Turkish Tea Time 2011

pfffff net te horen gekregen dat een heeeeeel goede bevriende zakenrelatie, net zo oud als ik, ziekte van Pick heeft :frowning:

Goedemorgen piepels.

Ik zit nog wel in de doll ( huispak), maar heb al wel veel gedaan vanmorgen en het :was: draaid, dus kan zo lekker naar buiten.

@Linda en Viva: ??? Heb ik wat gemist? Wat spaar je dan Linda?

@Viva: Leuk om weer ff een vakantiebestemming te mogen zoeken, al is het dan niet helemaal voor jezelf. Als ik wat tegen kom… zal ik het laten weten.

@MK: Zo… ja, dat is zeker een drukte zo. Maar wel goed van je dat je de tijd neemt juist met dit weer om ff met de kids op te trekken. Misschien later een stapje harder werken. Geen idee of dat kan hoor. Succes.

@TRL: Er is trouwens wel heel wat te doen om een school in Ede he. Nou, ik zou ook een school kiezen die het dichtst bij is en of dat nu je werk is of je thuis, altijd makkelijk dat je niet eerst de halve stad doorhoeft voor het halen en brengen en als er eens wat is.

De anderen ook op het werk neem ik aan? Bloem :dag: Beps :dag:Jac :dag:

Mexx ook nog even gezien hier en die heeft het reuze naar haar zin en wil zelfs wel langer blijven. Nou, ik kan me dat best voorstellen hoor. Alleen… voor het weer dus even niet. :zon02:Hebben wij ook!!!

Over die vakantie… ik ga er vandaag maar weer eens zelf achteraan. Ik leg je jullie nadien wel even uit wat er zich afspeelt, waarom alles nog niet rond is en ook als het niet rond komt, ik gewoon die waardebon wil hebben.

Nou, ik ga ff verder. Eerst de koffie opdrinken. Laterssssss :dag:

Jeetje!!! Het blijft altijd schrikken, zeker in je eigen leeftijd…
Dementie is verschrikkelijk…

Raak,wat is de ziekte van Pick?

Roanna,ja klopt die staat in Zuid,vindt dat een beetje krom van die school,die staat nu eenmaal in een wijk waar veel allochtone mensen wonen dus logisch dan toch dat je die kinderen op school krijgt,ja ze hebben buitenlandse ouders,maar de meeste van die kinderen zijn gewoon in nederland geboren…

@raak: jeetje zeg das wel even hoor

@roanna: de pl*s supermarkten krijg je eredivisiemunten ik was op zoek naar die van twente

Zo, even van het zonnetje genoten en samen met kokkie de bovenramen dakkapel schoongemaakt. We waren net 2 acrobaten. Wat een butwerk, maar het kan er weer even tegen.

@Raak: Nou, ik wist eerlijk gezegt ook niet wat voor ziekte het was, maar na even googlen wordt er natuurlijk wel veel duidelijker. Is wat zeg! Zo jong nog, maar het schijnt juist op die leeftijd en jonger voor te komen, maar wordt vaak niet herkend. Jeetje… je zal het maar hebben dan. Pfff best heftig hoor. Nou, jij ook sterkte ermee, want het is toch wel een goede zakenrelatie van je.

@Beps: Rijd je vader wel zelf dan, ik bedoel, kan hij dat nu wel dan, of rijd je moeder? In iedere geval veel plezier ff met z’n allen en laat je mooie huisje maar zien. Foto??? lol2

@Linda: Oh, wist ik niet meer. Helaas komen wij zelden of nooit bij die super.

@Viva: Al wat kunnen vinden? Ook al bij inpakkenenwegwezen.nl wezen kijken?

Ik mail gestuurd naar Corridon, maar wacht nog op antwoord. :mad:

Roanna ja zeker heb er een paar gevonden, ze kunnen niet alle huisjes hebben, want er gaan 2 honden mee, en die mogen niet overal.

Net bij paps geweest, daar de hut gedaan, want een bende zeg, asbakken die omgevallen zijn tussen de stoel en tafel, peuken van de grond gehaald, koffie gekleddert op de grond, ramen gezeemd, iets wat op gordijnen moest lijken gewassen (nu weer hagelwit voor de ramen, dankzij de chloor). Echt wat een troep zeg, volgens mij had hij de koffiepot laten vallen in de keuken de koffiedrek zat tot boven aan de tegels, kopjes die donkerbruin in het aanrecht stonden… bah bah bah. Lekker hoor een verzorgingstehuis waar ze aan het renoveren zijn, een vader die bang is voor water, en te eigenwijs dat hij een bril op zet, dus gewoon de helft niet ziet…pfffffff. Hij heeft 2 woorden tegen me gezegd, ging vervolgens in de stoel liggen slapen nadat hij van het eten was terug gekomen en de mededeling tegen mij had van ZO BEN JE ER NU NOG!!!op een toon waarvan ik dacht okey laat maar…hier kan ik niet zo goed tegen hoor meiden. getver…Geloof dat ik volgende week maar over sla heb er zo geen zin in…pffff (sorry ff ego hoor).
Het is trouwens lekker warm buiten zeg…zo warm hebben we het nog niet gehad deze zomer.hihihihih

sterkte meis…lijkt me vreselijk om dat te horen te krijgen, er is geen weg terug voor deze mensen wordt alleen maar erger…:mad:

@raak: STERKTE!!! bah wat naar…

@beps: groetjes aan J&H! Ik heb alweer een voorboeking gedaan voor mijn ouders in september bij S hahaha. Dus ik ben erg benieuwd.
@viva:een hele dikke knuffel voor jouw! Wat een waardering he…
@bloem: nog 1 dagje en dan weer weekend :slight_smile:
@TRL: is scholen aan het bekijken voor zoonlief.
@linda: alvast veel plezier in Volendam!

hoihoi

@ raak he gets wat een vervelend nieuws
@ trl moeilijk hoor, een goede school kiezen die ook nog dichtbij is en waar hij zich prettig voelt. tegenwoordig best veel verschil om van wachtlijsten nog maar niet te spreken
@ roanna spannend hoor. hopelijk komt het uiteindelijk allemaal nog wel goed, tis niet dat je morgen weg moet ofzo
@ viev groot gelijk, gewoon een week overslaan hoor! trouwens, mn ouders boeken altijd een huisje (wel in t buitenland- misschien zijn ze in NL wat mondiger daarin) voor 1 hond. ze hebben 2 kleine honden en betalen dan ter plekke gewoon voor 2 honden. nog nooit iets van gezegd, want ze vinden ze altijd zo lief en schattig.
2 dobbermannen of mastino’s is natuurlijk wat anders.

hiero wezen sporten, gauw douchen want ben uitgenodigd voor een lezing. toch ff naar toe. mn hoofd staat toch niet naar sturen (waarom, zie fb)

@bloem
Het gatver, gaat alles weer opnieuw beginnen…

@raak
Balen!!! Het zal je maar overkomen.

@jac
Alweer een voorboeking, alleen voor je ouders?!?!?

@roanna
Nog steeds geen antwoord…

@viva
Stand voor dank, het is dat het je vader is, anders zou je toch nooit meer heengaan :kus:

@beps
Pa en Ma op bezoek.

@trl
Schoolkeuze, lastig als er veel valt te kiezen. Succes!

@Bloem: Ik had het net gelezen en dat is knap balen zeg. :kus:

@ Viva: Oh wat een doerak he!!! Tja… het is dat het je vader is, want anders… ik had het ook wel geweten. Inderdaad… bah, bah, bah. Trek het je niet al teveel aan. :kus:

Ach, bij jullie verhalen is mijn probleem met coordon niets vergeleken. Wat Bloem al zegt, ik hoef niet perse weg, dus kijken het gewoon nog even aan, maar dat ik tot nu zwaar teleurgesteld ben in Coridon, moge duidelijk zijn. Wil jullie graag vertellen hoe het precies in elkaar steekt, maar wil ook weer niet met modder gaan gooien, zolang ik nog geen officiel bericht van ze heb. La ma even rusten.

Goedemorgen.
@all dankjewel :kus:
Bloem : jeetje wat een tegenvaller weer he, voor jou ook een dikke :kus:
Roanna : dat klinkt niet zo heel erg positief dan he over Cor en Don.
Ik wist ook echt niet wat het was hoor, ben ook ff het net opgegaan
Hij wordt zsm al in een verpleeghuis opgenomen pfffff
Viva : wat een verhaal weer van je vader. Wordt er daar niet gepoetst ?
En dan die “dankbare” woorden, tsja ze veranderen natuurlijk wel van karakter maar dit is toch echt niet leuk om te horen he als je zooo je best doet voor hem
Jac : johh jij bent er vroeg bij : al een voorboeking voor je ouders voor volgend jaar september, lekker idee alvast hoor
Linda : het weer voor morgen ziet er stralend uit, fijne dag !
Beps : en? wat vonden J&H van je huisje ??
Trl : denk dat niet veel mensen weten wat het is hoor, komt vooral bij jongere mensen voor vanaf 20, maar meestel tussen 40-60. Hele speciale vorm van dementie waar geen behandeling of iets voor is
Ben je er al uit welke school het wordt ?
Ik zit ff te dubben, denk dat we vandaag een vrij daagje nemen en naar het strand rijden :zon02:

@raak
Lekker doen, nu is het nog mooi weer!!

@linda
Veel plezier in Volendam.

Ik een paar uurtjes werken en straks naar Amsterdam.

@Raki: Gewoon doen: Nu genieten, volgende week wordt nachtvorst voorspeld!!!

@Roanna: Jeetje wat een geprut met cor en don… Hopelijk hoef je niet te gaan gooien, en ga je gewoon weg…

@Bloemmie :kus:! Gewoon balen en prut…

@TRL: Moeilijk he, vooruit denken wat wel of niet goed kan zijn voor C…

@Viva: Ja das typisch voor alzheimer ze worden steeds ‘vriendelijker’ dus…

Ik gister J&H. Ze gaan goed. Al zijn ze ook wel ‘makkelijke’ hoor. Heb je je reisverzekering gebeld?? Waarom?? Nou je kosten verhalen van de taxi ed… nee das toch voor de ziektekosten! OH!!! Heeft Agis dat gezegt… ehh nee…
Goed vandaag gaan ze rond bellen dus…
Huisje vonden ze mooi, wij ook gelukkig haha…

Ik vandaag vrij dus nageltjes doen, en schapjes… daarna weer 4 dgn werken dus…

MK : meis nou was ik vorige keer te vroeg en nu toch zeker helemaal vergeten dat jullie je uitstapje hebben naar Amsterdam, sorry :mad:
Het is nu zelfs nog veel beter weer, zal vast een gezellige boel worden, geniet er van en probeer even allll je drukke bezigheden te vergeten, veel plezier !!!
Beps : pfff dan zal ik idd vandaag maar snel gaan he, maarre vind het hier nu ook nog (lekker) fris hoor !!
Ouwetjes dus weer flink eigenwijs hihi, ben blij dat jullie het zelf ook mooi vinden want dat is tuurlijk nog belangrijker he. Straks weer mooie nageltjes en lekker verder vrij, geniet er ook van !

:NETHERLANLinda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg:NETHERLAN

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Raak,sterkte en er misschien even lekker tussen uit naar het strand.

Mk,veel plezier met scooter rijden in Amsterdam.

mogguh

@ mk veel plezier
@ raak lekker op pad gaan hoor! al was het maar namens ons allen

ikke gisteren niet meer gestudeerd maar naar een boeklezing geweest. erg indrukkwekkend. boek natuurlijk meteen gekocht. kan nu niet wachten om te beginnen met lezen. 400 brieven aan mn moeder.
kent iemand het? is blijkbaar aardig in de media geweest