Turkish Tea Time 2011

Ik ook niet hoor!!! Helemaal niet!!! lol2

Viva,geniet maar weer van je dagje met G…

Mexx,bestelling klaar nu nog inpakken :wink:

Mk,lekker dagje alleen.

Roanna,misschien wel een nieuwe kast ipv vakantie,ook leuk toch.

TRL: haha ja erg he! :slight_smile:

Hoe is het met jou meis? Ik mail je nog even over zaterdagavond… :wink: :kus:

Hahaha… je weet al wat je in ieder geval moet inpakken: Verder dan: Medicijnen ben ik nog niet :wink:
Hebben net gemeld: Vrijdagmiddag beginnen zodat ik bij de laatste boodschapjes weet wat ik nog halen moet…

Dus vrijdag mn 1ste vrije (vakantie)dag eerst fysio dan koffer boodschapjes: VRIJE AVOND!!!
Zaterdag nog niets gepland, misschien ga ik een bakkie ergens in Drenthe doen(vriend jarig die daar een huisje gehuurd hebben) en dan op naar huis want: M’n BFF komt!!!

Ik pak vanavond mijn koffer al :tongue: Morgen ga ik shoppen en uit eten in Amsterdam… Donderdagavond uit eten met paps en mams… vrijdagavond mijn haar stijlen enzo… En dan zaterdag al weg! :slight_smile:

Zo, we zijn eindelijk geslaagd voor behang. Waren eerst bij de Praxos geweest en hadden daar best een leuke behangetje gezien à €7 de rol, maar toch even verder gegaan en kwamen bij Gomma terecht en daar hadden ze aanbiedingen van behang, zoals 3 halen, 2 betalen. We hadden 6 rol nodig, dus 2 rollen gratis. Was wel iets duurder, maar wel naar mijn zin. Gewoon leverkleurig met een heel iets stippeltje erin. Bijna effen dus!

Kunnen we weer verder. Op het net al een bietje aan het orienteren voor een kast dan wel tv-meubel, maar dat heeft nog even geen haast, maar kijken is ook altijd al wel leuk.

Verder even niets te melden hier. Het regent nu en de koffers hoef ik nog niet van zolder te halen. lol2

Bij mij is trouwens de website erg traag en zie hier en daar rode kruisjes.

Zo hier lekker boeken, boeken, boeken… Laat het nog maar even regenen! :smiley:

@Roanna: Lekker hoor, is weer goed gelukt dan!!!

@Mexx: Goed hoor, gaat de tijd lekker snel. En dan spullen inpakken, straks lekker eten en ohhh het gaat nu zo hard!!!

Zo nu lekker naar huis! Even langs ouders om de tickets voor Mexico te brengen! >>> Want die zijn ook al binnen! :smiley: Daarna naar huis koffer pakken en maar weer vroeg slapen!!! Nog maar 3x werken… :beef::wub:

zo, weer een werkdag voorbij. sportschool al geweest, bord eten voor mn neus, zoweer naar de psych en dan lekker lezen in mn boekkie denk ik

@ MK je zult nu ineens wel meer tijd hebben voor andere dingen met allebei op school! spannend hoor. heb je ook weer examens binnenkort?

@ roanna ook geslaagd voor een behangetje! mooi zo, :thumbsup: kan kokkie weer aan de slag. moet wel bezig blijven he :wink:

de rest ben ik alweer kwait. had ff tussendoor bijgelezen maar weinig blijven hangen dus

Nog 2 uurtjes… dan nog 2 keer werken… pffff wat een tijd nog… lol2

@beps: wachten duurt lang hoor haha

Zo net bij ouders geweest, nu weer thuis… Bijna koffer al helemaal klaar… Morgen nog even een wasje draaien… en dan laatste spulletjes in mijn koffer! :smiley:

@mexx: spannend, beginnen de kriebels al een beetje te komen?

haha die zijn er al sinds maandag… Ik eet slecht momenteel… Krijg zowat geen hap weg… :smiley: Maar ja… :wub: hoort erbij denk ik! Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest haha… Maar goed… we hebben elkaar echt al heel lang niet gezien!!!

Hoe is het met jou meis?

Mexx,koffertje al bijna klaar,kan maar beter gebeurt zijn he :wink: Hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.

@mexx: alles gaat goed hier, zijn gangetje, op werk ook erg druk, deze week 's avonds weer lekker proberen te knutselen, morgenavond weer sporten

Ohhh jij bent al ver zeg… Ikke heb een mandje staan waar ik eea in gemikt heb. Die kan ik anders nooit meer vinden nu Rubbie alles aan t opruimen is,

Vrijdagavond krijg ik nog visite (de fokkers) en dan gaan we lekker genieten van alles wat gaat komen haha

Ik ga naar mijn bedje toe, morgen werken van 7.30-17 uur, slaap lekker allemaal en tot morgenavond

:turkey:Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi:turkey:

B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover