Turkish Tea Time 2011

Zn grote teen ziet er nog zwarter uit dan het donkerste van zn oog. Daar bij zn oog zat ook een snee die is al geheeld…
Ik heb m laten beloven niet meer achter de mooie vrouwen aan te willen rennen, die tijd is geweest lol2

@beps
Arme ziel, moet je op die leeftijd zoiets overkomen op vakantie :kus:
Gelukkig hebben ze zich er goed doorheen geslagen en is alles op Schiphol toch nog goed gekomen.

@viva
Alleen op kantoor, das niet gezellig.

@trl
Mooie vakantie gehad en moeders gaat volgend jaar gewoon weer mee.

@mexx
Ver weg in de warmte.

@jac
Ook weer terug van 2 vakanties.

@roanna
Nog steeds geen antwoord??

Ik heb veeeeeel huiswerk, niet door te komen. Gisterochtend al vrij genomen, morgenochtend maar weer. Vanmiddag eerst met G. naar de kapper, dan M. wegbrengen naar een partijtje en dan een vriendje van G. ophalen en dan ga ik een tijdje lekker in het zonnetje in de speeltuin zitten. Nu kan het nog! Vrijdag naar Amsterdam nu wel :wink: en het schijnt supermooi weer te worden.

Goedenmiddag inmiddels.

Tja… moesten weer naar de TA voor kokkie en alles zag er voor zover goed uit, na het trekken van zijn laatste tanden. Nu weer 4x met telkens een week ertussen terug komen voor passen en meten voor het complete gebit. Pfff… zal blij zij als dat klaar is hoor, want je moet overal rekening mee houden. Daarbij gaat de TA tussendoor even met vakantie… ja HALLO… wij misschien ook. Maargoed, dat was te regelen.

@Beps: Oh, gelukkig alles weer op z’n pootjes terecht gekomen, al ging natuurlijk allemaal niet vanzelf. Fijn dat je ouders zulke lieve kinders heeft die toch maar midden in de nacht ook voor ze klaar staan. Maar dat zal vast wederzijds zijn. Hopenlijk knapt je vader weer snel op en kan die weer achter de meiden aan. lol2 Wens hem beterschap wil je.

Dan de vakantie… nou, eerlijk gezegt, weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben, maar het zit ook een beetje gecompliceerd in elkaar ( beetje moeilijk uit te leggen hier) en van communicatie hebben sommige medewerkers van Corridon ook nog nooit gehoord. Mocht alles definitief zijn, laat ik het natuurlijk snel weten aan jullie en anders bewaar ik die bon mooi voor volgend voorjaar.

@Viva: Je kunt bij Cor en Don ook een offerte op laten maken he voor je hele familie voor volgend jaar enneh… denk je er ook aan dat je schoonzus via Neckervrouw 10% korting krijgt en bij Cor en Don 7%. Is toch mooi meegnomen met zo’n groep.

Ga nu zo eerst ff schapjes doen, want de familie moet straks opgehaald worden bij de Moc. Zijn alweer terug van Benidorm en hebben het zonnetje en de warmte meegenomen.

Laterssssss.

J bij de Ortho geweest: Scheurtje is inderdaad klein, en de arts vond e.e.a. gezien zijn leeftijd prachtig!! Geen zorgen maken. En vooral genieten van het leven…

Ik druk op t werk: HeerlijK!!!

bij ons ook druk op t werk, was wel lekker werken. bezig met mn stage opdracht ook tussendoor nog…

@ beps gelukkig iedereen weer thuis. ook snel terecht en geen verdere zorgen maken, jaja makkelijker gezegd dan gedaan

@ viev, weer aan de shakes? wat is je streef gewicht? 80 of is het inmiddels al 70? ben ff kwijt waar je op zit

@ roanna nog geen nieuws van cor&don, je zou zeggen zo moeilijk hoeft t niet te zijn maar zullen vast wat dingetjes kortgesloten moeten worden. geduld… geduld

@ trl voor C. een nieuwe school? is er veel keus in de buurt? was het wat??

@ MK veel huiswerk, getver, hiero ook hoor, dus snap je helemaal. jij nog goed excuus om met de kids buiten te spelen. groot gelijk. hiero zal t wel afgelopen zijn.

ik heb nog lekker rokjes aan. nu kan t nog en mag die bruine benen natuurlijk best laten zien!! haha

@beps: goed zo had ook niet anders verwacht! Want wat hij allemaal deed met tie schouder en die teen ja ik kon tijdens het diner niet even vragen wil je je schoen + sok uitdoen? hahaha
Was E erniet om te helpen? hhahahaha
Maar super wat ze gedaan hebben op schiphol! :slight_smile:

Zo lekker weer!!!

Maak me ook geen zorgen meer, al schrok ik gister wel ff…

@Jac: HAHAHA… hebben er gisteravond nog smakelijk om gelachen haha… Die E!!!
Die was er trouwens niet bij, ze zag ze voor het eerst op dat moment maar ‘brulde’ dwars door het hotel: Kom zo bij je, moet eerst ff P**pen hahahahahahahaha… Daar schrok die ouwe van en PLOF!!! Raar he :wink: lol2lol2lol2

Hola!! Even een snel berichtje vanuit HEET Mexico!!! Tis hier echt werkelijk waar fantastisch!! Zou nog wel langer willen blijven haha!! Maar we zijn er net, dus hebben nog wel even haha!!

Gisteren geen wifi dus nu even in de koele lobby en dan zo weer naar het zwembad, tis hier 7uur vroeger he!!

Nou chica’s tot later!! :dag:

Jeetje beps arme man gelukkig geen ernstige gevolgen.
Linda ik heb fc twente voor je. Bloemmie ik ga voor de 73 kilo. Maar moet eerst de vakantie onsjes weer kwijt.

zo mn konijn is ook weer op d’r plekkie

nu moe, ff farmen en richting bed…

Goedemorgen all :
Mexx : jij nog zalig even aan het genieten, goed zo
Bloem : kan nog even de bruine blote benen blijven showen. Konijn ook weer terug thuis, nu is echt de vakantie voorbij
Viva : heeft FC Twente gevonden en gaat door goed op weg naar het streefgewicht, knap hoor !
MK : is bedolven onder het huiswerk maar toch even tijd gemaakt om lekker buiten in de speeltuin te gaan zitten, groot gelijk. De boog kan echt niet altijd gespannen staan tenslotte
Trl : en, ben je geslaagd om een leuke school voor C te vinden ? Zijn er bij jullie grote wachtlijsten ?
Roanna : helaas nog geen nieuws over de vakantie maar gelukkig gaat het wel goed met het bekkie van Kokkie. Zijn nogal wat bezoekjes aan verbonden dan zeg, Succes verder
Beps : achteraf gelukkig toch nog meegevallen met je vader he maar je maakt je uiteraard zorgen om die ouwetjes

mogguh
:dag:

Bloem : :dag:

:NETHERLANLinda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg:NETHERLAN

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva,zo streefgewicht 70 dat gaa vast wel lukken.

Bloem,druk op het werk,wel lekker alleen lijkt de vakantie dan wel weer heel lang geleden.

Beps,ouders weer veilig thuis.

Roanna,druk met kokkie zijn gebit en nog steeds niks gehoord over het reisje.

Raak,:dag:

Dames,er zijn hier scholen genoeg,dat maakt het misschien zo moeilijk hahaha,wil er natuurlijk wel 1 bij me in de buurt hebben is wel het makkelijkst,dacht eerst aan de parapluschool die is 52 weken per jaar open,maar ik vind dat de kinderen dan wel lange dagen maken en je bent verplicht veel bso af te nemen. Hier naast me werk zit een school daar wil ik nog een gesprekje aanvragen en gaan kijken.En gisteren ben ik bij een openbare school geweest,vond ik op zich een goede en leuke school goede leerlingen zorg,kleine school 4 combinatie klassen en 2 leonardo klassen voor hoogbegaafde kinderen.Wordt wel aan kerst gedaan,maar dan wat uitgebreider niet alleen de christelijke viering zeg maar,65 % nederlands 35 % buitenlands.Kinderen blijven sinds dit jaar tussenmiddag op school eten wat voor mij wel makkelijk is natuurlijk.Maar wil ook nog wel naar de school naast me werk kijken zodat ik toch wel een vergelijking heb.

Trl : :dag: zou zeker daar even gaan kijken, als er ooit iets is ben je er namelijk zo he, is ook een geruststellende gedachte

Raak,de school waar ik gisteren was is ook maar 5 minuutjes fietsen van me werk en huis :slight_smile:

goedemorgen meiden.

Vandaag wordt een mooie warme zomerdag, zo een die we heel de zomer eigenlijk nog niet hebben gehad nietwaar.

Maar ja we moeten gewoon werken…

Mk…bedolven onder het huiswerk, pfffff petje af hoor moet er niet aan denken, maar ja wat moet dat moet nietwaar.

Roanna hoe moeilijk kan het zijn om je een antwoord te geven, spannend hoor.

Bloemmie nijntje weer in huis…en weer druk aan het sporten.

Linda ik stuur ze op hoor.

Ik aan het zoeken voor Damber die wil in december naar een bungalow, luxe,…2 honden toegestaan ect…dus dat wordt puzzelen, nou ja heb toch geen bal te doen.

ik meld me weer meisjes…
xxxx

@viva: dank je!

@beps: j&h weer veilig thuis

@mk: veilig thuis, naar de speeltuin met het mooie weer, doe m&g maar de groetjes

@trl: druk op zoek naar een basisschool

Hier gaat het wel, momenteel erg moe, net als elk jaar rond deze tijd, heb zelf het vermoeden dat ik een tekort heb aan vitamine D, volgende week maar eens naar de dokter omdat ik hiervoor bloed wil prikken heb wel gelezen dat het beter is volle melk/yoghurt te gebruiken en 48+ kaas, jullie misschien nog tips
Zaterdag wilden we nog wat leuks gaan doen ivm het mooie weer, we hebben gekozen om naar volendam te gaan. Nu even douchen en aankleden nog paar dingen doen en dan 11.20 richting werk rijden

Moge :dag:

Ik meld me weer, druk druk druk

Straks werken, J&H komen vanavond het huis bekijken… meld me