Turkish Tea Time 2011

Mogge all, moest eerst even werken en vanmiddag weer naar een vergadering, vandaar wat later. Jesus : ik wil de deur NIET uit, het is hier noodweer
Roanna : ja ik ben weer helemaal toonbaar, wij gelukkig wel lekker geslapen
Viva : haard besteld, nu kan het af- en opknappen gaan beginnen, veel succes
Beps : op zoek naar trackings, als ik naar buiten kijk heb je ze al meteen nodig hoor
Bloem : hele dag weer onder de panne met een workshop
Trl : wil toch weer een ander kleurtje : ik heb nu dus herfstig, middenbruin met honingblond erdoor :)))))
Mexx : nog steeds last van een jetleg, kan zekers lang duren vanaf die kant, ook nog op zoek naar een tablet

Tracking gevonden. Van een soort joggingstof(lekker dik zeg maar) voor vandaag… met elastiek, moet vanavond met mn moedertje uit eten voor haar verjaardag…(wokken in Alkmaar geloof ik…)

Oh ja… Beps… Van harte gefeliciteerd met je moeder en wens haar alle goeds. :cheer:

En zijn jullie nog geslaagd voor die tablet? Is het die geworden die jullie wilden kopen voor haar? Enneh… he bah wat naar… wokken vanaaf. lol2

@Raak: Oh, dat zijn echt mooie kleuren zeg. Nou, werkse ook weer vandaag.

Beps: oeeeh lekker! Eet smakelijk!! En gefeliciterd met je mams natuurlijk!

Beps : gefeliciteerd met jullie mam en geef het ook ff door aan haar van ons :slight_smile:
Eet smakelijk enne jij zal het dan iig niet koud hebben

Vergeet ik er nog bij te zeggen… is ze gelijk met onze jongste kleinzoon jarig. Wordt vandaag 13 jaar. :cheer:

Zo, nu ff koffie opdrinken en dan maar eens even wat doen. Oh, het is me toch k*tweer hier. Bah!

@Roanna: We hebben die van de Bleukker gekocht. Mn zwager heeft ‘eea aangepast’ en het zal vast een prima ding voor een dame van 76 zijn…

Ik zal de wensen doorgeven :wink: Hopelijk gaat ze nu niet steeds hier ook kijken(zit internet via de WIFI op he…)

Roanna: jij dan ook gefeliciteerd!!!

Beps,van harte gefeliciteerd met je moeder.

Roanna,gefeliciteerd met je kleinzoon

Roanna: Gefeliciteerd met je kleinzoon!!

Roanna : gefeliciteerd met je kleinzoon, ik ben er vandoor :dag:

Pffff Geen R**T te doen hier :frowning:

Owww een leuke woning gezien is nu met 20.000 gezakt dus een leuke prijs,maar helaas me eigen woning nog niet verkocht :frowning: :frowning:

Roanna en Beps gefeliciteerd met julie kleinzoon en moeder, totaal vergeten he. foei foei foei.

tlr. balen zeg je eigen huis nog niet verkocht…pfff valt niet mee tegenwoorden om van je toko af te komen…

Ik net een fitpas gekregen van mijn werk, staat leuk de sauna op waar we altijd naar toe gaan, gelijk maar geboekt, krijg entreebewijs toe gestuurd…op kosten van de zaak, samen met hubs naar de sauna kijk dat is leuk…hihihihihi

Viva,idd valt zeker niet mee,als sinds december geen kijkers meer gehad :(:(…Altijd leuk op kosten van de baas ergens heen toch.

Ik ga een uurtje eerder naar huis.

TRL: je post komt eraan hoor, maar het ligt nu nog op mijn tafel thuis haha :smiley:

Mexx.oke

@Beps: GEFELICTEERD!!!:cheer::cheer:
wel haar even een dikke knuffel van mij geven.
En eet ze!!!

@roanna: gefeliciteerd met kleinzoon!!!:cheer::cheer:

Zo verder heb ik nu al weekend!
En heb nieuwe laarzen gekocht en… zonder kuitwijdte!!! ja ik pas alles om mijn kuitjes :slight_smile:

hoi hoi
heftig dagje geweest

@ beps + roanna, gefeliciteerd met de jarigen in de familie!
@ jac, kijk! das lekker shoppen dan! ik heb onlangs mn kuiten opgemeten, 40cm, vrij fors maar moet toch wel iets voor te koop zijn?? (al zal dat wel niet in maatje 43 zijn maar toch eens kijken binnenkort)
@ trl balen hoor… je bent toch nieuwsgierig naar een huis maar ja, als jij jouw huis verkoopt, heb je snel genoeg een ander huis. andersom kan erg lastig zijn
@ viev lekker naar de sauna op kosten van de baas! doe je goed. lekker van genieten!
@ mk hoestie? lang alweer niet gezien
@ raak bar en boos weer he? brbrbr

@bloem: succes wat de vrouw van wol*y tegen mij zei is dat je een laars daar uit de basis collectie op maat gemaakt kan worden qua wijdte maar ja wel voor een meer prijs van 35 euries.
Echter die laars was al 200 dus ik vond dat wel erg duur worden maar goed. Ieder zijn ding toch…
Succes met zoeken!

zo iedereen denk ik genieten van het herfstachtige weer hahaha. echt slaap weer vind ik.
Trouwens hoorde net dat er in GB sneeuwde brrrrr nou echt niet hoor…
trusten allemaal