Turkish Tea Time 2011

Beps,gaan jullie niet rondtouren dan??

Roanna : dat zijn mindere berichten dan he
Beps : fijne dag weer in het :zon02:

Beps of Bloem,Staat er een waterkoker op de kamer?

Trl: nee bij ons niet. Gaan wel erop uit maar niet elke dag. Gister alles geregeld en hamam dus vandaag weer rust hihi.
Gisteravond naar t dorp geweest. Mexx recht in t gezicht gekeken maar zij zag ons blijkbaar niet.

Raki: wat een rust dan. Bah!

Beps,oke dank je wel,zitten jullie in het nieuwe of oude gedeelte? Heb je niks gezegd dan tegen Mexx?? Of misschien wat het iemand anders?

Was haar echt. Stond in een winkel en kreeg t idee dat ze me wel gezien had. Maar goed Next time hihi
Zitten in t oude deel maar ziet er top uit.

Net de lunch op. Genoeg schaduwplekken dus wel trusten

@Beps: Oh, hou es op met ons hier lekker te maken en dan met name mij. lol2 lol2

Nee hoor deerne… heerlijk ervan genieten en zo te horen meer plek en plaats om te rusten dan bij ADR, dus volgende keer weer met de oudjes daar (kusa) naar toe of nog ff over nadenken? :cheer: :cheer:

Huh…Mexx gezien maarrrrr…

Nou, ik ga ff verder met hout hakken voor de open haard, die we niet hebben. Niet koud hier, maar wel harde wind. ( heb was droog) lol2

Beps,kan het hier niet missen hahahah

Met de oudjes gaan we niet meer. Altijd goed bevallen maar de laatste keer weer teveel voor ze moeten zorgen/regelen dat mijn eigen rust weg was. Dus…volgend jaar zien Rubbie en ik wel waar we heen gaan.

Net even gezwommen nu opdrogen. Bloemmie is de zon niet uit te krijgen maar ik pas op: ik verbrand veel te snel/gemakkelijk.

Leef altijd online en met WIFI in de tuin en m’n foon ach klets ik toch lekker mee

Goedemorgen
Oudjes gister in ADR aangekomen en meteen terug naar Bodrum: papa was gevallen. Gelukkig niets ernstigs en pijn maar hij heeft goed geslapen en nog geen pijnstiller genomen

Mexx gister getroffen: ze had ons niet gezien

Nu op stap naar opgravingen. Tot vanavond.

goedemorgen all, wohhhhhh ik hoor mijn eigen echo :slight_smile:

:greece:Viva: 15 september t/m 24 september Kos :greece:
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Viva,morgen is het dan eindelijk weer zover,je mag weer naar de zon toe,Veel plezier op Kos!! het fietseiland :slight_smile:

Wij vanmiddag met de afdeling een rondleiding in het Gelredome…:mad:,was liever naar een ander stadion gegaan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Trl : heel veel plezier enne misschien ben je nu dan wel op tijd thuis voor de wedstrijd :slight_smile:

Raak,dan had ik niet naar huis gehoeven,dan had ik er gelijk kunnen blijven :slight_smile:

goedemorgen meiden…

De laatste dag voor het vertrek.

Jeetje Beps das niet zo mooi paps gevallen, zit je in turkije en dan zulke berichten is niet echt fijn, kan me voorstellen als je zelf met vakantie bent en steeds op paps en mams moet passen niet echt lekker is, maar ja je ziet ze gaan nu ook alleen dus misschien had je ze meer zelf moeten laten doen…maar geniet van de opgravingen jij liever dan ik de cultuurbarbaar.

Tlr. op stadionbezoek…

Raak hoort een echo.

Damber goed aangekomen gisteren dus die is weer op het honk, heerlijk gehad lekker weer, goed eten niet overboekt ect. was wel anders dan verleden jaar, vriendin is jaloers op Damber haar vriend, omdat ze nu niet meer altijd de tijd voor haar vriendin heeft, die zelf al 2 jaar verkering heeft maar een beetje een rare relatie heeft vind het vreemd dat Damber smste op de vakantie ect…dus dit was denk ik de laatste keer dat ze met haar gegaan is…drukt toch een beetje een stempel op de vakantie, maar goed voor de rest heerlijk gehad, lekker met dolfijnen gezwommen…

Net schoonzus aan de telefoon, die liep met de hond van haar dochter buiten, en ik hoor haar vallen, geen idee wat er allemaal aan de hand is, ik hoorde een klap, toen haar kreunen, deed haar telefoon het niet meer, zij hoorde mij niet, ik haar wel, belde ze net terug met de telefoon van iemand die haar heeft geholpen, zij heeft haar man gebeld, en nu is ze naar de dokter, plat op haar gezicht gevallen, (lekker met een kunstknie) haar hele pink lag open…dus we wachten af.

Goedemorgen. :dag:

@Raak: Echo? Hier in stereo. lol2 Zal vanaf morgen nog rustiger zijn.

@TRL: Nouja… ik neem aan dat je de arena alwel eens gezien hebt, dus lijkt me zo’n toer door Gelredome ook wel een keer leuk, of je moet dat ook al eens gezien hebben.

@Viva: Tss… nou jij hebt wel weer wat te vertellen hier. Eerst over Damber… dat hoor je toch wel meer. Vreemd dan he. Net of ze het Damber niet gunt. Iedere releatie is toch ook niet hetzelfde.
En dan life meemaken met je schoonzus die plat op de bek gaat. Nou, hopenlijk gaat het meevallen. Is dat A? Jeetje toch!!!

Nou, verder heb ik weinig spannends te vertellen. Ja, kreeg net sms van mijn dochter dat bij haar ook een lichte vorm van diabetes geconstateerd is en meteen wordt doorgestuurd naar diaverpleegkundige. Nou, eerlijk gezegd, verwonderd het mij niet, want het zit natuurlijk aan kokkie’s kant in de familie en ze is vind ik, veel te dik en daar hebben we het regelmatig over gehad… maarja… ze is geen klein kind meer, hoe vervelend ik het ook voor haar vind. Missschien is het met een dieet nog te beperkten. Afwachten dus weer.

@Viva: Ik zwaai vanavond wel ff. :vak01:

@Beps: Och meid toch!!! Die oudjes ook. Gelukkig viel het achteraf mee, maar toch.

Genieten jullie in ieder geval van jullie dagje uit. :dag:

Beps : oeps had tegelijk met jou gepost dus niet meer gelezen maar dat zal best schrikken geweest zijn dat jullie pap gevallen was. Gelukkig niet te ernstig he. Mexx getroffen in Kusa, leuk ! Vandaag lekker in oudheden snuffelen, fijne dag
Trl : ja dat is ook weer waar, had je een ritje gespaard, veel plezier vanmiddag EN vanavond
Viva : Jeetje meid dat zal ook schrikken geweest zijn voor jou aan de telefoon en zoooo irri dat je ze dan niet meer kunt bereiken he, hoop dat het achteraf meegevallen is.
Dat Damber probleempje met vriendin heeft hoor je wel vaker he dat ze ineens jaloers ofzo worden op de aandacht die naar de vriend gaat. Volgend jaar lekker met vriend op vakantie gaan, toch ??
Mocht je hier niet meer langskomen : heeeeeel superfijne tijd op Kos en geniet er maar weer van want hier wordt het weer niet veel komende dagen :vak01:

Roanna,gelredome heb ik ook al wel gezien hoor :wink:

Raak,vanavond zit ik gewoon voor de buis,sinds C er is ga ik niet meer naar avondwedstrijden :slight_smile:

Viva,dat is dan wel schrikken als je iemand hoort vallen aan de telefoon.