Turkish Tea Time 2011

Jac Thnks voor al je zorg ter plaatse. Daardoor kon ik uiteindelijk het naast me neerleggen. Dat duurde wel een dag of 2/3.

Wij genieten van de zuinige zonnestralen. Het waait en bewolkt. Maar het is ook eigenlijk heerlijk zo. Nog geen tijden maar dat komt straks wel.

Jac : welkom thuis en weer een fijne vakantie, tjonge jonge wat een luxe he :))))) Fijn dat het leuk geweest is en ook goed gaat met J&H
Beps : jullie heerlijke dag gehad, mooie dingen gezien, nu beetje bewolkt, morgen weer naar huis, fijne vlucht !!!
Roanna : dat zijn de mindere berichten he, overlijden op 56 is wel heeeel jong
Ikke ook niet veel te melden, beetje aan het werk

Zo. Koffer gepakt. Net nog even zalig in t centrum gegeten. Nu een drankje en naar bed. Morgen worden we vroeg opgehaald… t zit erop …helaas

Tot morgen allen

Helaas alweer voorbij, maar volgens mij hebben jullie wel enorm genoten.

B&B: goede reis terug! :dag: Sehrince is Sirince denk ik toch? Dat vind ik zo’n lief dorpje! :slight_smile:

Jac: veel plezier in Duitsland! Kan ik weer mooi bovenaan :wink: :tongue:

Roanna: gecondoleerd! :kus:

Verder niet veel te melden, vandaag bij mams geweest, op kleine G. gepast en gewoon een lekkere dag gehad! :slight_smile:

Nu naar bed, morgen een lange dag, werken en daarna naar school… :smiley:

:dag:

Goedemorgen,
B&B : welkom thuis, het zit er helaas weer op maar jullie kunnen er weer even tegen

:mexico:MEXX: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen :mexico:
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TURKIJE LOVER
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Goedemorgen all. :dag:

@B & B: Welkom terug… Voor straks een goede reis, als jullie al dan niet onderweg zijn en hopenlijk wennen jullie weer snel aan het klimaat en het ritme hier en op naar een… volgende keer.

@Mexx: Jij weer lekker bovenaan. oke, dan wel niet naar je:wub: dit keer, maar Mexico is ook wel even een leuke afwisseling lijkt me.

@Raak: Je was ook weer vroeg bij vandaag. Zo te horen krijgen we een goed weekend, dus kunnen hopenlijk nog even van het hersftzonnetje genieten.

@MK: Zoals gewoonlijk weer aan werk en probeert ook weer de studie op te pakken anders ga je ver achter lopen. Succes he!!!

@Jac: Weer de hort op, dus moeten we nog even wachten op de verhalen, maar ondertussen al wel laten weten, dat ze de zorg van die 2 oudjes in ADR op zich had genomen, zodat Beps zich niet al teveel zorgen hoefde te maken. Heel goed van je. :thumbsup: Kun je nu in Duitsland ff bijkomen. lol2

Oh mensen… ik lag pas half 2 vananacht in bed. Kreeg vrij onverwachts visite en kwamen nogal laat in de middag en gingen dus ook heel laat weer weg, maar wel weer ff gezellig bijgeklets.

Nou, iedereen een fijne dag verder en mocht er nog wat spannunds langs komen… zet het hierop. Latersssssssssss :dag:

Roanna: gezellig hoor visite gehad! Fijne dag!

Ik weer aan het werk (maar ben eigenlijk gewoon huiswerk aan het maken haha) :dag:

Yeah wederom voor 1 week huiswerk al af… Nog 1 week verder werken en ik heb tot na mexico geen huiswerk meer! :smiley:

Thuis… reis goed verlopen en een toptijd gehad…

Nu genieten van alles dat Rubbie gedaan heeft en zo even naar de sushibar haha…
(Morgen BIEFSTUK!!!)

Gadsie en dan ben je alweer thuis! :frowning: Gaat veels te hard he! Welkom back!!

@Beps: Welkom terug.
En?..Is het mooi geworden thuis? Wat gaat dat snel he. Zo ging je weg, zo ben je weer thuis. Geniet nu maar lekker van hubsie, je huisie, je beesies en wat al niet meer.

Verder iedereen een fijne avond en misschien… heb ik morgen iets spannunds te melden en mag ik het lijstje. :cheer:

@roanna
Dat klinkt wel heel spannend… heb je iets op het oog??
Wat triest het sterfgeval, gecondoleerd!

@beps
Weer thuis, gelukkig is het weer hier goed.

Beps : weer thuis
Bloem : weer thuis
Mexx : flink gestudeerd
MK : hard gewerkt
Roanna : morgen misschien iets spannends te vertellen
Ik met mijn moeder naar Scheveningen geweest, lekker langs het strand gewandeld, terras gedaan en 's avond heerlijk vis gaan eten op het strand, echt genoten !

:dag: ff zwaaien… beetje koud hiero

mogge all :dag:

:mexico:MEXX: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen :mexico:
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TURKIJE LOVER
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Ook ik weer wakker… ZOOO Lekker geslapen in mn bedje!!!

De weegschaal was ook heel blij: -/- 500 gr (ondanks het vocht dat ik nog vasthoud EN… de sushi en wijn van gister: OHHH GENOTEN…)

Vandaag naar de iekiea en andere shops om voor accessoires te gaan shoppen…

Mogge all!! :dag:

Nee, ik sta er nog niet bij, maar wat niet is, kan nog komen en ik hoop vandaag.

Ik :dag: zwaai ook even iedereen terug, want het wordt een beetje rare dag vandaag. Eerst zo even de schapjes doen en dan na de lunch richting Zutphen voor de begravenis. Ik ben zo blij met de :zon02:, want meestal is het allemaal al zo triest, dus maakt een zonnetje het wat minder grijs. Althans vind ik.

Iedereen een hele fijne dag en heb je de kans… geniet van het :zon02:netje.

Tot latersssssssssssss :dag: