Turkish Tea Time 2011

Zo effe de sportspullen pakken en dan naar BBB, ga er voor het eerst bij deze sportschool naar toe ben benieuwd, jaren geleden ook al eens gedaan

Balen Roanna, waarschijnlijk de banen niet lang genoeg ingeweekt voordat ze er op geplakt werden, dan is hij namelijk nog niet goed genoeg uitgezet, gevolg is dan dat de muur het water uit de lijm opzuigt en het behang gaat krimpen…(zei zij die al 30 jaar behangt). Of de ramen/deuren open gehad dan wil het ook nog wel eens gebeuren, maar het blijft K**.
Leuk hoor je hebt op de mp ook nog wel eens een set in de verkoop, neefje heeft van de haco zo’n set via mp op de kop getikt…leuk hoor beetje beukenachtig met dan van die leisteenstukken erin, alles bij elkaar 500 euro incl. vitrinekast, salontafel, eethoek en tvkast.
Tja meiden ik weet het een vol programma ga zo met mijn hoofd in de verf en ondertussen de koffers zover inpakken. en de vliegtijd blehhhhhhhhhhhhhh 16.45 de lucht in…terug om 10.20 uur…maar ja je kunt niet altijd mazzel hebben meestal vlieg ik vroeg, maar arke heeft nu eenmaal geen andere vluchten op die dag ja een die 3 kwartier eerder vertrekt, maar een uur later aankomt die heeft dus een tussenlanding daar zit je helemaal niet op te wachten.
Bloem ja het is echt een wereldvent, hoe heeft ze hem kunnen vinden…hoop dat dit een blijvertje is, dan heb ik niets te mopperen, en Damber al helemaal niet.

Viva,een druk programma zo voor de vakantie,maar wel veel leuke dingen.

Roanna,oww wat balen zeg…

Linda,sport ze

Bloem,een beetje down en dat zo voor een vakantie…Sterkte

Zo haartjes geverft, koffers zover gepakt…pffffffff

Viva : halloooooo adhd aanvalletje ??? hihihi jeetje ga je nu wel ff rustig zitten ???
Bloem : jij ook al druk en totaal geen puf meer om iets te doen
Linda : hoe ging het sporten ?
Roanna : hoe is het met je naadje ?? lol2lol2

@Viva: Je bent er dus eigenlijk al klaar voor. >>>
Je had helemaal gelijk. Ik vertelde kokkie wat je zei over dat behangen en hij zegt… ja, klopt. Heeft ze helemaal gelijk in, want zo deed jou vader het ook altijd en daar heeft kokkie het eigenlijk van geleerd, want mijn vader kluste altijd in de avonduren bij.
Hij heeft de baan weer helemaal nat gemaakt, er weer af kunnen krijgen zonder te scheuren, even laten drogen en toen weer opnieuw erop geplakt en voila… gewoon alles weer een bietje verschoven zeg maar. Scheelt toch weer.

Enneh… bedankt voor de tip van MP. Ik heb al wat ( nieuwe) leuke kleinmeubels gezien en die bezorgen ook en helemaal niet zo duur, dus wie weet.

@Bloem: Jij blij dat je ook even weg kan. Zo te lezen, heb jij het ook echt even nodig hoor. Het zal je goed doen.

@Linda: Zo, lekker het sporten weer opgepakt. Goed zo!!

Ik tipppel nog regelmatig met de buurtjes, alleen niet zozeer meer op een vaste dag. Ze bellen bij me aan en vragen dan of ik zin heb en meestal heb ik dat wel.

@Raak: Mijn naadje zich weer dicht hoor. lol2 lol2 Niets meer van te zien.

hihihihi roanna naadje weer gesloten…goede dokter dus he…hahaha gelukkig de baan niet verpest…

Heeee Roanna: Heeft hij je naadje genaaid??? hahahaha

@Bloemmie: Rustig aan meis, het komt allemaal wel weer als we ‘even’ bijgetankt hebben… :kus:

Ik thuis, 7/8 gehad, op naar de laatste dag en dan VAKANTIE!!
Ook hier wordt het nog druk: Morgen werken, vrijdag naar de fysio, vlees voor de hondjes halen, naar huis visite(fokkers) met eten, dan ook nog mn ouders die een bakkie komen doen.
Zaterdag moet Rubbie van 'snachts 1.30 tot 13.30 werken… dus die is ook dood als hij thuis komt… en dan moet/mag ik zondag op vakantie haha

NU: op naar bed haha\

:turkey:Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi:turkey:

B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Goedemorgen, ik mag zo lekker boodschapjes gaan doen :slight_smile: daarna afspraak voor het werk, morgenvroeg mag ik ook nog even naar Belgie en dan de rest van de boodschappen, huis en tuin versieren hahaha enne zaterdag begint volgens mij mijn 3e leeftijd :frowning: lol2lol2lol2lol2

mogguh

@ raak je eigen feessie aan t regelen.
ikke de hele dag training…!

moggel meiden…wat een #$%^&*(weer zeg…je wordt uit je hemd geblazen…en regenen niet gewoon. bah…
Iedereen een druk programma zo te horen, fijn om te horen dat ik niet de enige ben…hihihihihi.

Werkse allemaal.

Hier ook weer geland haha… Was pas om 23.50 ofzo thuis… dus best wel moe nu, maar het was echt super gezellig! Heerlijk gegeten… in het restaurant waar Gregory van der Wiel (Ajax) ook zat te eten… Man wat is dat een lekker ding haha :smiley: :wub:

Nog 3x werken… en dan? Tsja… geen idee?? :slight_smile:

Ik gister wel iets grappigs gehad: Ik ben gefilmd voor een management meeting! MAAR ik moets het doen zoals het niet moest: haha… das niet zo moeilijk…:slight_smile: Erg gelachen en zo. (gaat erom dat mensen die geen contract hebben eigenlijk dezelfde service zou moeten krijgen als iemand die dat contract wel heeft) Toen vroeg die dame: Heb je ook nog een gesprek gehad kort geleden waarin je juist iemand zonder contract die jullie wel meteen geholpen hebben? En dat had ik zeker:

Afgelopen zaterdag had ik… Fatima Moreira de Melo aan de telefoon(en meiden GEEN IDEE wie ik aan de telefoon had haha… blonde muts die ik ben) Haar een contract verkocht en een monteur gestuurd… jaja… :slight_smile: En dat gesprek gaat dus ook naar de management meeting… EN ook bij ons zelf binnenkort… VRESELIJK je zelf te horen praten :wink:

Ook goedemorgen.

@Beps: Wat een grappig verhaal. Ik dacht eerst… oh, je moest een gesprek doen met een hooghartig persoon uit A’doorn, maar het was Fatima. lol2 Leuk verhaal van je zeg!

@Raak: Ook druk met van alles en nog wat. Nou, ik moet meestal ook zelf de slingers ophangen hoor en de boodschappen doen. Maar wel een leuk vooruitzicht, want jou familie een beetje kennende, ( van horen, zeggen )zullen vast wel een verassing voor je in petto hebben.

@Viva: Volgens mij regent het wel vaker/heel vaak in Den Haag he? lol2 lol2 Nou nog even, mag jij ook naar warmer oorden.

@Mexx: Zo… bofkont om zoiets moois tegen te komen in A’dam.

Verder denk ik iedereen weer zo’n bietje op het werk. Ik zie vandaag wel wat ik hier kan doen en misschien straks nog ff langs wat woonzaken.

Fijne dag all. :dag:

By the way… ja, ja… mijn naadje is dichtgemaakt en zit nog steeds dicht ( net even gecontroleerd) en gaat voorlopig ook niet meer open. lol2 lol2 lol2

Moet ik nu gelukkig voor of arme kokkie zeggen lol2lol2 :wink:

Roanna: ja dat was niet heel verkeerd… Zeg maar gerust… Lekker!!! :tongue:

Mexx,nog wel gegeten dan of kon je geen hap door je keel krijgen ;)…