Turkish Tea Time 2011

Bloem en Beps : genieten hoor daar in Kusa !!! Hmmm heerlijk ideeeeeee
Hier alle visite weg, duik nu ook lekker mijn bedje in, was een topdag en het weer werkte dit jaar ook eens een keertje mee, me happy :cheer::cheer::cheer: oat moan doei :dag::dag:

:greece:Viva: 15 september t/m 24 september Kos :greece:
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

goedemorgen, ik aan de poets vandaag :frowning: lol2lol2lol2
Viva : je staat bovenaan meis :cheer::cheer::cheer::cheer:

Nou we zullen er niet over zeuren, maar flightchange: vliegen om 13.15 hahahaha

Dus we zijn er nog wel ffies :slight_smile:

We gaan nu (nou ja over 10 min) richting Schiphollie!!!

Goodmorning.

@Beps: En ik maar denken toen ik opstond (uurtje geleden) die zijn er al of bijna al. Niet dus!!! Nou, waren ze lekker op tijd mee dan he!!! Zaten jullie in ieder geval niet voor noppes midden in de nacht op Schiphol, want daar hoef je dan ook niet blij om te zijn. Nou… alsnog een goede reis zo!!! :vak01:

@Raak: Ja, dat zal…:mad: Maar… as ge het maor leuk het gehad. Zal vast wel. Nog speciale verrassingen of gewoon lekker leuk dit keer? Mooie presentjes gehad?

Ik ga ook zo even aan de poets, want alles staat nu wel weer zo’n bietje op de plaats. Helemaal af is het nog niet, ( trap nog lakken ) maar dat is niet hinderlijk en doen we weer als het uitkomt en zin in hebben.

Iedereen een fijne dag. :dag: Hopenlijk kunnen we nog even genieten van het mooie weer. Hier weinig of geen last gehad van onweer en regen. Wel heel veel weerlichten.

Goedemorgen…yes yes yes…ikke op nummertje 1 met voor mijn doen vreemde vlaggetjes ernaast hoor…
De kleine meid ligt nu weer te slapen heeft lekker de hele nacht doorgetukt tot 6 uur vanochtend…dus oma is er al vanaf kwart voor 6 uit. Vanmiddag verjaardag met buffet, als het goed is blijft de kleine tot die tijd bij ons, en nemen we haar mee.
Nog niet een keer gehuild de kleine prinses.

Beps en Bloem nu op schiphol, met een vluchttijdverandering lekker scrabble woord hahaha meiden geniet er van.

Roanna jij bijna klaar met de kamer, ikke moet nog beginnen nou ja eerst op vakantie en in oktober gaan we wel aan de slag (als ik tijd en zin heb).

Raak leuke verjaardag gehad met een lekker weertje en ben je nog verwend??

Iedereen een hele fijne zondag ik meld me weer, nu even opruimen en een bakkie met hubs.

Roanna : jij ook aan de poets, ja hoor heeeel mooie cadeaus gehad, ben helemaal happy. Cadeaus waren verrassend verder niet, we wilden het echt alleen met de familie doen, konden A+J ook lekker met iedereen kletsen.
Viva : jij opgepast op de lieve meid en strakjes verjaardag, gezellig. Hier nu ook prachtig weer, te warm om te poetsen eigenlijk hihi. Ben nog steeds de enige die op is, rest alles in diepe rust

Mmmhh the plane wil nog nie weg. Zijn nog niet geboard maar hadden al in de lucht moeten zitten. Ach ja, wat doen we eraan he?

Dat is balen, wachten is altijd vervelend. Ik hoop dat jullie snel gaan.

Nou dat nemen we maar voor lief niet waar. Tot zo in The Plain haha

Meiden. Doeggie

@beps en bloem: hele fijne vakantie, geniet ervan samen, wel vertraging balen zeg ook bekend waardoor?

ja Beps en Bloem zijn vertrokken!

Wow!! Mooi hotel! Groot en lekker druk maar erg netjes en schoon. Nog nooit zo’n uitgebreid buffet gezien! Al lekker gegeten en toch wel een beetje moe van de reis. Lekker zitten kijken voor excursies enzo. Leukleukleuk!!

B&B : genieten jullie daar he !!!

Geloof maar dat we dat al doen. Nu aan de borrel en dan naar bed!!!

Tot morgen

:greece:Viva: 15 september t/m 24 september Kos :greece:
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Linda: 21 tm 24 okober Kasteeldomeijn De Cauberg

Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Bloem,druk in het hotel,nu nog???

goedemorgen deze nieuwe week waarin er nog een paar richting de:zon02: vertrekken !! Iedereen een fijne dag :dag:

goedemorgen meiden.

Weekend weer achter de rug, vandaag mijn laatste "werk"dag…helemaal brak van het drukke weekend maar ja dat komt wel weer goed.
Heb 0,0 geen zin om te werken maar ja anders kan je niets leuks meer doen he als je niet naar het baasje gaat…nog 3 dagen en dan Kos here we come.

b en b lekker in de zon …met wat vertraging vertrokken maar toch veilig aangekomen in turkye…

Goedemorgen.

Zo, mooie berichten uit Turkije. Nou, meiden… geniet er met met volle teugen van. Dit hotel lijkt mij ook wel een keer wat, dus ik hou het in portefeuille. Straks eerst jullie ervaringen afwachten, maar nu eerst… lekker eten, zonnebaden, zwemmen, uitrusten, ogen de kost geven, leuke uitstapjes maken enz.enz. :cheer:Enjoy!!!

@TRL: Ik denk ook dat het komt, daar nog zo druk is, dat dit meestal wel zo is die resorts/ de wat betere hotels. ADR zat ook altijd vol, welke tijd je ook komt. Oke, in voor en najaarjaar zit er wel ander publiek ( mensen zonder schoolgaande kinderen enzo) en laten we eerlijk zijn… op een paar na misschien, mijn generatie en de zoals ik ze noem, rollator oudjes over het algemeen, maar druk en vol is het altijd wel. Maar wel altijd heeeeel gezellig! Oei… jullie mogen ook al snel daarheen. :cheer:

Maar eerst Viva nog. :cheer: Het weekend goed doorgekomen?

@Raak, Linda, en MK… tja… dan moeten wij de boel maar een bietje draaiende houden he!! :mad:

Fijne dag all. :dag: Latersssssssssss.