Ja echt was een mega klap. Idd Roanna het was A. gelukkig valt het mee, haar pinkkootje is waarschijnlijk gebroken, en haar hele vinger is ontvelt, dus dat bloedde als een rund, vrijdag moet ze terug voor controle, haar eleboog, knie en heup is helemaal geschaaft, telefoon kapot. En voor de rest de schrik in de benen…pffffff valt achteraf gelukkig mee, maar het is idd een hele rare gewaarwording hoor iemand zo te horen vallen.
Ja meiden het gaat lukken hoor genieten in Kos, ik ga het beleven heb er erg veel zin in. …en als alles goed is kan ik gelijk boeken voor volgend jaar als we terug zijn, waarschijnlijk vertrekken we 17 mei voor 17 dagen naar grand uysal met zijn 7en…gezellie toch…lekker met de hele bubs er naar toe. Misschien worden het er wel 9 en gaan andere broer en schoonzus ook nog mee. hahahahaha. Damber en vriend en zoon en schoondochter zijn al om schoondochter en zoon hebben al vrij…schoonzoon gaat het vandaag indienen, en ik heb ook al vrij, voor hubs moet het ook geen probleem zijn. Dus dat is dan alvast geregeld.
@Viva: Ik doe het nu alvast, voordat ik het vergeet. Hoe kan ik jou nu vergeten? lol2
Meid… ga er weer lekker van genieten met hubs, al dan niet op de fiets daar. Neem het ervan en laat je weer lekker verwennen. Hard genoeg voor gewerkt en gespaart. Hel fijne vakantie gewenst. :kus:
@viva
Dat is schrikken als je er live bij bent, maar ook weer niet. Wat zal je ongerust geweest zijn. Het is lelijk aangekomen zo te leven. Sterkte voor haar!
Jammer hè als je vriendin je niet begrijpt, zo gek is dat toch niet als je sms’t met je vriendje. En volgend jaar met de hele club naar GU, gezellig hoor!!
Nou het gaat vast lukken, ben een beetje moe, einde van mijn latijn beetje veel druk geweest de afgelopen tijd…ik kijk er echt naar uit…maar eerst morgen nog vertrekken hahaha, ik meld me nog hoor meiden…
@viva
Je schreef, als ik straks thuis kom meteen voor mei boeken. Maar kan je nu al voor ergens voor volgende zomer boeken of ga je rechtstreeks bij GU boeken?
Voor Kos een cultuurfoto voor je, want in het echt zul je het wel niet zien
MK eind september begin oktober komen de prijzen voor mei voor gu. Heb een mail gestuurd naar cor en don. omdat we perse 17 dagen willen, ga ook nog sunniewebbie een mail sturen.
Normaal kun je 8,9,10,11,12,13,15,22,29 dagen boeken, maar wij willen 17 bij cor en don is dat te doen, maar die hebben eigenlijk geen appartementen…(hebben wij natuurlijk wel altijd gehad, maar officieel hebben hun alleen maar de standaard hotelkamers, en die willen we niet). Dus ik ga kijken of ik wat kan regelen.
Mk hahahha ja ik de cultuurbarbaar zal ze misschien in de verte zien, maar ga echt niet naar die oude puinhopen kijken (ooit wel in spanje gedaan) hihihihihi…
Zo meiden ik al wakker, kon niet meer slapen, zo badderen en dan rond een uurtje of half 1 richting schiphol.
Ik ga genieten, uitrusten en de batterij weer opladen.
Zal proberen om een beetje zon deze kan op te sturen,…meiden tot over anderhalve week, eigenlijk te kort he, maar ja … het is heerlijk.
Dag lieverds toedelssssssssssssssssss
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg
Viva : zometeen mag je echt echt :vak02::vak02::vak02::vak02: nogmaals veel plezier enne ook een beetje uitrusten tussendoor he :dag::dag:
Trl : oh dat wordt dan misschien ook wel een mini meeting, maarre nog niet aan de thuiskomst denken hoor, ook jij mag eerst nog even gaan :cheer::cheer::cheer:
MK : jij ook binnenkort weer een uitje naar Amsterdam, altijd gezellig
ik heb de prijzen 2012 ook al van Cor en Don gekregen vorige week