ik hou t vandaag voor gezien. de wind waait onstuimig om t huis. lekker slapen
welterusten!!
ik hou t vandaag voor gezien. de wind waait onstuimig om t huis. lekker slapen
welterusten!!
Ook ik naar bed tot morgen all
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi![]()
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Kijk! Daar wacht ik nou al dagen op!
Yeah!! :cheer:
hahahha mogguh
t staat idd wel leuk… das dit weekend al!! time flies…
weer een nieuwe dag. op naar t werk.
YEAHHHH wat een prachtig lijstje zeg! Das al over 4 dgn… Het idee dat ik over 5 dgn … YEAHHHH
Ik ook wakker dus. Rubbie komt zo thuis hondjes uit en even onder de zonnenbank haha btje voorbruinen
Eerste schooldag weer gehad, ze vonden het beiden leuk. G. heeft alleen altijd wat problemen met afscheid nemen.
Een hele goede morgen.
Mexx eindelijk op 1
B en B jullie volgen dan op de voet
en dan en dan en dan
:wub::wub::wub:
Vervelend hoor
Maar meiden wat een butweer zeg, het stormt hier en dan gaat het ook nog regenen nou de herfst is compleet zeg.
Vandaag hier weer heerlijk knuffeldag…mijn lekkere meisje ligt al weer in de box.
@jac
Al bijna in ADR.
@bloem
Lekker in bed hè als het buiten zo vies is.
@beps
Nog een paar diensten en dan is het zover.
@linda
Vindt het rustig hier.
@viva
Heeft Damber precies jullie kamer gekregen?
Het behang weer geruild, klinkt wel leuk wat je nu hebt uitgezocht!
@roanna
Helaas nog niet voor behang kunnen slagen.
@trl
Leuk filmpje gezien op de glijbaan.
Ik op kantoor, morgen vrij en voor het eerst een ochtend helemaal alleen!
Veel plezier met G.
Viva: veel plezier met kleine G. vandaag!!
MK: lekker dat de kids het weer naar zin hebben op school!
Ik ga naar mijn werk, tot later! :dag:
@mexx
Voor jou schiet het nu ook op!
Moest je nog allemaal Ned. spullen meenemen?
Hahah hou op schei uit…
Smeerkaas, chocolade, stroopkoeken en ga zo maar door… Maar goed… Heb inmiddels 5 smeerkaas, 400gram chocoladen en 2 blikken stroopkoeken… Dus hij doet het er maar mee
![]()
Goedemorgen ladies.
Zo, Jac weg en wordt het voor de eerstvolgende weer spannund. Weet even niet zo snel wie het zijn, maar het zijn er velen. Joepie :cheer:
@Viva: Lekker weer genieten van je meisie. :wub:
@MK: Ja, dat valt ook niet mee hoor zo’n eerste dag. Ik als moeder had er zelf ook vaak moeite mee om ze dan achter te moeten laten, maarja… hoort erbij en vaak went het weer snel.
Nou zo te lezen iedereen weer te werk vandaag en wij straks nog even de bouwmarkten langs om te zien of we wat kunnen scoren. Zit hier met dozen van wat uit de kasten komt, maar ik heb nu ook in mijn hoofd, dat ik eigenlijk voor dat eiken geval wel iets anders wil, dus wie weet. Pfff…
Iedereen een fijne dag verder nog en voor de aftellenden…:cheer:
En dan te bedenken dat mijn ene (pleeg)schoonzusje nu net in Spanje is aan gekomen en Jac zo al aan de pool ligt. :zon02:Heerlijk idee hoor.
Hier nog beetje zonnig en nog droog en harde wind, maar volgens Radio Gelderland komt er vanmiddag het een en ander aan en wordt het compleet herfst. Word je niet vrolijk van. Laterssssssssss :dag:
@roanna
Misschien een andere kast, leuk hoor.
Als je niet op vakantie gaat, kun je weer andere dingen doen.
Hier geen zon gezien, wel droog maar heel veel wind. Zie overal alweer bladeren liggen, de herfst begint vroeg dit jaar.
Mijn woorden MK, mijn woorden
Net Jac een sms gestuurd maar geen antwoord, ik merk het wel. Ze vloog om 4 uur, dus om 7.30 onze tijd(mss 8 uur) op Bodrum, dan max 1 uur koffer(meestal 30 min haha) en dan 1 uur(ok dinsdag markt dag Bodrum, 1,5 uur) in het hotel,… zou nu aan moeten komen hahaha(ohjhhhh maar we vinden het helemaal geen leuk iets geloof ik als ik het bijna op de minuut weet…tijd voor iets nieuws
OH JA!!! Das nog 5 dgn) lol2lol2lol2)
goedemorgen, sluit me bij de updates aan want moet opschieten, vanmiddag naar mijn moeder toe en een vergadering daar, dus fijne dag all:dag::dag::dag:
Jac aangekomen in ADR, over de 30 gr (OHHHH en ik ben helemaaaaaal niet jaloers haha)