Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg
@MK: Oh, shame on my. Ik lees en praat maar met iedereen mee en dus ook denkende dat het vandaag was… Niet dus!!! Nou, werkse dan. Jammer dat het niet vandaag is, want kijk eens naar het weer. lol2
Oh, hier was die ook al zooo traag en dat was van de week en vooral gister ook al. Nu gaat het wel weer vlot. :cheer:
Mk,ik dacht ook dat het vandaag scooterrijden voor je was.
Roanna en Raak :dag::dag::dag:
Nog even werken,vanmiddag vriendje van C te spelen,daarna weer zoals elke vrijdag bij vrienden eten en vanavond nog even de koffer checken,zit nu op 18.5 kilo samen met C maar moet nog wel wat in…Hopen dat het lukt met 1 koffer
Ook hier errug traag. Konden er gisteravond niet eens opkomen.
Gisteravond mexx nog ff gezien en zalig geshopt. Ik goed geslaagd voor een beeld voor op de kast en Bloemmie ook voor iets speciaals.
Mk,dat zou idd fijn zijn,aangezien we waarschijnlijk met de trein terug gaan vanaf schiphol.
beps,zo te zien wel een groot beeld,gaat dat in je handbagage?? En leuk weer een mini meeting met mexx gehad. Waar genieten bij het hotel of in het centrum?
Mexx : jij nog even genieten daar, heerlijk !!
MK : oeps, dacht echt gelezen te hebben dat het vandaag was maar je vertelde gewoon dat je nog tot 12 uur op kantoor was, die dag dus lol2lol2lol2 nu maar hopen dat het dan ook zulk zalig weertje is
Trl : nu eindelijk wel de vlaggetjes kunnen posten he want :
JE STAAT BOVENAAN :cheer::cheer::cheer:
Roanna : jij gewoon lekker met mij meegekletst hihi
Beps : bekend beeldje voor mij, heb hetzelfde uit Indonesie maar dan van blank hout, staat al jaaaaaren boven op mijn tv en vind het nog steeds leuk !!
Jullie heerlijk genieten in het superhotel
Beeld zal zijn 30-30 denk ik. Nee gaat tussen de “vuile was” in m’n wasbak. En t genieten: overal. Hotel is gewoon goed. Eten volop variatie en verder hier gewoon netjes.
Vandaag een trouwerij hier: Engelse man met Turkse vrouw. Benieuwd wat dat weer brengt.
Wij morgen naar Pamukale.
@Raak: ja kan me het voorstellen. Zo mooi uit 1 stuk en toch dynamisch. Bleef er naar kijken. Grappig. Hebben we samen een tweeling met een ander tintje lol2
Trl : als jij of ik niet meer online komen wil ik jullie alvast een supercoole, relaxte vakantie toewensen : ga ervan genieten !!! :vak01::vak01::vak01:
@TRL: Ik wil je ook nog een hele fijne vakantie toewensen, samen met C en je moeder. Ga er weer heerlijk van genieten en aan de verhalen te zien en te lezen van hen die er al zijn momenteel, hoef je niet bang te zijn dat je je gaat vervelen. Het ziet er allemaal zo mooi (hotel en omgeving) en lekker (eten en drinken) uit, dus neem het ervan. Goeie reis ook. :vak01:Tot ziens.