Linda: OHHHH Vissie eten!!! JAMMIE!!!(En heeel lekkere apfelstrudel JAMMIE !!!)
Wij hebben een hele leuke dag gehad, zo leuk op die scooters, lekker eten en dan dat weer…
Goedemorgen all.
@Beps: Nee, ik doe ook niet mee aan die Quiz. Ik wist niet eens dat het er weer was, maar om de zelfde reden als Raak, doe ik aan geen enkel spelletje meer mee op WW. ( dan alleen zoekplaatje, maar daar kan je niets mee winnen)
Jij werkse hoor!!! :dag: Ik denk aan je!!!
@MK: Kon ook haast niet anders he, dan dat jullie het mooi hebben gehad. Echt alles zat ook mee he!! Mag ook weleens toch!!
@Jac: Helaas zeg. Niet naar de grote stad. Sund hoor, maarja… komt vast nog wel een keer toch.
@TRL: Vandaag je (haar)metamorfose toch? Ik ben beniewd hoor. Krijgen het op de een of andere manier wel ff te zien he!! ![]()
@Raak: Met Monatoetje gaat het goed. Hij heeft nu een tijdelijk gebit en ik moet zeggen… echt niet te zien, zo mooi en kan er goed mee overweg. Geen pijnen meer en nu op naar het echte grote werk hiervoor zoals je weet, maar dat duurd al met al nog even. Maarrrr… dan heb je ook wat he!!! lol2
@Viva: Lekker weer met hubs aan de klus. Scheelt wel. Je kunt alles nu buiten doen. Heb je al die stoftroep niet binnen. Wat zal het weer opknappen.
Ik drink ff mijn koffie op, haartje in de kleur zetten en dan zien wat we gaan doen, maar lijkt me niet zo moeilijk met zo’n weertje. :cheer: :zon02:
Iedereen een hele fijne dag nog en geniet als het kan. :kus:
Met deze quiz is het op persoon, wordt er niemand ‘door het systeem’ uitgekozen!
Daarom doe ik mee. Ik heb eea ook bij de redactie aangegeven. Zij hopen dat jullie ze nog een ‘kans willen geven’: Waar gewerkt wordt kunnen ‘fouten’ ontstaan, waar ze hard aan werken…
Maar ik hoop wel dat jullie me weer bijstaan/helpen als het weer moeilijk gaat worden… lol2lol2
@Beps: Zeker weten. Als we moeten helpen met zoeken… dan doe ik het graag voor je. La ma weten als het nodig is!! :dag:
Vragen nu zijn nog giga makkelijk… nog wel: begon met een vraag over Turkije hahahaha
Roanna : gelukkig alles goed daaro, na het verven er weer lekker op uit.
fijne dag, wij gaan er straks ook weer heerlijk van genieten, morgen visite, kan nu nog even in de tuin he, voor we de bbc weer opbergen ![]()
Beps : tuuuurlijk willen we je bijstaan en ook snap ik dat er fouten gemaakt kunnen worden. Een ander ding is om dat dan ook toe te durven geven, daar had ik een probleem mee, maarre ben niet zo dat ze dan nooit meer een kans krijgen hoor lol2
MK : dus was voor herhaling vatbaar, goed zo !!
Nogmaals ze hebben het ook toegegeven, alleen op een andere pagina dan de ‘winnaar is’…
Ik zo lekker naar huis!!! Zo rustig dus… LEKKER!!!
~YEAHHHHHH GELUKT!!!
We hebben een HEULE GROTE KLOK gekocht… gewoon 90 cm rond… GIGA!!!
Eigenlijk gingen we weg voor die van 1 mtr maar die was gewoon €400!! Deze was ook nog €250 maar dat scheelt wel veel voor 10 cm… haha… Rubbie stond zo beteuterd te kijken!! Ik van: Joh als het 10 cm voor jou was gaf ik er met plezier €400 voor uit, 10 cm meer word ik dan wel blij van lol2lol2lol2… hij kon er niet echt om lachen lol2lol2lol2
hahhha
hai hai, was vanochtend al om 6h wakker. wilde iets doen met het mooie licht en de mist 's ochtends maar is niet helemaal gelukt zoals ik wilde. daarna om 11h weer naar bed gegaan en nu dus net pas boodschappen gedaan en bedacht me ineens; heb hier nog helemaal me niet gemeld… oeps…
zo snel bijgelezen…
Ik alleen gesport, gefietst en nieuwe foon aangeschaft. die IEDEREEN heeft hahaha galaxy S 2
En in de zon gelegen.
En nu ga ik kijken om nog een weekendje weg te gaan EN ik neem denk ik in juni vakantie dus even een aanvraag weg doen ![]()
Zooo dat doet maar ;)!!!
Gave Foon trouwens…
H is donderdag jarig en wilde een e-reader… Zus en ik hebben besloten er een tablet van te maken zodat ze ook nog via WIFI enzo andere dingen doen kan als ze wil op vakantie…
Dus… we gaan haar verrassen ![]()
Inderdaad…iedereen doet hier maar. lol2 lol2
Meiden… het is jullie van harte gegunt hoor!
@Beps: Geen idee hoe die klok er uit ziet, maar het is een enorme afmeteing, dus hoef jij niet meer bang te zijn, dat je ergens te laat komt. Zal denk ik heel goed staan in je nieuwe kamer.
@Jac: Toppie foontje hoor en zekers… als je toch al weet waar je volgend jaar weer naar toe wilt, gewoon alvast boeken. :cheer:
@Bloem: Wat was jij inderdaad vroeg op. Jammer dat je missie niet helemaal gelukt is. Althans niet zoals jij wou.
Verder heeeeeel rustig hier geweest. Iedereen genoten van het weertje denk ik. Ik in ieder geval wel. Alle kranten en foldertjes weer uit.
Iedereen een fijne avond nog. :dag:En voor straks… weltrusten alvast.
@beps o super ja dat is handig. Ben erg benieuwd, wat ze ervan vindt. ik vind
eraders erg handig.
Ik ben al in m’n bedje. Gewoon moe lekker tv kijken
Morgen weer werken meld me wel ergens
@beps trusten
ik lkkr aan het zappen op de bank. Soms is dat zo lkkr
Mogge, kom niet uitgenoten van dit zalige weertje, dus doe er nog maar een paar van zulke daagjes bij ![]()
1 kleinzoon hier die graag wilde logeren en straks zus en zwager op visite, gaan heerlijk in de tuin en, ik denk de laatste keer, de bbc aansteken
Iedereen een fijne dag :dag:
Ohhhh das ook lekker idd!!! Nee dat gaat hier niet lukken,…
Rubbie moet vanavond al om 19 uur weg… dus ik tot 17.15 voor ik thuis ben, snel iets ‘flansen’ eten en hup weg met Hub haha…
Wakker dus, zo naar mn werk …
:NETHERLANLinda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg:NETHERLAN
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen.
Raak: Gezelli. Neem het ervan… want volgende week moet je de oorkleppen weer op. Heel veel BBQ plezier met je familie en eet smakelijk natuurlijk.
@Beps: Helaas…werken. Maarja… de pot moet weer vol he. Wat dacht je wat het allemaal gister weer gekost heeft. lol2 Werkse.
@TRL: Ik vond je haar heel leuk. Mooi kleurtje. (FB)
Onze zoon heeft vandaag zijn laatste werkdag bij de Heul ( prachtige maanden gehad) en begint morgen bij en nieuwe baas als concept bedenker en coordinatie websites bij zo’n bedrijf hier in A’doorn. Eerst met een contract van 6 maanden en dat kan uitlopen naar… nouja… eerst zien en dan geloven. Maargoed, staat ook een heel leuk loon tegenover, wat hij momenteel goed kan gebruiken met al die perikelen die hem en zijn ex nog staan te wachten.
Verder hier niets spannunds te melden… Tja… nouja… de winkels zijn open he!! Misschien toch even naar de stad? We gaan het zien.
Iedereen een fijne dag verder en geniet ervan. :zon02: :dag: