Turkish Tea Time 2011

Roanna,oww dan heeft me moeder ook wat daar,als er veel oudjes zitten ;)… Voor dat geld zo’n luxe hotel,ben benieuwd,voor mij hoeft het nooit zo luxe,maar de prijs was goed vandaar deze geboekt :),zit eigenlijk liever wat dichter bij het centrum,maar ja dat was ook stukken duurder.

@trl
Ja je toch weer samen met je moeder?
Welk hotel gaan jullie ook alweer?

@b&b
Prima naar het zin, kan ook bijna niet anders hè!

@viva
Laatste werkdagje en dan jullie ook bijna weg!!!

@roanna
Het zal eenzaam worden hier…

@raak
Lekker verwend, de hele fam bij elkaar, gezellig hoor!

Mk,ja me moeder wilde nog een keer mee,gisteren zei ze dat het de laatste keer voor haar haar is.Wij gaan naar Batihan.

@MK: Nou, dat kun je wel zeggen dan he. Wat een rust zal het zijn, maar als die anderen gaan, komen de eerste alweer zowat terug. lol2 lol2
Pffff… erg he, dat wij nu thuis moeten blijven… Nee hoor, ik vermaak me nog prima en ach, wie weet het nog he!!! Komt ook nog zoiets als een herfsvakantie.

@TRL: Ja, jullie gaan toch in hetzelfde hotel als B&B. Zal zeker luxe voor je zijn, maar als het maar gezellige mensen zijn, is het altijd leuk en ach… met het busje ben je volgens mij zo in de stad. Wij zaten de laatste keer ook een end buiten Alanya, maar met het busje is het heel goed te doen.

@Viva: Hoe heeft en vind Damber GU? Heeft ze al wat laten weten?

Damber vind het geweldig in gu voor zover ik heb begrepen heb haar niet meer gesproken hoor alles via haar vriend.
Volgend jaar gaan we geloof ik met zijn allen dus ik wacht het even af. hahahaha.
Zo ik heb vakantie, morgen nog op de kleine meid passen, en dan snachts Damber halen van schiphol. Heb ik woensdag lekker vrij voor de laatste dingetjes en de was van Damber en dan donderdag foetsie heb er zo’n zin in…heerlijk gewoon ga eigenlijk nooit zo laat, maar wat een prutweer hier zeg, het stormt gewoon.

@viva
Volgend jaar met een groep naar GU, gezellig!
Wij zijn 2x in september geweest, maar ik vond het echt heerlijk. In de herfst weer even terug naar de zomer!

@Viva: Heerlijk :cheer: Vakantie… nog even de laatste dingetjes dus en dan… ja, dan kan die. >>>

Ik vind het ook heerlijk zo in het naseizoen hoor. Vooral als je die kant op gaat, meestal nog lekker zonnig en warm weer, terwijl men hier de kachel al aan heeft. Ik mag dat wel.

Ja, had zoiets al op FB gelezen over volgend jaar. lol2 Is ook leuk hoor zo met een de hele meute. Ik vind het ook altijd gezellig met de familie, maar helaas dit jaar gingen ze niet, of gaan waar ik niet liever niet heen wil.

Misschien volgend jaar weer, maar dan naar Spanje, want hoe gek het ook klinkt, ik krijg ze met geen mogelijkheid mee naar Turkije en dat terwijl ze er allemaal al eens met ons zijn geweest, maar vinden het niks. Maargoed, mij maakt het niet uit. Alleen voor de prijs waar wij voor a.i in Turkije zitten, heb je in Spanje nog bijna geen hut voor, bij wijze van spreken dan. Nouja… we gaan het zien.

Nu effe eten. :dag:

Of een minimeeting in Alanya?

Hier zalig weer. Zon zon zon. Hotel rondom slecht… Hahaha nee hoor een tophotel. Alles goed verzorgd en eten prima. Vandaag hamam gedaan zonnetje en zo richting Town. We genieten volop. Dus tot over 1 jaar want wil hier nooit meer weg hihi

@beps: Dat dacht ik al wel. Reserveer alvast een kamer voor ons ook dan. Lijkt me wel wat daaro.

Veel plezier nog en groetjes aan Bloem. :dag:

Beps,even nog een vraag is er internet op de kamer? Veel plezier verder.

Nee niet op de kamer maar in de hal en bij t zwembad ed wel gratis.

Oke dank je wel. Dan toch maar de mini laptop mee :slight_smile:

goedemorgen, hier net afscheid genomen van A&J :frowning: zal wel weer flink wennen worden na bijna 3 weken weer lekker hier

@raak
Jammer, jammer :frowning:
Het went natuurlijk weer snel als je ze lekker bij je hebt…

:greece:Viva: 15 september t/m 24 september Kos :greece:
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

goedemorgen meiden.

Raak ja altijd moeilijk he afscheid nemen…maar ja het was al een verassing dat ze er waren…veel sterkte hoor meis.

Hier vandaag weer knuffeldag, straks komt vriendin een bakkie doen…en nog 2 dagen, Damber komt vanavond terug…

MK : ja is altijd weer ff balen he na het afscheid, maar ja, komt goed hoor
Viva : jij weer lekker knuffelen en visite, Damber alweer terug straks, gaat snel voorbij he enne daarna……mogen jullie >>>

Goedemorgen all en aan hen die er nog zijn. :dag:

@Raak: Tja, afscheid nemen is nooit leuk, maar wetende dat je ook weer naar hen mag en kan komen, verlicht het wellicht een beetje. Jullie hebben in ieder geval weer even een leuke tijd samen hier gehad. Vond het eigenlijk ook best snel zijn gegaan.

@Viva: Nou, geniet van je knuffel en oppasomadag en dan even een weekje niet. Gelukkig ga je niet al te lang weg dus dat scheelt. Fijne dag.

@MK: Jij op het werk denk ik en ook alweer een beetje gewent aan het normale ritme?

@TRL: Zo ook jij nog op je werk, maar wetende dat jij al heel snel weg mag naar je geliefde oord. :cheer:

@Linda: Weinig gezien hier, maar zal het wel druk met het werk en dergelijke dingen hebben.

Oh meiden… zit gisteravond even op het net onze plaatselijk krant te lezen en kom zo ook bij de overlijdensadvertentie’s. Zie ik daar een bekende naam staan en is het een dochter van een oud collega van mij. Pas 35 jaar en 2 kleine kinderen achterlatend. Had hen niet zolang geleden nog gesproken op de wijkmarkt en toen ging alles nog goed, ( had ooit een niertransplantatie gehad) en nu dit. Ook advertentie namens de school hier uit de buurt, omdat ze daar overblijfmoeder was. Ik was er best wel weer ff stuk van. Blijft dan weer zo in mijn hoofd hangen he!! Zo jong nog. Hoe kan het?
Sorry, maar moest het ff kwijt en het lucht gelijk op.

Nu weer verder met de orde van de dag. Kokkie de trap aan het lakken.

Zijn er nog nog mensen op vakantie? Hoe zouden zij het hebben? lol2

Laterssss :dag:

Roanna,dat zijn dingen die je liever niet leest,en dan nog zo jong:kus:

Raak,het huis weer stil,maar jullie zullen elkaar vast snel weer zien

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Viva,vandaag nog lekker knuffelen en dan bijna naar Kos.

Zo heerlijk op de zonneweide boekje erbij. Wat een leven.

Heerlijk rustig. Als we om 9 uur een bedje zoeken om te gaan liggen is daar meer dan genoeg plek.

@Roanna: wat een verschrikking voor de familie. Veel te jong, nog teveel om voor te mogen/moeten leven. Nee logisch dat dat blijft spoken :kus: