Turkish Tea Time 2011

Roanna : sterkte voor zometeen he meis :kus:
Beps : jij lekker geslapen en weegschaal ook de juiste kant op

Roanna: ik denk dat ik het wel al een beetje weet… Hoop dat het gaat lukken!! :kus:

@ronna: sterkte

ik kom ook weer ff bovendrijven…

@ roanna sterkte vandaag en hoop dat je snel in t rijtje mag!

MEIDEN!!! Het is gelukt!!!
Ik heb/wij hebben DE bank gevonden EN gekocht haha…
Rubbie wil nooit mee naar iekiea maar vandaag wel… kost geld haha…
Dus we zitten ergens en hij loopt weg, gaat zitten, schuift nog even van de 3 zits naar de 2 zits… en toen zag ik DE HOEKBANK!!!

Gewoon van stof, hocker erbij KLAAR!!!

11 okt wordt hij gebracht(zo als het er nu uitziet) en dan zien we het helemaal staan!!

Leuk Beps!!

zucht ik ben verliefd… haha… al 2 jaar, maar voel me net een puber de laatste week! :wub:

@Beps: Mooi!!! Echt wel!

@Mexx: Is toch niet besmettelijk he? :wub: Hahaha.

@Bloem: Dank je… en zodra ik een officiele bevestiging heb… ga ik in het rijtje. :cheer:

Prachtige foto’s op FB. Ik heb er weer van genoten hoor.

Iedereen…ook bedankt. Gelukkig was het een niet al te droevige toestand, omdat deze man al tijden erg ziekelijk was en dan is dit toch beter en dat beseften de familieleden ook. Hoe dan ook… wel triest. Mooie begravenis die kort maar krachtig was, daarna koffie met broodjes en toen wij weer naar huis. En overal zijn ze met de wegen bezig. Moesten over D’ter om naar Zutphen te komen en vv. Stuk omrijden dus! Maargoed, hebben we ook weer gehad.

Fijne avond all. :dag:

Pfff. Wat een geld. Hihi
Heb net ook nog luxaflex en rolgordijnen gekocht. Maar we zijn nu klaar.
En dan komt over 2,5 week de bank.

@Roanna: ja blijft altijd droevig. En die broodjes vaak zo droog(of ik kan slecht slikken na zo een dienst)
EN het lijstje. Spannend ik wacht met spanning.

Beps : jij weer goed geslaagd, mooie bank en nu al je geld weer op
Bloem : mooie foto’s enne je ziet er goed uit !!
Roanna : ook deze droeve gebeurtenis weer achter de rug
Mexx : mooie berichten voor jullie in het nieuws gelezen
Hoopte vandaag op wat meer :zon02: maar had zich goed verstopt grrrrrr

Zo en OP HET WERK!!! Te erg, het is nu echt weer om

@Raak: Ohhh helemaal Para Yok… haha… zielig!! Ik zal jullie mn rekening PBen, kunnen jullie Beppie Splinter door de Winter helpen…lol2lol2lol2lol2

Yeah vandaag nog werken… en dan VAKANTIE! :smiley: Whaha :smiley:

Mogge
Beps : ach arme jij, nix noppes nada meer, nu dan snel werken om het potje weer te vullen, dat is toch een betere plan he lol2lol2lol2lol2lol2
Mexx : jij laatste daagje en dan………>>> viva Mexico !!!

:mexico:MEXX: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen :mexico:
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TURKIJE LOVER
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Mogge. :dag:

@Beps: Tja… het feest is weer voor even voorbij. De pot moet weer vol komen. Wat denk je wat dat allemaal wel niet gekost heeft? lol2 Werkse weer.
Enneh… integendeel. Die broodjes waren heel goed verzorgd en niet droog, maar ik weet wat je bedoelt.

@Mexx: Nou, kiek es an dan. Alleen vandaag nog maar en op naar Mexico. Heerlijk hoor!

@Raak: Geen zon gehad gister? Oh, hier was het prachtig de hele dag en ook nu schijnt die weer, alleen nog wel een bietje fris, maar gaat komen vanmiddag.

@Bloem: Ja, ik vond je er ook heel goed uitzien op de foto’s. Dat spijkerrokje wat je daar ergens aan hebt, heb ik ook en had ik gister aan. Hihihi.

Wij vanmiddag even naar D’ter, want moeten de OV kaart activeren en ik weet niet hoe dat moet, dus even naar een loket waar nog MENSEN achter zitten, ( hier niet ) die je heel graag willen helpen, was mijn ervaring. Daarna lekker even stadten. Vraag straks even of onze dochter ook zin heeft om mee te gaan, dus maken er maar weer een leuke dag van.

Iedereen een fijne dag en een goed weekend. :zon02: :dag:

Zo net een whatsapp van TRL, nou ja uurtje terug, ze is ook weer geland…

Nu alleen Viva nog(tot wanneer???) Oh ja en dan gaat die Mexx weer… TSSSS lol2

mogguh

hier ook wel een zonnetje maar ik vind het maar fris hoor, vooral 's avonds! maar de zon doet al veel goed

bedankt trouwens voor de opmerkingen over de foto’s!

Van TRL al gezien dat ze terug was. Foto op FB.

Viva komt ook vandaag terug, maar weet niet hoelaat, maar ik dacht ook niet zo laat.

Zo, wij nu weg. :dag:

Rond 13 uur geloof ik, dat Viva landde… dus die moet nu ook geland zijn…

bijna iedereen weer terug dus

ikke eventjes naar de markt geweest en zometeen nog enkele dingetjes halen bij de toko en dan kan mn oventje aan de slag. mn ouders hebben de franse boter meegenomen en dus hoef ik niet met yoghurt aan de klieder, dus kan nu naar lieverlee een voorraadje muffins/broodjes/koekjes aanleggen…

verder blijft mn konijn nog even uit logeren, dus ga strax ff een stoel op t balkon zetten en een beetje in het zonnetje leren denk ik

Viva is geland om 13.25!

@Bloemmie: Das mooi meegenomen die franse boter!!! Dus bakken met die hap. Ik vanavond aan de yoghurt…