@Raak: Die heb ik ook van coridon gekregen, maar was alleen voor Antalya, Kemer en Side en dat zijn nou net de plekken waar ook ik niet zoek. Alhoewel…Side zou ik wel een keer willen proberen.
@TRL: Oh, dan mag jij. :cheer: Heerlijk vooruitzicht hoor!
@MK: Zo tussendoor weekendje weg… ook leuk hoor. Gaan we ook nog eens weer doen.
Oh ja… ik vind 1 week tot een dag of 10 vakantie lang zat, maar dan wel als het kan, 2 a 3x per jaar. lol2 Vind het altijd heel fijn om te gaan, met net zo fijn om weer terug te gaan. Hihihi. Kan ik niks aan doen!
Vanmiddag even naar de cardioloog voor de jaarlijkse APK keuring met echo dit keer en eigenlijk weer voor het eerst naar hem, na mijn ingreep en dan mag ik volgende maand weer naar hem, voor het doormeten van de i-pod.
Meiden fijne dag verder. Ook zij die in de vreemde zijn. Geniet nog even van al het moois en de rust. :vak02:
Oh, wou al zeggen… ik wil best wat zon die kant op sturen, want hier schijnt die volop, maar je moet wel dikke sokken aan en wollen muts op, maar vanmiddag wordt het vast wel lekker uit de wind.
@roanna
Geen weekend hoor, vrijdagochtend nog werken en dan naar Amsterdam en rond 12 uur weer thuis. We gaan op scooters (met gps) door de stad opdrachten doen en 's avonds op een boot en dan bij verschillende restaurants het voor-, hoofd- en nagerecht nutigen.
Jij op controle, succes!
@MK: Oh, even verkeerd begrepen dan, maar wat apart dan. Leuk hoor zo’n uitje. Weer eens wat anders dan zo’n PV avond met een artiest, die je meestal toch niks aan vind. Hahahaha.
@Beps: Nou, maar dat kan ook zeer pijnlijk zijn. Hopenlijk heeft hij er niet al teveel last van, want dat zou zonde van de vakantie zijn. Maarja, kan gebeuren he!!
Zo, bij mij was ook alles goed. Cholesterol 4.5, bloeddruk 140 om 70 dus ook netjes en over een jaar weer terug komen. Verder weinig tot geen veranderingen in de pompfunctie. Nog steeds rondom de 25 a 26 %, maar had ook niet anders verwacht, want de i-pod zit er alleen ter prefentie en dat wist ik. Daar moet ik tussendoor dus wel even voor terug komen, zowel hier als in Zwolle voor het uitlezen. Maar ik mag dus niet mopperen.
Nou, iedereen een fijne avond verder nog en vast wel weer tot ergens.
pfffffffffff wat is deze site traaaaaaaaag
Viva : vertrokken en ligt nu in het :zon02: op Kos
Beps : alles gelukkig nog meegevallen met J&H en jullie heerlijk aan het genieten
MK : jij een superdag vandaag toegewenst enne het is schitterend weertje !
Roanna : gelukkig alles weer ok en mag je nog een jaartje wegblijven
Trl : gezien dat Viva wat vertraging heeft gehad
Iedereen een fijne en :zon02: vrijdagv:dag:
**Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi **
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg
@TRL: Zo, kijk even. Wie staat er bovenaan? Jij dus. :cheer:
@Raak: Ja, gelukkig wel. Geeft toch altijd wel weer een fijn gevoel, dat voor zover dan, alles goed is en geen nieuwe bijzonderheden gevonden zijn. Kan ik weer even een jaartje zonder zorgen ( hoop ik ) verder. Je weet natuurlijk nooit wat je wachten staat en dat is maar goed ook.
@MK: Hele fijne middag daar in A’dam en veel plezier met je scootertocht en vooral dat etentje. Heel apart hoor. Hopenlijk word je niet zeeziek. lol2
Iedereen verder een fijne dag. :dag: Heerlijk :zon02: weer hier, dus genieten maar! (wel fris nog)