@Mexx: Als je va schiphol nog kijkt: VEEL PLEZIER!!!
Ik dus wakker. Al een paar uur. Mn maag is het niet eens met de maaltijd van gister(had een hongeraanval, en de tosti’s zijn niet goed door mn maag geaccepteerd lijkt t…)
Gaat wel over, maar mn vrije dag had ik toch wel uitgeslapen willen starten…
Jaaaa…ik al zo vroeg, maar dat komt omdat ik zo even weer de steun en toeverlaat moet spelen, want kokkie’s laatse tanden gaan er zo uit en dan kan het renoveren echt beginnen. Vandaar dus.
@Beps: Inderdaad… met die kortingsbon die ik had gewonnen en zelfs nog meer. Heb mijn gegevens door moeten mailen aan een medewerker van Corridon, daarna werd het een beetje stil, maar wacht geduldig af.
Beterschap met je maag. He, ververend dan weer. :mad:
@Bloem: Ja zeker is dat spannund en daarom hoop ik hoop dat het door gaat en ik een keer mag kjken daarginds. Was altijd al wel een stille wens en daarom eerst dit proberen. Kijk, duiken kan en mag ik (we) niet, maar er schijnt genoeg te doen te zijn voor de zonzoekers.
Jij weer succes met sporten.
@TRL. Jij ook weer succes op je eerste werkdag.
@Raak: Mooi toch. Gister toch nog gebruik kunnen maken van je open dak en zoals het er naar uit gaat zien, van de week ook vast nog wel een keer.
Iedereen een fijne (werk) dag en tot laters. :dag:
Hello all,
Roanna : sterkte voor kokkie, hoop dat het meevalt en hoop ook dat je snel bericht gaat krijgen van Cor en Don
Trl : oeps verslapen, tsja is weer even wennen he
Beps : vrije dag en dan toch nog zoooo vroeg wakker, jakkes
Bloem : ook weer aan het werk, succes maar weer
Mexx : lekker onderweg naar Mexico
Deze week ziet er idd wel lekker uit, hoor net dat het ouwewijvenzomer genoemd wordt, dus dat komt goed uit dan, gaan we eens lekker van genieten !
goedemorgen meiden. Ik weer vanaf achter mijn bureau, of niet nooit bent weggeweest.
Roanna kortingsbon gewonnen vertel??? Dat heb ik even niet meegekregen. en dan ook nog een reisje naar israel…
Beps beterschap hoor.
Bloemmie ook weer terug op aarde
Tlr. verslapen nou ja kunnen ze je niet meer afnemen.
Raak. lekker open gereden…hahahha
zo ik ook weer terug van weggeweest. Weinig te melden eigenlijk het was gewoon weer super!!!
Heb erg genoten van alles en ik was soms even een vliegje om te kijken hoe het mnet J &H ging.
Echter na 23:00 niet hoor want ik wilde dat allemaal niet zien
En dan krijg je te horen je lijkt beps wel…
Duitsland was ook weer super. Heerlijk de rust en die geuren… als ik het kon kopen deed ik dat! Zo heerlijk daar maar goed. Morgen begint de harde realiteit weer.
Nu even de foto’s bekijken…
iedereen een fijne dag!
Mexx veel plezier in mexico ook al ben je al onderweg denk ik…
We waren om 10 uur weer thuis en nu om 4 uur weer terug om de laatste tanden te trekken Daarnet een afdruk gemaakt. Zit dus weer een pruimebekkie hier thuis. lol2
@Viva: Ja, ik had via FB meegedaan met foto’s op abri’s en reklamezuilen spotten van Corridon en had er 1 ingestuurd en daarmee had ik een bon van €100 gewonnen en moest mijn gegevens doormailen en toen heb ik gelijk aangegeven, dat ik die wel wilde verzilveren voor de aanbieding die hun momenteel hebben naar Eilat. Aangezien ik hier eerst een definitieve offerte van wil hebben…wat het me gaat kosten op die en die datum enzo, met die bon, wacht ik nu nog steeds op de bevestiging. Dus eerst zien… en dan geloven!
Koffer heb ik al. Reisje bijna dus en nu nog zien dat we de koffer vol krijgen bij A & C he!! Tja… als je nergens aan mee doet, win je ook nooit wat zegt kokkie altijd, alleen zijn hobbys( lotto, toto, staatsloterij enz) kosten geld en dit niet. lol2
@Jac: Welkom terug en nu weer aan de bak en hard sparen voor de volgende reisjes.
@TRL: Er staat op FB wel ergens hoe je dat kunt doen, maar wat ik daar van begrijp, moet je al je vrienden eerst aanklikken en unliken of zoiets. Ik vind er zo ook niks aan hoor, maar doe nu maar net of ik het niet zie. Ik wacht ook wel tot dat iemand het duidelijk uit kan leggen. Er zijn trouwens heel veel klachten over.
@Raak: Nou, dus echt weer voor ons he!!! lol2 lol2 :zon02:
Geen idee hoe t allemaal zit met FB. Ik probeer gewoon mn dingen te doen zoals normaal. Was wel ff bezig om mn farm weer uptodate te krijgen met alle nieuwe dingen
@ roanna babyprakkie eten dus weer? Is dit nu de laatste keer voor de grote verbouwing begint? Hoe staat het nu met de trap/ muur bij jullie thuis?
Wel gaaf van die bon hoor! Had je een whatsapp gestuurd (20sept) maar die is denk ik nie aangekomen ofzo
Met 100 euro korting is een reisje toch weer wel nog aantrekkelijker!!
@Bloem: Precies en het reisje was al niet zo duur, dus best het proberen waard.
We zijn hier thuis klaar. De trap geverft en gelakt, moeten alleen nog anti slip kopen voor op de treden en opbrengen. Behangen ook klaar. Vind het zelf wel mooi geworden zijn. Had ook nog voor wat nieuwe kasten gekeken, maar dat moet toch maar even wachten. Wil graag wat strakkere kasten, maar dat komt wel een keer.
Maar nu… ga ik echt ff wat doen hier thuis. Eerst zo ff lunche!!!
@Bloem: Ik heb geen idee wat nu nog precies de bedoeleing van die renovatie is bij kokkie. De ene keer zeggen ze zus en dan weer oh nee… toch maar zo, maar uiteindelijk moet het een compleet klikgebit gaan worden. Onder is zo goed als klaar. Zijn nu met bovenkant begonnen zeg maar.
Ik win normaal ook nooit wat. Echt niet. Van mijn leven nog nooit iets bijzonders gewonnen, daarom probeer ik gewoon overal aan mee te doen, als het me lijkt natuurlijk, want vind ook niet alles leuk.
Misschien staan mijn sterren dit keer goed. lol2 lol2
Hahhaa ze hebben je goed voorbereid. Eerst een koffer en dan een korting voor een reisje. Whatsnext? Zakgeld voor de vakantie??
Doe mij maar een leuk prijssie in de loterij. 34.000 ytl voor een mooie vakantiewoning op longbeach. Verande, buitenkeuken, bougainville mmmhhh doe maar!!!