Turkish Tea Time 2011

Haha ja dat wel… Maar ik kwijlde wel een stuk meer dan anders… :smiley:

lol2lol2lol2lol2lol2 extra bakje voor het zeveren gevraagd :wink:

Ik denk dat ik zn vader dan leuker zou vinden… :wink: Mn 'pedopas’is niet verlengd hahahaha

Zo meiden… ik heb ‘de helft’ voor vandaag erop zitten… op naar 22 uur vandaag!!

ikke heb de dag er wel helemaal opzitten. intensieve training gehad. sloot weer lekker aan op mn psych sessie van dinsdag dus kon me lol dubbel en dwars op. tis nix slechts ofzo. ik weet dat ik hier sterker uitkom maar tis wel heftig. giga hoofdpijn, constant tranen en nergens zin in… ga zo misschien ff afwassen en lekker film kijken vanaaf. ff geen studie meer…

zo, ik ook weer thuis, kon net zo goed met een roeiboot gaan lol2lol2
omleidingen bij Haps, kon ik nog omrijden ook, lekker fijn :frowning:
Nu kopje koffie en ff relaxen, morgenvroeg naar het fritenland
fijne avond all :dag::dag:

http://www.nu.nl/binnenland/2610837/aardbeving-in-nederland-waargenomen.html[URL=“http://www.mobypicture.com/user/Domien/view/10675529/sizes/full”]

Zo dan,… niet bij ons in ieder geval al moet het wel voelbaar geweest zijn toen ik een gat in de lucht sprong om 22 uur:

VAKANTIE!!!

Oh, dan was jij dat waarschijnlijk, want de polder loopt een uur voor bij ons toch!!! lol2 lol2

:cheer: Joepie:cheer:

@Raak: Oh echt? Zo erg? Hopenlijk blijft je dat morgen naar het land van de frieten bespaard, want je moet wel weer op tijd thuis zijn voor je verjaardag.

@Bloem: Lekker uitgerust vanavond!! Gelijk heb je.

@TRL: Ja, ik had het hier en daar ook gelezen, maar hier ook niets van gemerkt. Gaan al heel veel grappen via twitter rond. Af en toe lig ik dubbel hoor!

Nou ladies… ik ga er zo in en hopenlijk geen zware naschokken meer, anders heb je kans dat mijn naad weer los schiet. lol2

Weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

Mogge, hier ook nix gemerkt, maarre ik was gisteren in Boxmeer, misschien iets te hard lopen springen ???
Zoals jullie weten ben ik er zo vandoor, dus fijne dag voor iedereen :dag::dag:

mogguh

doe voorzichtig raak!
hiero mezelf ff opgetut, misschien helpt t om een beetje in een betere stemming te komen. zal wel druk zijn vandaag. gisteren niets kunnen doen
ciaooo

:dag:

Gisteravond echt heerlijk gegeten, en lekker in slaap gevallen… En nu… nog 2 dagen werken… :slight_smile:

VAKANTIE!!! das het enige dat in mijn hoofd komt steeds… VAKANTIE!!!

Zo naar de fysio… wel een drukke dag, maar meer van wat er allemaal (nog) moet gebeuren
Straks cake bakken, dan komt er visite die mee eet, mn ouders, en Rubbie zn laatste nachtdienst(een giga lange: Van vannacht 1.30 tot morgen 12.30…) Maar goed dan heb ik de rust mn koffer morgenochtend in te pakken, en even nog een zonnebankje. Laatste boodschappen en dan: GO!!! Komt mn ‘reisgenoot-maatje-maar vooral VRIENDIN!!!’ hierheen… Ohhhh Bloemmie: Tel de uren: ZO EEN ZIN IN!!!

(sorry beetje ego momenteel… heb er ook zo een zin in… hier troep, druk op t werk… nu even niets: Op met Bloemmie genieten!!!)

:turkey:Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi:turkey:

B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Mexx,van harte gefeliciteerd :wink: Morgenavond maar extra verwennen :slight_smile:

Bloem,laatste dagje voor de vakantie heerlijk opgetut naar het werk…:slight_smile:

Raak,succes met de boodschappen.

TRL: thanks wat lief!

Het is wel raar hoor… vorig jaar was ik er nu al… En nu moet ik gewoon nog een uur of 15/16 werken!! Maar ja… dan gaat de tijd wel sneller!! Ik denk maar zo… over 36uur ben ik diegene die al in het vliegtuig zit… Eindelijk!!!

Klinkt misschien heel erg, maar ben echt aan vakantie toe… Heb de hele zomer (vanaf eind maart) gewoon doorgewerkt… Dus Roanna, ik hoop echt dat er voor jou ook een weekje in gaat zitten!!! :kus:

Mexx,dan heb je het ook wel verdient ja lekker nog een weekje weg…Ik wens je alvast een hele fijne vakantie en vooral extra genieten van je mannetje !!!

:biggrin: Dat komt wel goed hoor! Maar hier zijn jullie nog niet van me af hoor… Heb nog tot morgen 16uur :wink:

@mexx: gefeliciteerd met je mannetje!

Dank u, dank u! :slight_smile: