Turkish Tea Time 2011

Halloooo zo wij ook weer terug,erg leuk gehad maar wel moe nu na bijna een nachtje overgeslagen te hebben,dus heb nog niet bijgelezen…Het zou de laatste keer zijn dat me moeder mee zou gaan,maar het is haar zo goed bevallen in Batihan dat ze volgend jaar toch wel weer wil…

Trl: welkom terug meis! X

Zo klaar met werken… VAKANTIEEEEEE :wub:

Beps : aan de yoghurt
Bloem : in het :zon02: aan het leren
Trl : welkom thuis meis, gelukkig goed bevallen, mams ook
Mexx : nu lekker vakantie
Viva : welkom thuis meissie, hoe is het geweest ?
Roana : en? kaart geactiveerd in Deventer ?
Wij zijn er weer vandoor, hebben een bbc, weer ziet er iig nog lekker uit :dag:

@TRL: Ik kan me wel voorstellen dat het haar goed bevallen is haha… ik vond het er ook goed, en Bloemmie was ook meer dan tevreden(al waren er in het vliegtuig toch mensen die echt liepen te klagen!!!)

Ik klaar met de 1ste dag. Pffff viel weer tegen…

Hello meiden, ja viva is weer geland letterlijk en figuurlijk.

Een heerlijke vakantie gehad, lekker eten, goed weer op 2 avonden regen na, maar ja dat begon pas om 21.30 uur dus hadden we niet zo veel last van, wel veel wind op het eiland, tja het is een een eiland en er is werkelijk bijna niets te beleven, wel een mooie haven, leuke winkeltjes in 2 straatjes in kos/stad maar voor de rest is het er stil. wel heel druk met russen #$%^&*() wat een koeien zijn dat zeg hahahaha. Lekker bij gekleurd, van de week savonds de hele avond onweer boven turgutreis, want daar keken we op. Hotel/resort was goed veel duiters/belgen/nederlanders/en russen dus… eten geweldig, niets op aan te merken. Op de heenreis ruim 3,5 uur vertraging grrrrrr echt heel langdradig, ze hebben met man en macht gewerkt op ons voor 3 uur vertraging weg te krijgen, helaas pindakaas niet gelukt dus, nu dus even kijken want die claim komt er aan, hoe het allemaal precies werkt weet ik nog niet heb ik nog wel tijd voor om dat te doen. …dus als jullie advies hebben laat maar horen.

Heb nog niet helemaal bijgelezen, zag dat roanna een begrafenis heeft gehad, en misschien in het lijstje komt. Tlr. ook geland is en dat B en B een heerlijke vakantie hebben gehad, en dan Beps de pot heeft leeggeschud aan een nieuwe bank…en assesoires. Voor de rest niets bijgekregen…
Mexx op weg naar mexico geloof ik en voor de rest is het het blanco…dus aan de was. De rommel opruimen en eten besteld.
dus ik ga snel weer verder…maar het was zalig.

zo meiden de claim is ingediend…bij euclaim, ik was nummer 18 al op deze vlucht…die de claim heeft neergelegd. We wachten af.

@TRL: Welkom terug. Wat fijn om te lezen dat je moeder het daar zo daar d’r zin heeft gehad en zelfs wel weer eens wil. Goed teken en als ik Beps zo hoor over het hotel… moeten wij er ook eens naar toe. lol2 Heb jij het zelf ook fijn gehad? En C?

@Viva: Jij ook welkom terug. Kijk, dat vond ik dus ook van Kos, ( zijn er maar 1 dag geweest) maar vond het niks. Nouja… net die paar winkelstraatjes zijn gezellig, maar voor de rest… nee, zou niet mijn bestemming zijn, maar ik vind dat een ieder dat toch altijd zelf eerst moet zien en meemaken en dan kan je er een mening over hebben.

Maargoed, je bent lekker uitgerust, neem ik aan, bijgekleurd, dus je kunt er weer even tegen. Succes met het procederen tegen die vertraging, maar fora’s lezende geef ik je weinig kans en al helemaal tegen Arkovlaai. Ze hebben altijd een excuus waarom ze het niet hoeven uit te keren, maargoed, als je niks doet, krijg je ook niks, dus altijd het proberen waard.

@Beps: De eerste zware :mad: dag er weer op zitten en de bodem van het potje alweer gevult.

@Raak: Ja hoor. Kaart weer geactiveerd en we kunnen weer een jaar gratis en met korting reizen. Het was eigenlijk zo gepiept en je kunt het ook zelf bij zo’n automaat doen, maar vind zulke dingen vaak lastig (digibeet) en nu hebben we er meteen even een leuk middagje met de dochter en kids van gemaakt. Jullie heel veul plezier op de BBQ,

@Mexx: :cheer: :cheer:

Fijne avond all!! :dag:

:mexico:MEXX**: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen**:mexico:
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva,welkom terug,jammer dat kos stad zo rustig is,toen ik er 15 jaar geleden was was het wel druk,en vooral s’avonds/s’nachts :wink: Hoop dat je wat terug kan krijgen van de vertraging…

Roanna,C was het water bijna niet uit te krijgen en de laatste 2 dagen zelfs in het diepe gezwommen…Ik moest zelf wel even wennen aan het massale ben toch wat kleinere hotels gewend en de laatste jaren een appartement gehad dus hotel kamer was ook wel weer wennen,maar dat is goed gekomen …C zei toen we de kamer op kwamen dat hij het niet leuk vond hahaha die is ook een appartement gewend,maar hij vond het ook wel prima.

Beps,mooie bank hoor.

Ga vanaf vandaag weer proberen mee te lezen.

Ik gister al om 20 uur naar bed gegaan, zooo moe!! Nu fit, nog een dagje en dan weer 2 vrij!

@TRL: Ach al met al viel de drukte (ten opzichte van de grote van het hotel) wel mee toch! En op de kamer… ja C gaat meer ruimte innemen dat houd je va nu wel :wink:

@Viva: Ja zo heb ik Kos ook ervaren: Klein, bekrompen, zelfs voor ons niets te doen op het eiland(omdat het zo klein is) ,… ik was er 12 dgn en wilde na 7 naar huis hahahaha

Tot latersss

Trl : even wennen in het hotel, maar daarna gelukkig goed bevallen enne C al in het diepe !!
Roanna : zo jullie kunnen weer heerlijk (gratis) rondreizen
Viva : hoop dat er een vergoeding komt tegenover de vertraging ! Kos klein en niet veel te doen, heb je heerlijk kunnen uitrusten en kleurtje opdoen denk ik :slight_smile:

Goedemorgen piepels.

Wat een weertje weer he!!! :cheer: Ik mag dat wel. Straks weer buiten de stapels kranten doornemen incl. NR*, omdat er een gratis CD bijzat, die de zoon graag wilde hebben.

@Raak: Ja hoor. Nouja… niet helemaal gratis dan, want je moet wel jaarlijks €54 voor de kaart betalen, maar dan verder ook onbeperkt gratis en/of korting reizen. Was de BBQ weer geslaagd?

@Beps: Werkse. :dag: ( pot halfvol )

@Mexx: Mocht ik je niet meer spreken…HELE FIJNE WERKVAKANTIE TOEGEWENST EN HOPENLIJK VIND JE HET LEUK, MAAR DAT ZAL VAST WEL. :vak01: :vak01:

Verder weinig of niets te melden nog. Dat ik nog niet in het lijstje kan, is omdat ik nog geen officiele bevestiging heb gehad en dan kan er nog zoveel veranderen, maar als wel… laat ik het jullie zo spoedig mogelijk weten. Het gaat om een reisje naar Israel in December (o.v.b.) Weten jullie dat alvast al.

Fijne dag all. :dag:

mogguh

@ roanna owh spannend israel! volgens mij is niemand van ons daar al eens geweest voor een strandvakantie… denk ik dan hoor… ben benieuwd wat je ervan vindt!

hiero weer richting de sportschool. ben afgevallen en denk dat dat komt omdat ik enkele spieren toch 2 weken niet heb gebruikt. die verteer je dan erg makkelijk dus maar weer ff aan de gewichten gaan hangen

@Roanna: SPANNUND!!! Dat vind ik wel een klasse land, al zou ik daar meer voor de cultuur heen willen ;)!!! Maar ik duim voor je voor een snelle bevestiging…(met je kortingsbon??)

Hier zo rustig!!! J&H komen dinsdag thuis. Ik haal ze va Schiphol af. Dan hoeft J niets te tillen, en H is dan rustiger bij dat idee… Eens bellen met Schiphol of ik ze al van de bagageband kan helpen?? Geen idee of dat kan…

Cyn, heel veel plezier!!

http://www.tuinposter.nl/images/tuinposter-groot/palmboom-op-wit-strand-met-rieten-parasol.jpg

Roanna: thanks!!! Het is overigens geen werkvakantie he… Maar gewoon lui-vakantie! :wink:

MK: thank you!!!

Mexx : superfijne luier vakantie toegewenst, genieten hoor, ik vond Mexico geweldiggggg
Bloem : weer naar de sportschool, spieren begonnen te vezwakken
Beps : jij j7h afhalen op schiphol. zullen ze wel blij mee zijn
Roanna : en ?? al iets meer bekend van je december reisje ??? spannend hoor meissie
Wij vandaag weer eens heerlijk open kunnen toeren, lunch gedaan, terrasje gedaan, dineetje gedaan dus ik kan er weer even tegen :slight_smile:

Raak: thanks! Ik ga nu slapen (hoop ik) om 3 uur gaat de wekker alweer!!

:dag: :kus:

Mexx,een hele fijne vakantie en geniet ervan