Ach niet zo moeilijk, maar goed ik ga het hier nog niet neerzetten haha,… waar ik die gevonden heb ;)!!!
Ik ondertussen weer thuis. Zo rustig en een topbezetting.
Dus… nog lekker met Rubbie een bakkie gedaan en hij naar zn werk…
Ach niet zo moeilijk, maar goed ik ga het hier nog niet neerzetten haha,… waar ik die gevonden heb ;)!!!
Ik ondertussen weer thuis. Zo rustig en een topbezetting.
Dus… nog lekker met Rubbie een bakkie gedaan en hij naar zn werk…
@Beps: Dat lijkt me ook niet. Het was nogal actueel, dus zal het niet moeilijk op te zoeken zijn.
Jij weer Remie vanavond.
ik was ff dutje doen, eten, studeren en nu klaar maken om naar bed te gaan, veels te moe…
Bed klinkt goed… Nog ff Bones afkijken en dan ga ik ook
mogguh
:dag:
Goedemorgen!!!
Zo ik zit weer op mijn stekkie hahaha
@raak en roanna tuinset opgeruimd.
@viva: gaat het ook nog doen hahaha
Ik had het al gedaan voor de vakantie, maar heb altijd 2 reservestoelen in de garage staan. Van die oude maar nog wel zitbaar zeg maar hahaha
Nou ik ga gauw maar weer wat doen het is zo weer half 4 hahaha
iedereen een fijne dierendag ![]()
goedemorgen all, bijna iedereen nog in diepe rust ?
Helaas ziet het er hier vrij somber uit als ik naar buiten kijk
Fijne dag all :dag:
goedemorgen meiden, hier grauw en grijs buiten, misschien knapt het nog wat op, wel een behoorlijk windje.
Vandaag voor mij weer knuffeldag hihihihihi, dametje kwam binnen en mocht gelijk omgekleed worden alles onder gespuugd, nou ja oma was toch al aan het wassen dus dat kan er dan gelijk bij.hahahaha.
We gaan zien wat de dag brengt, lag vanmorgen nog wel in coma toen de wekker ging.
Het zal weer wennen zijn het koude weer…ik meld me en ga op meeleesmodus.
Iedereen een fijne dag.
Ik wakker, kort ochtendje, en dan morgen en overmorgen vrij!
Pffff lange dag vandaag dus: Ik mag tot 21 uur, en eerder weg zal wel geen optie worden!
@Tuinset: Staat hier nog, Rubbie gaat komende week de laatste klusjes doen, waaronder : OPRUIMEN(CHAOS overal haha) Dus de Tuin zal dan ook wel aangepakt worden
@Viva: Lekker knuffelen! Dametje weer schoon, en jouw was ook ![]()
Iedereen een fijne dag
:NETHERLANRaak:7 t/m 10 oktober Noordwijk:NETHERLAN
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Caube
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Wij ons weer verslapen,7.15 uur kroop C op me bed pffff …Nu dus snel aan het werk.
Goedemorgen.
@TRL: Het is bij jullie ook alles of niks he. Of te vroeg wakker en nu weer verslapen. lol2
@Viva: Geniet weer van je kleine meid en hopenlijk is ze niet meer zo jengelend als vorige week. Tja…zo’n kindje zal ook weleens haar dagje niet hebben. Hihihi. Veel plezier samen vandaag. :wub:
@Raak: Hier ook geen straaltje te zien en was al even buiten geweest, (container aan de straat zetten) maar niet koud.
Verder iedereen werkse. Ik heb (nog) niks te melden verder.
Ik krijg zo koffievisite, dus nu ff in de benen.
:dag:
:dag: weer veilig thuis! Meld me later, ben kapot!!
**Welkom terug Mexx. **
Is het alweer voorbij? Nou, rust maar even uit en dan lezen we graag je verhalen hoe het was in Mexico.
@All: Ik weet nu definief dat onze reis die we eventueel naar Israel wilden maken… NIET doorgaat en dat allemaal alleen maar door verkeerde communicatie van/door de touroperator. (zal ff geen namen noemen) Krijg wel de waardecheque van €100 toegestuurd en die bewaar ik nu mooi voor volgend voorjaar.
Ik zag dat je ook heel voordelig met Arko er naar toe kan, dus wie weet ooit toch wel eens, want het is/was wel een wens van ons om eens die kant op te gaan en juist nu ze het ook zo goedkoop aanbieden, heb je de kans. Helaas voor ons dit keer nog ff niet!
Zo, nu ff achter de pannetjes.
Mexx : welkom terug, ben benieuwd naar je verhalen en foto’s
Viva : was het oppassen weer gezellig zo oma/kleindochter dagje is altijd wel de moeite he
Roanna : jeetje meis daar heb je dan nog zo lang voor moeten wachten om nu toch nog een nee te krijgen, niet grappig !!! Hoop voor jullie dat het toch nog een keertje mogelijk is als je dit zo graag wilt
Trl : weer overslapen ? hihi blijft nu lekker lang donker 's morgens he
@mexx: welkom terug!
@roanna: balen zeg!!! Nu 100 korting voor volgend voorjaar… Maar goed niet leuk zulke dingen.
@beps: werk ze!
@viva: knuffeldag!!! LEkker hoor!!! Gaat alles goed met kleindochterlief?
Ik zo eten en dan sporten…en dan ligstand zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz drukke dag gehad op het werk.
@Roanna: Das wel even jammer!!! Maar goed… gewoon genieten voor volgend jaar ;)!!
Ik op het werk, werk me de pokken!
yellow!!
wat hebben jullie vandaag allemaal uitgespookt???
@ mexx welkom terug. ben erg benieuwd hoe je het vond!
@ roanna, grgrgr das dus flink balen dan… ga je misschien in t voorjaar alsnog naar israel met die korting of dan maar niet…? gelukkig wel de cheque die komt altijd nog wel van pas!
@ trl verslapen, ohoh, haasten dus vanochtend. betekend dat dat C. nu beter slaapt?
Bloem : af en toe een klein beetje werken ![]()
Beps : jij absurd druk, jesses, hoewel tijd gaat dan wel lekker snel
Jac : sporten en dan plat, goed plan !
Hier vooral druk met het terugbellen van mensen die hun contract hebben opgezegd.
Ben er nu even klaar mee… even niets doen, bijtanken enzo…