Heb het lijstje dacht ik nu in de juiste volgorde, maar krijg alles niet meer goed onder elkaar, maar dat kan vast een van jullie wel een keer ff doen.
Verder even niets te melden. vandaag laatste mooie zonnige dag, dus ff genieten nog.
Iedereen een fijne dag en voor de werkenden… werkse. :cheer:
goedemorgen meiden, hier weer achter mijn bureau, o,o geen zin…mooi geworden beps…en geknoei met het lijstje,…Raak ook weer een lekker vooruitzicht ik weer verder…heb eigenlijk slaap…lag vanmorgen in coma geloof ik, toen de wekker ging…morgen weer knuffeldag…toedelssssssssssssssssssss
Ik zit in mijn velletje roanna, ga zo ff de tuin winterklaar maken dus de stoelen ect. opruimen het is gedaan met de zomer de herfst doet zijn intrede vanaf woensdag dus kan maar klaar zijn…dus weer werk aan de winkel.
Viva : is hier ook gebeurd vandaag :mad: stoelen blijven wel altijd staan in de winter, rest klaar voor de regen en de kou, jasses
Roanna : was naar fysio enne vanmiddag dus in de tuin :zon02:
Beps : ja die zul je wel uitgeplozen hebben he. lol2
Tssss… Dan doen we allemaal hetzelfde. De tafel had kokkie vorige week al uit elkaar gehaald en naar het schuurzoldertje gedaan en vanmiddag de stoeltjes schoongemaakt en opgestapeld en staan nu onder een plastic dek. Kan er eventueel nog wel bij voor het geval dàt.
En… ik kan nog altijd voor op het bankje zitten en dat heb ik vanmiddag ook nog een tijdje gedaan. Lekker uit de wind. Het is gedaan voor voorlopig.