@MK: Ja, vandaag is het dan toch de dag en kijk eens even wat een weertje :zon02: om te scooteren en de rest nog. Heel veel plezier.
@Raak: Ja, ik ben nu ook op de hoogte wat die ziekte inhoud en dan nu al naar een verpleegtehuis. Pffff… erg hoor. En och… dat met cordon, zal wel goed komen, alleen weet ik niet, of ik al snel op reis zal gaan. Maargoed, wat in het vat zit, verzuurd niet. Toch? Die bon heb ik zoiezo verdiend, maar heb 'm nog niet.
@Beps: Fijne uurtjes met de oudjes gehad en gelukkig vonden zij het ook mooi. Ook fijn dat je hen even op weg hebt geholpen met het papierwerk, waar ze eventueel nu nog recht op hebben.
@Jac: Nou, je bent dan vast niet te laat met voorboeken. lol2 Gelijk hebbie.
@Bloem: Nouja zeg. Dat lijkt me dan een rare dag worden vandaag op je werk. Wetende dat je niet hoeft terug te komen volgende week. En je stageplek dan? Zou je toch ook binnen dit bedrijf gaan doen? Nouja meid, heel veel sterkte weer hoor. :kus: Nee, dit boek ken ik niet, maar zoals je miss wel weet, ik lees ook haast, zelfs nooit geen boeken meer.
@Linda: Jullie ook een fijne dag. Gingen dacht ik naar Volendam? Nouja… wel op de foto dan he en die willen wij weer zien.
Bloem,balen zeg van je werk…Lijkt me dat je nu met een raar gevoel naar je werk gaat…In elk geval kan je het weekend met je boek in de zon gaan zitten.
Roanna,aan de ochtendrituelen denk ik.
Viva,al een huisje gevonden?
Nog 2 uurtjes werken en dan weer weekend,vanmiddag met C naar zijn vriendje,dan weer met z’n allen eten bij vriendin,ff kijken of we vanavond naar de verjaardag gaan (aangezien we morgenavond ook weer naar dezelfde verjaardag gaan ) morgenochtend denk ik een lange zit bij de kapper,wil een andere kleur (of nou ja me nicht wil dat graag hahaha elke keer als ik bij de kapper ben vraagt ze het ) maar aangezien ik nu zwart heb moet het eerst ontkleurt worden en dat hield me tegen… Morgenmiddag 2 verjaardagen op 1 adres gelukkig en morgenavond weer een verjaardag.
Mk. have fun meis in A’dam het weer zit je mee.
Raak sterkte hoor, en geniet er vandaag maar van.
Bloemmie dat is mooi k*t dat je weg moet, komt dat als een donderbui bij heldere hemel, of had je het al verwacht. Veel sterkte met weer zoeken hoor, valt allemaal niet mee.
Beps nagels weer keurig vandaag en dan weer opladen voor het werken. Heb je al foto’s van je mooie huisje, en voor je ouders, ja gemakkelijk he dochterlief denkt overal aan hahahahahah.
Tlr. moeilijke keuze hoor de scholen voor je kind, het is toch de start zeg maar. Zou niet een al te zwarte school kiezen het is bekend dat het niveau daar niet bepaald hoog is.
Mexx zit nog steeds in het paradijs…hahahah
Maar goed wij hebben hier ook zomer heerlijk weer, werd vanmorgen gewoon gelanceerd zeg. Heb al 2 verdiepingen klaar de was en strijk is weg, alle bedden verschoond en al weer gestreken in de kast. Nu nog beneden, hubs gisteravond even de salontafel geschuurd kan die morgen weer in de harde wax, dan is hij weer als nieuw en dan morgen de eettafel ook, dan is dat maar vast gedaan, de planning is om in de week van de herfstvakantie in de woonkamer te gaan klussen (blehhh), maar ja als het dan weer gedaan is ziet het er weer spic en span uit…dus dit is alvast het voorbereidende werk.
zo ik weer verder…
Owh ff wat rechtzetten hoor. Begin maandag weer met solliciteren omdat mn contract nu is opgezegd (4mnd opzegtermijn). Zit nog tm 1 feb hier. En daarna loopt t contract nog wel door met ee recruiter tot juni maar daar ga ik niet op wachten. Dus vandaar
@TRL: Inderdaad… ik was even aan de rituelen en net klaar. Kokkie heeft beneden al het een en ander gedaan (stofzuigen enzo lol2) en nu ik aan de koffie en hij showeren.
Dat zal een heel ander gezicht gaan worden dan zeg. Een hele metamorfose zo te lezen. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden. Verder een druk weekend met verjaardagen, dus ben je ook weer onder de pannen. Lekker aanschuiven weer. Ik mag dat ook wel. Hihihi.
@Viva: Turbo Annie… maarja… de kabouters doen het nog steeds niet he!! lol2 En wat een plannen. :cheer:
@MK: Wat een bof met dit weer he!! Ik zou zo mee willen gaan.
@Raak: Al weg naar het strand? De Veluwe in anders nu ook heel mooi met dit weer hoor. :unibrow: Fototoestel mee.
Nou meisjes… iedereen een hele fijne dag verder. Latersssss :dag:
Roanna,ach bevalt het me niet dan gaat het gewoon weer terug naar zwart hahahah,rood naar zwart was toen ook wel goed bevallen dus we zien het wel…
Viva, de 'zwarte’school die hier nu zo in het nieuws is,is in 2 jaar tijd van zeer zwak naar goed gegaan,en tegenwoordig hebben de meeste scholen wel een goed…
Bloem,oke dus je komt nog niet thuis te zitten gelukkig.
@bloem: dikke knuff voor jouw! En gaat nu maandag starten met solli. Maar kan nog tot eind jan blijven. @beps: o die ouders he hahaha ik heb maar een 4 letterige woord voor jouw! Begint met E
Misschien als PA ofzo? @roanna: snap je probleem, we horen het wel tzt. Maar wat het ook moge zijn wel blijven knokken he! Niet laten afscheppen, wat hier nog weleens helpt dreigen met publiciteit zoals radar! hahaha
En je moet maar zo denken om C niet zwart te maken ofzo. Ieder boekt waar hij of zij prettig bijvoelt. Het kan zijn trans of jet ect ect. @cyn: is nog lekker aan het genieten in Mex @mk: is nu lekker aan het scooteren broemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
En ja alleen voor mijn ouders, ik ben nu gebonden aan school en ik weet niet wanneer ik mijn school heb nog in sept. En misschien wil ik in juni ook nog ergens heen. Heb eind juni nog vakantie, maar ja nu nog een gek zoeken die mee wilt gaan hahaha
Zo zou lekker in het najaar naar the big city vertrekken echter, vriendin kreeg een reis naar sri lanka aangeboden! Nou ik geef haar groot gelijk!!! Paps betaald Dus volgend jaar NY! (hoop ik dan tenminste hahaha)
Hi, ben weer terug, zijn lekker naar Zeeland geweest, was nu nog redelijk goed te doen maar als je ziet wat een volk er naartoe aan het trekken is, pffffff
Beps : lukt het met de foto’s ? Ik doe niet mee met de nat. quiz, al dat geze.k de vorige keer met een fotoquiz, toen had ik er genoeg van
Bloem : jaja lekker weekend met mooi weer voor je he, ff lekker ergens anders dan aan werk denken
Trl : jij metamorfose en veeeeeel verjaardagen : fijn weekend
Roanna : herfstkleuren vind ik meestal wel mooi op de veluwe
hoe gaat het met ons monatoetje?
Viva : zo, jij hebt flink lopen kuisen zeg amaaj en dan alles al aan het voorbereiden voor het grote werk, zal zekers mooi worden joh
Jac : helaas dit jaar niet naar de big apple
MK : is nog aan het rondcrossen in Amsterdam denk ik
Zo morgen genieten en kijken voor een nieuwe foon want mijn abo kan verlengt worden.
Wilde is de aaifoon5 maar daar moet ik zoveel bij betalen niet normaal. Aangezien mijn abo niet zoooooo groot is hahaha
Ik wens iedereen een fijne avond!
En morgen een zonnige dag toegewenst!
@linda: bijna vergeten veel plezier in volendam morgen!