Turkish Tea Time 2011

mogguh

weer een nieuwe dag. eentje die te laat begon, verslapen… nu haasten om nog een beetje op tijd te komen!

Ik nadat ik wakker werd nog even een zonnebankje genomen. Dat doe ik elke ochtend momenteel ik moet toch bruin zijn als ik ga lol2lol2!!!

Op naar 7/8ste… het begint te naderen…

Goedemorgen ladies.

Ik ook een keer vroeg en zelfs al gebadderd en net gegeten. Tja… ik moest nuchter bloed laten prikken en dat kan hier in de zo’n verzorgingstehuis in de wijk, maar daar is altijd een file voor bloed prikken, dus op tijd weg, is op tijd weer thuis. (volgende week hartcontrole, vandaar)

Verder niet veul te melden, dan dat ik mee tel met jullie. :cheer:

Fijne dag all en vast tot ergens wel weer. :dag:

Zooo wat een onweer gisteravond… Was echt heel hard en heel eng! Er ging zelfs een autoalarm af door de trilling!! Maar goed… we hebben het weer overleefd! :wink:

Koffer is inmiddels klaar op mijn badlaken en slippers na… Vraag me echt af of ik niet ver boven die 20kg zit haha :smiley:

Nou ik ga ff de was ophangen! :dag:

goedemorgen, wij hier de storm ook weer overleefd
Roanna : succes met het bloedprikken, hoop dat je snel weer thuis bent
Mexx : koffer bijna klaar
Bloem : overslapen vandaag, oeps
Beps : bijna klaar met werken en dan kan de pret beginnen
MK : bij jullie was het volgens mij pas echt erg vannacht, geen problemen gehad ?

@Raak: Toen ik het hier schreef… was ik al geweest ( zo vroeg ja ) lol2 en had net gegeten en nu aan de koffie.

Roanna,vroeg eruit,lange dag dan ;)…

Mexx,hier geen onweer gehoord alleen heeeel veeel regen. Zet je je koffer toch even op de weegschaal of heb je die niet?

Haha die heb ik niet… Alleen van de wii… haha… Dus haal die van mijn ouders wel even vrijdag… :wink:

Ikke een soort van behoorlijk blij even. Op mn site van FB had ik gister een stukje geplaatst over kinderen met ADHD of andere ‘afwijkingen’ … omdat kinderen, elk kind, me aan het hart gaat… Daar reageert ‘mijn puber’ die hier zo een tijd gewoond heeft… dat hij nog steeds blij is met wat wij voor hem gedaan hebben… jongens ik heb hem al 2-3 jr niet gesproken alleen een heel klein stukje via FB toen hij mij als vriend wilde toevoegen…
Ben er een beetje van onderste boven…:tear:

@Beps: Ik had net gelezen en ook ik kreeg een brok in de keel toen ik het las. Zeg er even bij, ik had dit stukje zondagavond al via familie gekregen en gepost, die ook een kind hebben die zo is, maar heb heb mijn bijdrage bij jou op FB verwijderd, omdat ik vond dat het nu niks meer bijdroeg aan jou posting.

Maar zo kun je zien he. Is jullie werk niet voor niets geweest. Chapeau voor jou en Rubsie. :thumbsup: Mag je best trots op zijn. :kus:

Beps : :kus: je hebt het verdiend !!
Roanna : oeps dat was dan idd vroeg haha

@beps
Dat zijn de krenten in de pap!

@raak
Het heeft hier vreselijk hard geregend, onweer heb ik niet gehoord. Verder geen problemen of wateroverlast. Ben je al helemaal klaar voor zaterdag?

Ohhhh ja!! ons (d)raki is jarig zaterdag…lol2

Ja meiden, dank voor jullie knuffels… zelfs rubbie schoot net even aan,… het is een lekker jong, hoe hij ook uitgroeit(of gegroeid is)

Beps,altijd leuke berichten toch om dat te lezen…Weet je in elk geval dat je het goed gedaan heb…:slight_smile:

Hello girls…pffffff…nu heel even tijd om te reageren.

Beps chapeau kijk daar doe je het voor…wat zal je ego gestreeld zijn maar je hebt het verdient.
Roanna geslaagd voor behang…en nu nog op zoek naar een andere kast, wat zoek je precies???
Mexx koffer al klaar.
Bloemmie verslapen nou ja niets aan te doen, kunnen ze je mooi niet meer afpakken.
Raak ja zaterdag jarig hiep hiep hoera, zal wel weer een feestje zijn.
en ik ik weet niet van voren dat ik van achter nog leef…druk druk druk.
Op het werk systeem testen, naar paps geweest zijn haren gedaan, boodschappen gehaald, aan de was, de boel glad getrokken, zelf nog ff naar de kapper geweest, voor de kat van de buren gezorgd…Jessy uitgelaten…nog een was weggestreken. Gedweild, tot op mijn vel toe nat geregend, nu wachten op hubbie tot hij thuis komt en dan achter de pannen, morgen ook werken, daarna de rest van de toko hier glad trekken…vrijdag de hele dag weg…(wel leuk hoor eerst schoonzus halen in bleiswijk, dan naar zoetermeer, aan de koffie, vervolgens naar leiden voor de lunch, dan terug naar den haag daar dan de ooievaart (een boottochtje door den haag) en dan naar een restaurant daar eten met 15 man, en dan afzakken naar de ijssalon (florencia een begrip in den haag). Zaterdag komt de kleine meid om te slapen, iedereen komt hier dan shoarma eten (ook de vriend van Damber). Zondag naar zoetermeer een buffet voor een verjaardag. Maandag de hele dag werken, dinsdag de kleine meid, snachts naar schiphol om Damber te halen, woensdag de enige vrije dag en dan donderdag foetsie pffffffff ben er dan ook wel aan toe denk ik zo.
Zometeen maar even de haartjes in de verf, het is weer kort geknipt maar nu wel erg donker, dus de blondfles er maar in…ook nog ff doen dus hahahahahahaha.

O ja de tickets zijn ook binnen…ik mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik mag…wel een buttijd op de heenweg…en ik ga het beleven met arkecry…

@viva: de tickets binnen, maar geen leuke tijd op de heenweg, wat zijn de vluchttijden?

@Viva: Pffffffffffffffff… als ik dat allemaal zo lees… ben je echt nadien wel aan vakantie toe. Wat een vol progamma, maar wel hele leuke dingen. Dat dan wel weer. lol2 Buttijd? He, dat is dan wat minder, maar ach… je gaat en dat telt en we kunnen ook niet altijd alles hebben.

Tja…kast? Iets moderns en dan laag. Ik heb al wel het een en ander gezien b.v. bij Neckervrouw.com om ideeen op te doen. Het moet niet al te groot meer worden. Ik dacht zelf aan een lage tv kast met laden eronder en ruimte voor de Herman Karton speler enzo. Een smalle vitrine kast en misschien nog een soort van gewoon kastje erbij, want anders weet ik niet waar ik de rotzooi moet laten wat hier uitkomt. lol2 Maar eerst zien dat we de muren klaar krijgen. Ga morgen nog even bij Trendhapper kijken.

Zitten we net te eten en komen weer in de kamer en kijken even naar het deel wat klaar is… :mad: Is nu opgedroogd en zit er een heel klein zichtbaar muurnaadje tussen 2 banen. Gloeiende, gloeiende. :mad: Kokkie kennende, dat gaat er weer vanaf en weer nieuwe erop. Enzo blijven we bezig. Pffff.

@viva
Als ik dat alleen maar lees, dan word ik al moe. Net wat Roanna zegt, je kunt straks uitrusten.
Geen leuke tijd dus, dat is jammer.

@roanna
Een naadje, balen. Kokkie kan hem weer opnieuw doen.

zo ladies, ik ook weer thuis. wederom een drukke dag, ze vliegen om. morgen heel de dag ook nog training dus zal vrijdag wel weer volle bak worden…
verder loopt mn hoofd een beetje over met wat ik nog moet doen en heb totaal helemaal nergens zin in. ben een beetje down en uit mn hum en voel me niet al te fit. zou eigenlijk weer aan de studie moeten maar heb echt geen zin :frowning: bah…

@ beps :kus: leuk dat ie op die manier toch contact zoekt en dan ook nog zijn waardering uit! toppie toch! misschien zet dat de deur weer op een kier voor iets anders
@ viev man ik word al moe als ik t allemaal zo lees, sjonge jonge. wel leuk dat de vriend van damber ook komt eten als damber er zelf niet is. helemaal ingeburgerd dus!
@ roanna irritant hoor… in de slaapkamer had mn paps ook behangen, 3.5 jaar terug en was begonnen bij de lastigste hoek, ff niet beseffend dat ie aan de andere kant had willen beginnen ivm de lichtval. resultaat… ligt met de kier mee. ik zei na 5 banen dat het goed was en niet overnieuw hoefde, maar elke keer met het zonneke erin denk ik toch… hahaha