Turkish Tea Time 2011

Mexx,welkom terug,ben ook benieuwd naar je verhaal en foto’s

Roanna,owww balen zeg van jullie reisje,maar gelukkig wel de bon gehad.

Bloem,mag nog niet te vroeg juichen maar C is de laatste tijd gelukkig wat later wakker dan 6 uur half 7 nu maar hopen dat die dat volhoudt…

Viva,hoe was je oppas dagje?

Ikke ben gesloopt, meisje heeft last van haar tandjes (ze heeft er al 2) dus is wat huilerig,kwijlen ect.
En dan ook nog wennen aan groente en fruit, dus darmpjes spelen ook op, eerst een broek zo hard en moeilijk en vervolgens 2x een spuitbroek, arme knuffel…

Roanna, balen zeg geen reisje naar israel…maar wel een tegoedbon…

Tlr…C wordt een langslaper dus…

Ik maak het vanavond niet te laat…zal ook wel met het weer te maken hebben denk ik zo, we rollen van de zomer ineens de herfst in.

even een kleine wijziging in 't programm:

:NETHERLANRaak:7 t/m 10 oktober Noordwijk:NETHERLAN
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Caube
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

ben trouwens blij dat ik Budapest en Moskou nog niet geboekt heb, al wil ik daar nog steeds heel erg graag heen. vandaag wel zitten puzzelen met vakantiedagen endergelijken dus wat ik tot nu toe geboekt/opgenomen had, dat klopt wel… pfew… ik haat het als de toekomst zo onzeker is :frowning:

@Bloemmie: :kus:!! Moeilijk, keuzes, twijfels… sterkte meis…

Ik ben nu doodmoe, 2 dgn vrij!!! Morgen geen wekker…
Tot morgen we gaan slapen

g’morning!

@bloem jij bent er vroeg bij :slight_smile:

Ik kon niet uit mijn bed komen. Vandaag en morgen nog en dan weekend!
Vrijdag lekker naar de kapper!!!
En nu gauw aan het werk!!!

tot vanmiddag/avond!

Ikke ook wakker. Overburen krijgen kunststof kozijnen :retard: beginnen die bouwvakkers vroeg :retard:

Rubbie meteen 2 ramen geregeld. Zijn nog prima, en als je ze kopen moet 150 euro…dus op naar zolder met die 2!

Meld me weer,… ga aan de koffie en de relax stand

:NETHERLANRaak:7 t/m 10 oktober Noordwijk:NETHERLAN
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Caube
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

goedemorgen, hier grauw, somber en regen niet veel bijzonders te melden dus
strakjes naar de kapper, tot laters :dag:

Goedemoggel!!!
Nou ja goede, lag weer als verdoofd in bed toen die wekker af liep…pffffffff…ff wennen hoor het najaar, in de zomer nooit zo heel veel last van maar nu:mad::mad::mad:

bloemmie keuzes maken.
beps 2 ramen geroggelt
ik weer achter mijn bureau…zal blij zijn als het 2 uur islol2

Haha Ja ook ik in coma gelegen. Ligt dat aan het najaar dan?? Het is toch VOORJAARS vermoeidheid… Ik ben gewoon steeds DOOD om 21uur… En volgende week gaan we weer tot 23 uur werken…PFFfff

Kokkie sterkte bij de tandarts…

HELLUP!!!

Net nu ik minder tijd heb… komen ze met een opzoek vraag…

www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=123101

Wie kan me ff helpen?? Antwoord via PB…
(ik denk zomaar, als ik de foto zie, dat Raak me kan helpen haha)

Beps: volgens mij weet ik het al hoor… :wink:

Beps,ik denk het ook,heb je al gepbt

Mexx had gelijk, ik heb al geantwoord…:wink:

beps : pb

Goedenmiddag. :dag:

Zo, nu weer even tijd voor ontspanning. Thee klaar? Koffie mag ook!

Eerst vanmorgen met kokkie weer mee naar de TA. Wordt alles weer een maand verschoven, want zijn bovenkaak was nog niet helemaal geheeld van het tanden uitrekken van vorige week. Tja… kan bij diabetes ook weleens wat langer duren, dus nu alles even een maandje verschoven. Verder was alles wel goed en… heel belangrijk, hij loopt gelukkig niet zonder tanden. Dat hebben ze mooi verzorgd dat hij toch een tijdelijk gebit heeft nu en je ziet er niets van. Echt mooi gemaakt.

Toen thuisgekomen… ff de administratie gedaan… ;), geluncht en net terug van de schapjes en dag is alweer bijna om. Hier ook wel grijzig maar nog steeds droog.

@Beps: Ik begrijip dat je het juiste antwoord al hebt?

@Viva. Nou, ik ook hoor. Zit hier steeds te gapen. Bah, bah.

@Raak: En? Zit het weer naar je zin? Kunt je er weer mee te voorschijn komen? lol2 Lekker he zo af en toe ff een haarbeurt. Ik moet ook nodig weer bij laten knippen, maar kan ff de moed nie op brengen. Komt wel.

@Mexx: Heb ik er overheen gelezen over hoe je het gehad hebt?

@Bloem: Tja… heb ik ook he. Je denkt dat je op vakantie gaat en dan gaat het niet door. :mad: Oke… van jou heeft denk ik met schaatsen te maken he, maar toch ook fijn als je weet waar je aan toe bent. :wink:

Ik weer thuis, wat gekocht voor mams verjaardag morgen…

Antwoord al gegeven, en nu op naar het huishouden haha

Hallo meiden!!

Nee jullie hebben nog niks gemist, had vanmorgen nog even geen tijd!! (Drama hier op het werk maar goed) Hier ben ik! :slight_smile:

Mexico was echt geweldig! Wat een hotel, nog nooit zo luxe gezeten, en dan nog gratis ook voor een week! Mijn ouders vonden het ook super! De hele week stralend mooi weer gehad, mega heet en uitkijken dus voor het zonnetje! Geen excursies gemaakt, maar gewoon zon, zee, strand en zwembad! :slight_smile: We kijken alweer uit voor maart, wederom een hotel dezelfde keten, dus dat komt ook vast weer goed!

Maandag was het wel noodweer, het heeft uren achter elkaar keihard geregend, de straten stonden blank en het hotel begon zelfs te lekken. De Mexicanan zeiden zelf ook dat het niet normaal was!

Heenvlucht zonder problemen verlopen, transfer prive, dus niet wachten op de andere gasten (HEERLIJK, ik doe niet anders meer) en de terugreis 2,5 uur vertraging door een defecte motor (accu moest vervangen worden).

Nu op zoek naar een Tablet… (Geen Ipad, die vind ik te duur) Dus vermaak me wel weer ff! :slight_smile: