@Mexx gefeliciteerd met je ventje…
Ik ondertussen weer 3 stappen verder… nu lekker klaar. Zo visite en lekker ontspannen…
Dan nog 2 nichtjes
Rubbie nog 1 nachtje en dan ook hij klaar om te klussen haha
@Mexx gefeliciteerd met je ventje…
Ik ondertussen weer 3 stappen verder… nu lekker klaar. Zo visite en lekker ontspannen…
Dan nog 2 nichtjes
Rubbie nog 1 nachtje en dan ook hij klaar om te klussen haha
@mexx:graag gedaan
Beps: thanks! ![]()
Pfffff de zenuwen gaan overheersen… Bah!! Ik haat zenuwen!
Mexx : gefeliciteerd met je askim, nog ff de kriebels maar dan……
Beps : ook al echt de vakantiekriebels aan het krijgen, nu nog even genieten van je visite
Bloem : heb voorzichtig gedaan hoor, ben al terug, was rustig op de weg.
En heeft het optutten geholpen ??
Trl : ik was werken boodschappen waren gisteren al in huis ![]()
Goedemiddag inmiddels.
Tja… vanmorgen even aan de rituelen en daarnet even de hort op geweest naar wat woonzaken, maar nog niks naar me zin en budget kunnen vinden. Maargoed, heeft ook niet zo’n haast, dan zetten we gewoon ff de oude meuk terug. Het behangen is nu bijna klaar en dan nog even de wat kleine klusjes erom heen en dan is het wel goed zo. Kan ik straks weer aan de poets hier beneden. :mad:
Volgens mij gaan er ook een paar binnnenkort op vakantie he, als ik het goed heb? lol2 Zelfs morgen al iemand. Weet even niet zo gauw wie het is, maar weet wel dat haar mannetje vandaag jarig is. :cheer: Gefeliciteerd.
@Beps: Voor jou is het ook al snel tijd om te gaan. Doe je ff de groetjes aan J & H en wens ze ook een hele fijne vakantie in ADR. Nee hoor… ik ben helemaal niet jaloerssssssssssssssssss.
@Raak: Mooi zo dan dat het niet druk was. Ben je mooi op tijd thuis om de boel te versieren en je voor te bereiden op je laatste dagje van je vijftiger jaren… :cheer: Weer een mijlpaal in je leven. Zoooo heee… Goed hoor!
Verder iedereen… :kus: De schakelaars moeten er nu even af, dus kan voorlopig even niet internetten, want er komt het laatste rolletje behang op. Latersssss …:dag:
Dankjewel Roanna! ![]()
Roanna : nou, versieren doe ik maar niet hoor, de klap zal zo al wel hard genoeg aankomen denk ik zo maar lol2lol2lol2
@Raak: Zou je denken? Valt toch nog wel mee!!! Hihihi.
@Mexx: Zie je… het was jij die morgen al gaat.
Ik wil je hierbij alvast een hele fijne :wub: vakantie toewensen. Geniet van alles :wub: en iedereen en gedraag je wel een beetje netjes daar. lol2 Ook een hele goede reis en kom met leuke verhalen weer terug. Heel veel plezier.
http://www.vakantiepanel.nl/sites/default/files/imagecache/lightbox/node_images/cfd1c02db46beb53.jpg
Dankjewel schatje! Al ben ik nog lang niet weg haha ![]()
zo en weer een werkdag omgevlogen. ging snel want druk en chaotisch
@ raak nee t optutten zelf niet, maar de melige “alles-gaat-fout-en-ik-kan-nix-terugvinden” stemming op t werk maakte veel goed…
jij je klaar maken voor t feessie!
@ mexx gefelicitieerd. morgen nog tot 16h en dan mag je eindelijk!
nu ff gauw mn konijn bijelkaar vegen, alles in de auto laden en bij mn broer weer opbouwen. wat een gedoe maar ja, 2 weken is dan wel lang
Bloem: dankje! Jij ook nog maar even!!! ![]()
wil ook haha maar moet nog even geduld hebben, 21 oktober gaan we een weekendje weg naar limburg, de cauberg
@Bloemmie: VAKANTIE!!!
@Mexx: Nog ff…
@(d)Raki hihi…(zo noem ik onze jongste hond altijd ;)) BIJNA!!! nog een paar uurtjes en je bent jarig !!! Lekker hoor…
Morgenochtend de koffer, en dan de laatste schapjes… Rubbie thuis van t werk, die ff een tukkie(kan ik onder de zonnebank) Dan happie eten, Bloemmie hier, klein tukkie en OP DAAR GAAN WE … nog ehhhh 1,5 dg zeg maar
Hallo nog even op de valreep.
mexx heel veel plezier eindelijk weer askim in je armen sluiten, geniet geniet geniet.
Roanna nog niets gevonden
Raak er al klaar voor nog een klein uurtje en dan van harte gefeliciteerd
Beps en Bloemmie ook alvast een hele fijne vakantie…geniet er van het is snoeiheet in turkije…
Ik vandaag een leuke dag gehad…nu een druk weekend voor de boeg…ik meld me weer tussen alle visite en bedrijven door.
@raak: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag!
Ik nu effe snel eten en mezelf klaarmaken en dan richting werken om te werken tot 13 uur
Goedemorgen all, dankjewel voor de felicitaties. De klap viel wel mee hoor lol2
Raak: yeah… ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat ik dacht was: Yeaaaaaah Raak is jarig!!
Gefeliciteerd!! :kus:
Nou straks op naar het werk… ![]()
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi![]()
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Raak,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
Mexx,nog een paar uurtjes werken en dan eindelijk weer naar askim,heel veel plezier.