea Time 2011

Mexx,dus lekker uitgerust hahaha.Jij op zoek naar een tablet.Jij bent ook wel een gadget freak of niet hahahahah… Wat kan je eigenlijk daarmee doen :wink:

Zo… dames. Als het goed is hebben de meesten van jullie net een mail van mij gehad over het hoe en wat en waarom ons reisje niet doorgaat.

Wilde er niet meteen zo mee in de openbaarheid treden, maar ook niet al te geheimzinnig over doen, dus lees en huiver. lol2

@Mexx: Kijk, dat wilden we horen. Ook weer een ervaring rijker en wie weet voor een van ons weer een mooie bestemming. Mij lijkt het wel wat. :cheer:

Mexx Bij de B.Smit hebben ze ze ook vaak… Moeilijk he… ik blijf bij mn Patje…:slight_smile:

1 like

Het is ook absoluut wel wat voor jullie! Vrij vlak! En heerlijk warm! :slight_smile:

Ja klopt… alleen bij de blkker krijg ik 15% korting he… :stuck_out_tongue: Maar heb er nu 1 gezien bij Dynabte geloof ik… Maar goed… ga eerst wel eens bij de MM kijken :slight_smile:

zo en weer een werkdag voorbij

allemaal naar de kapper? ik wil ook.! bedacht me ineens vanmiddag dat ik ook wil. (en dan wil ik ook meteen) zat te kijken om vroeg weg te gaan, maar had een vergadering staan dus ging niet. nou ja, dan vrijdag maar. denk stuk eraf en kleurtje erin en denk zomaar een herfstigkleurtje of weer gewoon… weet nog nie

@ vermoeidheid, t heerst volgens mij. op t werk had de helft zich verslapen, de andere helft wilde terug naar bed.

verder druk aan de studie, dus hasta manana!

Afgelopen weekend een fantastische dag in volendam gehad, op de terugreis een bliksembezoek aan MK gebracht 's s avonds naar het oktoberfestijn hier en zondagmiddag op kraamvisite. Deze week weer veel aan het werk, maar ook hier heerst al een kleine maand de vermoeidheid weer, heb het elkaar jaar rond deze tijd, is bij mij een vitamine d tekort, afgelopen weekend voelde ik me supergoe nadat ik zaterdag de hele dag in de zon gelopen had.

Nu maar even bijlezen

Ikke geen kapper hoor lol2!!!

Wel kleertjes en een paar bh’s en broekjes(kleine voor mijn doen…haha draag altijd tenten ivm mn lidteken op mn buik…) morgen nog even voor wat broekjes erbij, en voor een trekking en dan klaar… kan ik er wel een stuk tegen deze winter…

Ik ook nog even niet naar de kapper hoor,al weet ik wel zeker dat het toch weet wat donkerder wordt,vind deze kleur het net niet…
Vandaag een paar nieuwe laarzen gekocht bij de scapn waren al een tientje goedkoper en nu ook nog eens geen btw hahaha

Beps,bijna winterklaar…Bedoel je een tracking zo’n soort legging?

Bah kan niet slapen… :frowning:

Hoe je het ook schrijft maar dat bedoel ik ja haha

Ik kan ook niet meer slapen. Gelukkig m’n pad ff en dan draai ik me nog ffies om

ik kan ook niet meer slapen want ik moet naar t werk! hhahaha

mogguh! ikke heel de dag workshoppen!

:NETHERLANRaak:7 t/m 10 oktober Noordwijk:NETHERLAN
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Caube
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,oke dan weet ik wat je bedoel,alhoewel ik niet echt verschil ziet met een legging,deze lijkt meer op een strakke broek geloof ik :slight_smile:

Viva,nou een langslaper zal C wel niet worden hoor,als ik hoor dat de kids van me collega soms wel tot kwart voor 9 slapen,maar ja die mogen ook nooit voor half 8 het bed,als dat wel gebeurt loopt ze bij mij te klagen en dat terwijl ze pas 2 en 4.5 zijn.

Mexx,al een tablet gevonden?

TRL: nee nog niet helemaal, maar ik denk wel dat ik weet wat het wordt hoor!! :slight_smile:

Pffff ben mijn bed uit, maar ben zo enorm brak!!! Sliep om 2 uur nog niet, dus kan wel stellen dat ik een behoorlijke jetlag heb! Maar goed, ook dat komt wel weer goed!

Oh oh… tablets… En De Uitvinder van ‘het grootste en bekenste’ tablet is gister overleden…
Steve Jobs, (mede)oprichter van Apple… de wereld mist een groot man(zeggen velen dus ik sluit me aan…)

Wij dus zo op weg voor die ‘trekking/tracking’ of hoe je het ook schrijft… voor mij is het een kruising tussen een broek, een legging en een joggingbroek haha

goedemorgen meiden.

Hier ook bijna verslapen het is dat Damber me riep anders had ik nog gelegen…pfffff. Helemaal op zo s morgens in dat bed, terwijl ik op 3 uur klaarwakker was en dus niet in slaap kon komen…blehhhhh. Ik haat het dat muffe gedoe zo smorgens.

Beps op zoek naar een tracking. Ik heb er 2 zitten heerlijk, en nee het is zeker geen legging, ik heb ze zonder elastiek in de taille maar gewoon met een rits en knoop. Je kunt het vergelijken met een skinny jeans maar dan van andere stof, en ik kan je vertellen die is een stuk dikker, heerlijk warm en blijft ook echt strak zitten. Neem hem niet te klein anders komt er te veel spanning te staan op de naden en dan zie je er uit aan een opgestopte worst.

Gisteren een nieuwe electrische hanghaard besteld bij de gomma was in de aanbieding maar natuurlijk niet op voorraad, nou ja heb hem toch nog niet nodig. Volgende week donderdag alles leeg halen en vrijdag beginnen met behang scheuren…blehhhh zo geen zin in maar ja je moet ooit een keer beginnen. Verder alles besteld, duorolgordijn, de vitrage (in between) ligt bij het atelier, en dan nu dus de hanghaard…de rest al in huis dus we kunnen er tegen aan.

Mexx lekkere jetlag.
Roanna aan de oppas geweest.
Bloem twijfel over je haarkleur.
Tlr. wil ook weer een andere kleur.

Ook goedemorgen.

Nou, ik heb toevallig wel goed geslapen lol2 samen met me zopy en nu nog niet moei, maar in de loop van de dag… komt het weer. Gaap, gaap. Ik hoop dat het vandaag minder is hoor.

@Viva: Volgende week dus aan de klus en nu ook nog een hanghaard erbij. Zal zo even kaike wat je bedoelt.

@Beps: Ik had er weleens van gehoord, ( wehklomp reklame via mail) maar wist eerlijk gezegt ook niet precies wat je bedoelde. Nu dus wel. Mmmm… lijken me lekker warm zitten. Moet ik ook maar eens gaan kaike voor de winter. winter? (BAH) :mad:

@TRL: Tja… ik denk dat een ieder het toch op z’n eigen manier doet en denkt dan dat ze het goed doen.

@Mexx: Oh echt? Nu nog? Wens je een betere dag dan!

Raak nog niet gezien.

De rest al op het werk denk. :dag:

Ik wil jullie ook nog even bedanken voor jullie antwoord en support wat betreft mijn mail die ik jullie gister heb gestuurd. :kus:

Roanna: ja joh… dat kan soms wel een week duren! :frowning: