Turkish Tea Time 2011

:NETHERLANRaak:7 t/m 10 oktober Noorwijk:NETHERLAN
Raak:18 t/m 22 oktober Roggel
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo ik ook weer wakker!!

@Raak: Weer allerlei lekkere uitstapjes in het vooruitzicht… hier alleen nog de laatste stapjes, en dan de Winter…

iedereen een fijne werkdag, ik een korte ‘avond’ van 16:30-21:00

Bloem,jammer dat de foto’s niet lukte…

Beps,waarom mogen die lampjes dan niet in de handbagage?? Hmm misschien dan toch een overweging van me moeder om ze volgende keer te kopen :slight_smile:

Raak,weer leuke uitstapjes in het vooruitzicht.

Trl : bedankt voor het aanpassen van het lijstje, had helaas een foutje in de datum van 2e reis, moet november zijn, sorry :slight_smile:

Lijstje klopt niet!!!

:NETHERLANRaak:7 t/m 10 oktober Noordwijk:NETHERLAN
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Caube
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo, nu klopt het weer. :cheer:

Goedemorgen all.

Heb het lijstje dacht ik nu in de juiste volgorde, maar krijg alles niet meer goed onder elkaar, maar dat kan vast een van jullie wel een keer ff doen.

Verder even niets te melden. vandaag laatste mooie zonnige dag, dus ff genieten nog.
Iedereen een fijne dag en voor de werkenden… werkse. :cheer:

Roanna,hij staat toch netjes onder elkaar

dames, staat prima onder elkaar nu en de datums zijn ook juist maarre : het plaatsje heet Noor d wijk hahaha, te errug zijn wij he op de maandagmorgen

Ik heb nu ALLES aangepast, D bij noor D wijk, alles onder elkaar… nog meer wensen dames???

Pfff heb een off day. Komt vast omdat de zon hier weg is, en het bijna koud is,…

Beps : thanks enne de :zon02: weg, jeetje dat is een dag te vroeg hoor, moet je echt niet accepteren :slight_smile:

En toen was er koffie.

Nou Beps… hier ook ff niet zoals het zou moeten.

Bedankt voor het juiste lijsje nu. Tja… moest ook zoveul bij. lol2

Nou hier aan de dagelijkse beslommeringen… Bah…
Rubbie bijna klaar deze week met werken… nog 1 nachtje…en dan aan de klus hier verder…

goedemorgen meiden, hier weer achter mijn bureau, o,o geen zin…mooi geworden beps…en geknoei met het lijstje,…Raak ook weer een lekker vooruitzicht ik weer verder…heb eigenlijk slaap…lag vanmorgen in coma geloof ik, toen de wekker ging…morgen weer knuffeldag…toedelssssssssssssssssssss

Hiet nog lekker zonnetje maar zit echt beetje in te dommelen. Slaap!

Vraag 4 ging over vertragingsvergoeding… die heb ik ook goed denk ik haha

Waar is iedereen toch? :paranoid:

Ik zit in mijn velletje roanna, ga zo ff de tuin winterklaar maken dus de stoelen ect. opruimen het is gedaan met de zomer de herfst doet zijn intrede vanaf woensdag dus kan maar klaar zijn…dus weer werk aan de winkel.

Viva : is hier ook gebeurd vandaag :mad: stoelen blijven wel altijd staan in de winter, rest klaar voor de regen en de kou, jasses
Roanna : was naar fysio enne vanmiddag dus in de tuin :zon02:
Beps : ja die zul je wel uitgeplozen hebben he. lol2

Oke… ben weer helemaal bij. lol2

Tssss… Dan doen we allemaal hetzelfde. De tafel had kokkie vorige week al uit elkaar gehaald en naar het schuurzoldertje gedaan en vanmiddag de stoeltjes schoongemaakt en opgestapeld en staan nu onder een plastic dek. Kan er eventueel nog wel bij voor het geval dàt.

En… ik kan nog altijd voor op het bankje zitten en dat heb ik vanmiddag ook nog een tijdje gedaan. Lekker uit de wind. Het is gedaan voor voorlopig.

Fijne avond nog hoor dames. :dag: