mogguh
heerlijk weertje je? zalig. zo naar de sportschool, weer studeren en dan richting een collega aan wie ik aangeboden heb om de kindjes op de foto te zetten. mijn eerste keer dus wel spannend en ben benieuwd…!
mogguh
heerlijk weertje je? zalig. zo naar de sportschool, weer studeren en dan richting een collega aan wie ik aangeboden heb om de kindjes op de foto te zetten. mijn eerste keer dus wel spannend en ben benieuwd…!
Leuk Bloemmie!!! Benieuwd naar de foto’s!!!
Hier geen RUK te doen… ben lekker aan het bijkletsen met de collega’s, das ook weer lekkerrrrr
Roanna : kijk dat is toch fijn dat de zoon weer werk heeft he enne nog tegen een leuk centje ook, dat is nooit weg want dat zal die echt wel nodig hebben
Hier zijn ook de winkels open maar denk dat de terrassen meer mensen zullen trekken zo het waarschijnlijk laatste weekend met zulke temperaturen
Bloem : veel plezier bij je collega en succes met de foto’s
Beps : helemaal niets te doen, dus lekker aan het kwebbelen, ook niet ongezellig, toch ?
Trl : heerlijk daagje naar de zoo, is het ook goed weertje voor. Mooie kleur haar hoor, weer eens wat anders dan het zwart he
Zo Rubbie naar z’n werk. Ik eindelijk mn foto’s op FB aan het uploaden…
Zo eens hier wat opruimen en dan maar op tijd naar bed…
Bloem,en gelukt met de kids op de foto te krijgen?
Beps,succes met oploaden.
Roanna,nog geshopt of lekker in de tuin gebleven? Ja moet zelf wel even wennen hoor,denk de volgende keer toch nog wat donkerder ![]()
Raak,ja is idd wat anders dan zwart maar moet er nog wel aan wennen hoor.
Wij vanmorgen naar de dierentuin geweest,daar kwamen we collega en kids tegen,die vroegen of we zin hadden om met hun mee te gaan dus daar heerlijk in de tuin gezeten en de kids lekker gespeeld.
Ik zo de hondjes legen. Dan naar bed…
Foto’s (zoals al velen gezien hebben ;)) op FB, en nu,… slapen…
Beps : ben nog nix op FB tegengekomen lol2lol2 ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Trl : had ik ook maar ben er inmiddels aan gewend en wil niet meer donker ![]()
was zeker heerlijk in de tuin, kom ook net pas naar binnen, leuke foto van C net weer voorbij zijn komen !!
Heb in de tuin wel ff reisje zitten boeken naar Bonaire, werelddealweken zijn anders voorbij he, dus kan weer in het lijstje : 17 maart t/m 8 april :cheer::cheer::cheer: :vak02:
:NETHERLANLinda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg:NETHERLAN
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Beps : sorry meis, heb net je foto’s zitten bekijken, zijn prachtig maar dacht eigenlijk van je huis hihi
@Raak: Nou, je staat erbij hoor en weer makkelijk voor TRL morgenochtend. Gelijk hebbie. :cheer:
@TRL: Ik heb beide gedaan. Zijn eerst een paar uurtjes in de stad geweest. Was best druk, want er was van alles te doen voor de kids en later weer de hier de tuin in hoor. Lekker genoten van het mooie weer en jullie ook zo te lezen.
@Beps: Ik heb ze gezien en ook al van commentaar voorzien. Mooi werk weer.
Voor zo… weltrusten remie! :dag:
Ik vind mij, donker haar ook helemaal niet staan. Maakt me streng en ouder zeggen ze. :beef: Ik heb het liefst zo midden tot donkerblond en dan wordt het vanzelf wel lichter. Maarja…ieder moet doen wat zij zelf het fijnst en mooi vind. Ik vind de kleur van TRL echt mooi en het mag wat mij betreft nog wel wat lichter, maar wie ben ik. lol2
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/Vakantie%20met%20Naomi%202011/DSC_0145.jpg
Planken boven de benches van de meiden…
De lampjes hebben we in juni in Turkije gekocht… wilde ik al jaren, maar nu leek het Rob ook mooi(Gelukkig haha)
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/Vakantie%20met%20Naomi%202011/DSC_0146.jpg
En de andere kant…
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/Vakantie%20met%20Naomi%202011/DSC_0148.jpg
De keuken kant…
En de hanglampjes vanuit Turkije…
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/Vakantie%20met%20Naomi%202011/DSC_0147.jpg
Roanna,dank je,zal ook wel een kwestie van wennen zijn hoor deze nieuwe kleur en wie weet hou ik het wel zo ![]()
Raak,jij weer lekker in het lijstje
Beps,zie ook geen foto’s op je fb.
Sorry… krijg ze nog steeds niet verkleind…
Komt omdat je geen vriend(in) meer bent op FB… ik zal een verzoek sturen…
Verstuurd!!
En nu,… naar mn bedje…
Beps,mooie lampjes zijn dat,mijn mams staat er ook altijd naar te kijken,maar vindt het dan weer zo’n gesjouw om in de handbagage te doen hahahah.
okidoki
@TRL: Welja… en als jij donkerder mooi vind, gewoon weer doen.
@Beps: Oh… wat mooi en wat gezelli allemaal.
TRL: Je mag die lampjes niet in de handbagage meenemen!! Moeten in de koffer…(EN met goed inpakken, en veel bekijken… hebben we ze allemaal heel meegekregen…)
tis echt mooi geworden beps, mooi behangetje en alles weer lekker fris en strak
@ trl lekker naar de zoo geweest. en t went vanzelf. over een jaar kun je je niet meer voorstellen dat je zolang zo donker bent geweest.
hiero moe… man man, gesport, fotos wezen maken, gestudeerd… kukkel zo in slaap. kom echt chronisch tijd te kort. bah.
foto’s ging natuurlijk weer niet zoals ik had gewild maar ja, kindjes vonden elkaar vandaag even niet zo lief, dus lag niet aan mij. ![]()
Beps : ziet er echt supergezellig uit, compliment aan R hoor, heeft hard gewerkt !!
Roanna : dankjewel maar was vergeten te melden dat ik ook nog 2 korte uitjes heb lol2lol2
ben van 7 tot 10 oktober in Noordwijk en van 18 tot 22 november in, schrik niet heb ook zelf ook niet verzonnen :), Roggel
zie wordt het lijstje weer eens wat he:vak01:
Bloem : Tsja kinderen kun je nergens toe dwingen he, zijn gelukkig nog heel spontaan
Fijne (werk)week all :dag:
mogguh!
owh ja, wilde ik gisteren nog zeggen
@ raak lekker weer naar bonaire geboekt. fijn om vooruit naar te kijken!