Turkish Tea Time 2011

Owh last minute dus. Wel lachen op de foto/ filmpje he?

@raak super!!! Met minder gewicht loopt t toch makkelijker he?

Ja hoor, heb m weer horen kloppen/suizen… haha dat hart van mij doet het prima…denk ik…

@Beps: Daar wordt toch voor gezorgd als de persoon het zelf niet kan. Ik zie zo vaak van die karretjes rijden, waarmee ze mensen naar de uitgang vervoeren, dus als het op tijd wordt doorgegeven, worden ze toch ook wel bij de band geholpen? Of heb ik dat mis? En ach… als je het vriendelijk vraagt en/of uitlegt, zal er toch wel een medepasagier zo vriendelijk willen zijn om even te helpen. Kokkie helpt ook weleens mensen waarvan hij ziet, dat het moeilijk gaat. ( meestal oudere mensen dus, terwijl die zelf al oud is). lol2

Zo, iedereen weer door de keuring vandaag. Hartje goed, knietjes goed, tandjes goed, gewrichten en gewichten weer op orde. Zouden we dus echt met z’n allen weer eens in 1 hotel zitten, kunnen we nog eens ruilen van kleding. Allemaal dezelfde maat. lol2 lol2 lol2 Zie je het voor je?

Zo, straks nog even de schapjes doen. Tis hier niet zo zonnig vandaag, maar wel lekker zwoel buiten.

IK HOOR NET OP RADIO GELDERLAND…

DE ZOMER KOMT ERAAN!!! :cheer: :cheer:

WE KRIJGEN TOT AAN ZONDAG ZEKER 24 A 25 GRADEN.

HAPPY :zon02:

En zowaar… ik had het nog niet gezegt… of de :zon02: is gaan schijnen hier.

Zon schijnt… hier al de hele ochtend. Was ook zeer sportief op de fiets…
Nu even nietsen, net een klacht bij Trans neergelegd: ik wilde info over de vlucht van J&H, en ben werkelijk nog NOOIT zo onbeleefd te woord gestaan… ik begreep t niet, liet haar niet uitspreken… nee als je me de procedure blijft herhalen, maar mijn vraag gaat over het stukje na je uitleg(nl de band bij de bagage…) dan moet je niet weer herhalen dat ze je tot de bagage brengen…

@Roanna: Tuurlijk zullen er wel mensen zijn die hen helpen, maar hoe krijgen ze de koffers va de douane naar buiten met H op haar verhoogde rollator en J met zn kneuzingen, en beperkingen hierdoor

@Beps: Neee… da ga nie lukken zo. Dan is het echt maar te hopen dat er toch lieve, aardige en begripvolle mensen zullen zijn, die hierbij willen/kunnen helpen. Kan me best voorstellen dat jij hier nu over in zit.
Enneh… wat een schande dan hoe je te woord bent gestaan. Moest jij eens doen, moet je gelijk op matje komen of nog erger ontslag. Stelletje wouzen daar en dat heeft dan doorgeleerd! :mad: Oh, kan me hierover soms ook zo kwaad maken.

Nou meid, hopenlijk komt het allemaal op z’n pootjes terecht. Sterkte ermee. :kus:

Beps : je hebt weer kunnen constateren dat je hartje goed functioneert, maar het sloeg meteen weer op hol toen je ging bellen met Schiphol he. Wat een hufterig gedrag daaro zeg !
Bloem : ja zeker dat helpt tuurlijk
Roanna : nou als de zomer eraan komt mag die hier wel opschieten, wacht al de hele dag, nog geen zonnestraaltje gezien hoor

@beps: en ik zeg nog zo dat krijg jij wel voor elkaar hahaha.
Zo mijn werkdag zit er weer op. Helaas o was ik nog maar in TR. Ook al is het hier warm ik heb het koud hier!! hahaha

zo… das toch nog een flink blauw oog ook!

anders ff kop koffie drinken, als de band dan leeg is op de koffers van J&H na, dan worden ze naar de lost&found gebracht, kun jij ze daar gewoon oppikken… maar zal wel lang duren en dat wil je natuurlijk niet midden in de nacht…

Haha dat oog is van zn bril… ze zitten nu op Bodrum. Zij zien ‘geen probleem’ want dan tilt een ander t wel op een karretje, met 1 arm kan J dat ‘best duwen’ zegt H… haha… rare oudjes…

ja ach… vaak werkt het idd zo wel. en als het niet lukt met 1 arm, dan is er vast wel iemand ook die ff mee wil helpen duwen tot de schuifdeuren. allemaal niet ideaal maar t komt vast allemaal goed denk ik…

Beps,zo je vader heeft een beste smak gemaakt zeg.

Ja dat wist ik al van alle berichtjes en van Jac… maar toch… ga het zo wel zien.
Zo rustig aan richting Schiphol. En dan zien we het wel…

goedemorgen all
Beps : alles goed gegaan met J&H ??

mogguh

@ beps en hoe ging t?

:NETHERLANLinda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg:NETHERLAN

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,nog op 1 oor denk ik,ben benieuwd hoe het gegaan is.

Wij ons vanmorgen verslapen,werd pas om half 8 wakker,dus even haasten en nu net op het werk,om 9 uur weer even weg,om naar een school voor C te kijken.Want die moet al ergens ingeschreven worden…

goedemorgen meiden.

Jeetje Beps klinkt allemaal weer lekker, maar kan transavia daar wat aan doen of moet je die mutsen hebben van de afhandeling??? Hopelijk is het allemaal goed gegaan. Maar menselijkheid dat kennen ze echt niet op schiphol…pfffffff. Jammer heb de foto gemist.
Tlr. op jacht naar een school
Roanna de boel de boel laten en lekker buiten in de tuin gaan zitten, bakkie en boekkie erbij en hoplakee zonnen. Al wat van je boeking bij cor en don gehoord??
raak jij druk druk druk, en goed hoor meis 20 kilo eraf…ik weer begonnen met de shakes voor de laatste 7 kilo die ik er af wil hebben, dus weer met frisse moed begonnen…peildatum 24 december…hahahahha.
Zo ik weer aan het werk, nou ja aan het werk, geen ruk te doen…en collega is ziek, dus ik zit helemaal remie…blehhhh.

Zo ik ben weer redelijk geland… Op schiphol was men vriendelijker. De helpende hebben ze tot in de hal gebracht, daarna hebben we ze bij de halte gezet(waar ik makkelijk met de auto komen kon) en ze naar huis gebracht. Ze hebben genoten, en het is allemaal best wel heftig dus.

Bij zn schouder zijn de 3 grote spieren ‘gescheurd’ (Hebben een scheur denk ik) zn teen is giga paarsblauwzwart. Het oog is al weer aardig over… Moest een afspraak maken bij Ortho, kon eind okt terecht. Ik heb ze verwezen naar de HA, vanmiddag om 15.35 kunnen ze terecht… bij Ortho dus… als je maar ‘de juiste weg weet’ …

Ik… ik ben DOOD…en moet nog werken nu…bah