Turkish Tea Time 2011

Mexx : beterschap meis, hoop dat het heeel snel aanslaat enne voor de rest :kus::kus::kus:
Beps : jij hebt het heerlijk warm, wij hier ook hoor !!de kachel staat aan haha
Roanna : voor jullie ook een fijne dag/week met veel :zon02:

@Mexx: Dat klinkt niet best meisie. Hopenlijk ben je voor je volgende reis weer opgeknapt.

@Raak: Dank jewel hoor en jij natuurlijk ook he!!! :wink:

Kokkie vanmorgen de familie weer afgezet bij de Moc om af te reizen met de bus naar Benidorm. Nou, ik had best meegewild hoor, want ook daar schijnt het nog heerlijk toeven zijn op dit moment. :zon02: Maarja… helaas… potje pindakaas. Andere keer weer.

Wat een rust hier he!!! lol2 Hoe zou dat komen?

Zo allen net lekker gegeten en vanavond erg vroeg naar bed. Morgen een auto gehuurd dus lekker weg.
Vandaag nog even lekker met Trl gekletst, ze genieten ook

Tot morgen na Tire en hopelijk Sehrince

Heel veel plezier vakantiegangers en geniet er nog even van he!! :wereld:

@All: Voor nu alvast… weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:

En aan t wachten tot de auto komt. Lekker een dagje erop uit!

mogge
Beps : aan het wachten op de auto, heel veel plezier vandaag enne doe de groetjes aan Bloem en Trl :dag:
Roanna : wij houden het hier toch wel een beetje aan de gang zo tussendoor he
op deze 3e dinsdag in september

:GERMANY:Koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TURKIJE LOVER
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Goeiemorgen!

Een goeie nacht gehad, gisteravond al druk aan de studie geweest… Heb de eerste schooldag gemist, dus mag even doorwerken… Moet tot opdracht 92 maken (pffffoeh) en ben bij 26… dus dat schiet lekker op :frowning: :wink: Morgen lekker vrij, dus kan ik mooi aan de bak!!

Vandaag dus weer werken, ook wel lekker… Lekker afleiding zoeken! Vandaag gelukkig wel met collega werken, dus niet zo heel saai! :dag:

Ohh en Jac, schiet eens op… Ik wil weer eerste staan :wink: :tongue:

Goedemorgen .

@Raak: Ja, dat moeten we zeker, maar aangezien er zo weinig mensen zijn, valt er ook overdag niet veul te beleven hier. Ik kijk zo en dan wel even, maar heb geen nieuws of iets spannennds te melden, dus ja… ben je snel klaar. lol2 Dus mocht jij nog wat spannens te vertellen hebben… graag. Hihihi.

@MK: Zie ik zo en dan wel online, maar zal wel te druk zijn op haar werk.

@Mexx: Weer terug, maar moet nog even in het koude ritme komen en vandaag ook weer werken las ik elders.

Nouja… en de rest is… weg…:zon02: :zon02: :zon02:

@B&B: Hele fijne dag gewenst en geef je ogen goed de kost bij al het moois wat jullie gaan bezoeken. Veel plezier.

Ik ga zo even showeren en dan even naar de wijkmarkt…spannund… en zo komen we vast de dag wel weer door. Ik vermaak me in ieder geval altijd wel. Latersssssssss :dag:

Roanna: veel plezier vandaag! :dag: :kus:

Mexx : jij hoeft je iig niet te vervelen en vandaag weer lekker met 2en werken, altijd gezellig. Enne heeeel mooie foto’s !!
Roanna : neej helaas hier ook echt nix spannends te melden. Fijne dag vandaag en wij zullen ons ook niet vervelen hoor, anders kunnen we nog altijd hoedjes gaan kijken lol2lol2lol2lol2

Voor mij geen hoedjes :smiley: ik ben inderdaad op het werk.

@mexx
Weer terug maar met een groot gemis.
Nu weer aan het werk en druk met de studie, ben je nu met BKB en BKC begonnen?

@roanna
Naar de markt en vermaakt zich wel.

@raak
Ook al niets spannends.

Ik dus ook niets spannends, gewoon werken.
Kijken of ik vanavond weer wat kan leren, ik loop nu al 3 hoofdstukken achter pfff.

Mk; ja klopt! :wink:

Zucht… ik net 3 uur lang aan mijn studie gezeten… Heb vorige week natuurlijk al meteen de eerste les gemist, en mis volgende week ook een les… Dus mocht even bijwerken… Inmiddels dus 92 opdrachten calculatie gemaakt, en 21 boekhoud opdrachten… en nu ben ik klaar! Voor deze week dan! :stuck_out_tongue:

Wat een rust hier!

Mogge all
Mexx : jij goed bezig geweest en zelfs alvast vooruitgewerkt voor je vakantie van volgende week

:GERMANY:Koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

13/12 TURKIJE LOVER
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Goedemorgen all. :paranoid:

Zo, het lijstje staat er weer en kijk aan…Jac bovenaan en gaat vandaag al weer weg, terwijl we haar nog niet hebben zien thuiskomen. Wat zal dat vermoeiend zijn. :wink: Net thuis en dan meteen weer weg. Alsnog dan weer een fijne vakantie in Duitsland gewenst. :vak01:

Verder alles goed met iedereen hier?

@Mexx: Weer braaf sommetjes leren. Goed zo, je weet maar nooit of je het ooit ergens voor kan gebruiken. Bijleren is altijd meegenomen.

Nou, verder niets te melden, dan dat ik gister een rouwkaart kreeg van de familie van een goeie kennis, die na een hart, nier en suikerziekte en veel te dik, is overleden (56 jaar) en ja… dan zie ik alle oude kennissen ook weer. Komen uit Zutphen. Hadden er niet zo heel veel contact meer mee, maargoed als je dan een kaart krijgt, moet je je eigen wel even tonen of welke manier dan ook vind ik.

Iedereen een fijne dag verder en meld me wel weer ergens. :dag:

Zucht. Was een zalige dag gister. Tire leek op hoe het vroeger op de markt van Söke was. Zoo druk en veel.
Toen naar Sehrince: schitterend weer. Wat is t daar toch mooi
Door naar t museum van Efese in Selcuk. En daar werd ik stil van. Zoooooo veel moois.

Nu nog even languit. Lekker genieten. Morgen weer naar huis. Dus we melden ons wel

@Jac: veel plezier in het Germaanse

goedemorgen wat is het hier koud brrr hahahaha.
Nee het was weer op en top rond de 35 graden en weinig wind!
En nu op naar duitsland!!! Dus tot zondag of maandag!

Even een update: Oudjes van beps genieten met volle teuge! S heeft alles geregeld voor de terug weg omdat papa niet kan tillen meer.
Maar hij gebruikt de schouder goed en iedere avond doet hij trouw zijn oefening :wink:
Maar moeders let goed op want hij ligt aan de ketting :slight_smile:

Tot laters maar weer. Kan niet reageren op andere dingen want ik heb niet gelezen!
tot gauw maar weer.

@jac
Welkom thuis en weer plezier maar weer!