Turkish Tea Time 2011

@Jac: JAJA 4 dienstjes… vergeet je vandaag morgen(gister en eergister) niet!!! Dus 8 dienstjes voor mn vakantie hahahahaha… maar werk lekker relaxed vandaag…

@Bloemmie: Ohhh goede boekjes scoren hoor: Kunnen we saampjes lezen hahahaha

Goedemiddag meiden.

Pffff (ikke niet klagen hoor maar wat is het)warm in de tuin, net de boer op geweest voor een duorolgordijn die krengen zijn niet te betalen zeg, was bij de proxis van de week moet hem voor het keukenraam hebben gewoon 439 euro op maat gemaakt nou echt niet zeg, de hele week zitten surfen en nu een woninginrichting gevonden in schiedam, dus daar maar heen geweest om hem te bestellen oke, het duurt wat langer voordat je hem hebt maar ik heb hem toch nog niet nodig.
149 euro op maat gemaakt kijk daarvoor kan ik op het gemakje wel naar schiedam toe gaan nietwaar. Ook mijn nieuwe vitrage (in between) gescoord, maar die moeten nog op maat gemaakt worden. Had behang gehaald maar bij nader inzien vond ik hem toch te creme dus teruggebracht en naar de behanghal geweest, heb nu gebroken wit met een antriciet kleurig streepje en een zilveren streepje kijk daar wordt je nu vrolijk van.
Damber is geland met een klein uurtje vertraging…leve schippieholie he, de vlucht was eerder binnen maar alsnog een uur vertraging hij is weer fijn. Maar goed als het goed is zit ze nu in de taxi naar grand uysal…hahahahaha.
Ik heb mijn tickets nog niet binnen…had gehoopt ze vandaag te krijgen een dag of 10 van te voren maar ja die komen van de week dan wel.
Jac. hahahaha op het laatst de koffers pakken dus.
roanna jij het gezellie gehad bij a’doorn bellen.
Raak geniet van het zonnetje.
Mexx aan het werk, en idd triest bericht is nooit leuk, kan me voorstellen dat je dan even stil wordt.
Bloem lectuur aan het scoren. En geniet op een terrasje.
Beps arme jij aan het werk.
Allemaal nog een fijne dag, ik morgen visite van kennisjes van grand uysal uit amsterdam. Gezellie.

awh blissss wat een mooi weer

goede literatuur gescoord en idd ook lectuur… was leuk en gezellig. wijntje in mn mik en beetje soezerig. ik neem vandaag verder vrij, nergens anders zin in…

Ach Bloemmie -/_1 week and counting :)!!! Dus rustig (voor)genieten… :wink:

Ik thuis 3/8 gehad, op naar morgen een kort dagje. Zuslief(mijn kapster) heeft een tint donkerder iets meer kastanje voor mij klaarliggen, en de schaar…(die alleen voor de puntjes haha)

Iedereen smelt lekker weg dus ik ga onder de waaier(of de airco op de sleepingroom)

Zo, nu even vanaf mijn kleine klepdoos, maar nog wel in de tuin.

@Viva: Nou, daar hebbie mooi gelijk in. Van die centen die je nu overhoud, kan je zo nu en dan mooi een terrasje pakken op Kos. Scheelt me nog al niet wat!!!
Doe je J. en M. ook even de groetjes van ons!!! Veel plezier hoor!!!
Oh…Damber is er al of bijna al. :cheer: :cheer:

@Jac: Nu vakantie. Eindelijk en volgende week maar de koffers in pakken.

@Beps: Ja, jij nog even. De haartjes al op orde dus hij kan bijna. Oh, ik lees net… dat moet nog.

@Bloem: Veel lektuur gescoord, dus jij komt de vakantie wel door.

Hierachter op het veldje hebben ze feest en BBQ van het andere straatje en het was me toch een partij gegil vandaag hier, maar de kids hebben zich reuze vermaakt zag ik. Ja, wij doen niet mee met hen, want dat is allemaal de nieuwe garde, wat er nog niet zolang woont (veel klein grut enzo) en daar hebben we niks mee. Wij houden het bij ons eigen straatje. lol2

Zo, nog ff een bakkie leut en wachten tot het donker is en dan zullen we het wel gehad hebben voor voorlopig. Nog even van genieten dus.

Fijne avond all. :dag:

@all: fijne avond!

Meiden ik ga de honden uitlaten en naar bed. Morgen door naar mn zus(misschien lukt het nog even online te komen in de ochtend…) en ik meld me als ik thuis ben :wink:

:slapen: lekker

:dag: sorry gisteren geen zin in de laptop… Eten was echt goddelijk!!! MJammie!!! :smiley:

Nu zo sporten en dan straks mijn haar verfen bij mams… Dus of tot vanavond of tot morgen! :dag:

Ik op t werk, straks ook mijn haartjes en dan naar huis… bijna voorbij 4/8

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Goedemorgen gisteren een heel verhaal hier neer getikt foetsie!!!

Jac het gaat opschieten.
Beps je bent op de helft meis…
Roanna zag er gezellig uit op de foto,idd vond 300 euro belachelijk veel. Ga toch geen rolgordijn in de keuken hangen voor dat bedrag.
Mijn behang geruild vond het toch te creme nu wit met een zwarte en zilveren streepje. Nog een witte broek gescoord ook in schiedam.

Wat een noodweer hier gisteravond zeg, het kwam met bakken uit de hemel en een onweer zo he het dreunde er over.

Vandaag dus visite gezellie.

Damber heeft trouwens dezelfde kamer als die wij hadden in grand uysal, met dank aan Duru hahahah. leve facebook.
Iedereen een fijne zondag.

mogge all, geen goeie als ik naar buiten kijk. Vannacht flink onweer gehad en hier staat nu ongeveer alles blank, jasses wat een verschil met gisteren
Viva : er komen ech wel goeie dingen uit Schiedam hoor :slight_smile:
klinkt alsof je goed geslaagd bent, nu nog even tegen de muur plakken he, ben benieuwd naar het resultaat
Roanna : jij niet naar het jeugdbuurtfeest gegaan. Ik ga helemaal nooit naar buurtfeesten, zeg vriendelijk goedemorgen tegen iedereen en thats it hihi
Bloem : jij ook een wijntje gedaan tijdens het shoppen naar literatuur en lectuur
was ook zalig terras weertje he, wij eerst naar Willemstad en 's avond naar Breda, was gezellig
Mexx : eten goed geslaagd en vandaag een ander kleurtje in je haar
Beps : jij eerst werken en dan ook maar eens een ander kleurtje en klein stukje korter, ik ben vrijdag geweest dus kan er weer heel even tegen he
Trl : ga je vandaag nog naar Drievliet ?
Ik vanmiddag naar schoonzus, die wordt 50 en geeft een tuinfeest, hoop wel dat het weer dan iets beter is :frowning:
Fijne zondag all :dag:

@beps: veel plezier

@mexx: sport ze en veel plezier bij mams

@viva: wij nog geen noodweer gehad nog steeds benauwd hier

@raak: gefeliciteerd met je schoonzus veel plezier, hopelijk blijft t droog

Goedemorgen piepels.

Ja, hier was het vannacht goed raak Behoorlijk regenbuiu en wat gerommel en nu gelukkig droog. Tja… ik denk dat we het voor voorlopig weer hebben gehad.

Kreeg gisteravond een twitterbericht van mijn zoon, dat hier in onze wijk een behoorlijk ernstig eenzijdig auto ongeluk gebeurd was. Twee doden, een zwaargewonde en twee lichtgewonden. Zaten met z’n vijfen in die auto en volgens horen en zeggen… hadden ze de rondweg hier weer eens als racebaan gebruikt, met dit als gevolg. Het gaat om jonge mensen van Turkse afkomst. Kreeg op FB een bericht van een turkse kennis, dat de zwaargewonde buiten levengevaar is. Haar ouders zaten ook in het ZH om die andere ouders te steuen. Verschrikkelijk nieuws als je dat zo hoort en leest. Kippevel!!! Het zal je kind maar zijn. Als je ook de foto’s ook ziet… niets meer over van die auto. Eerst tegen lichtpaal, daarna tegen een paar bomen en zo de sloot in.

Ze ( jongelui) schijnen vaker races te houden op die weg tussen opels en golfs. Dat lees je nu bij de commentaren van mensen die aan die weg wonen en reageren op de kranteberichten op het net.

Maargoed… nou iedereen zich aan het opmaken voor de vakantie zo te lezen.

@Viva: Goed hoor van Duru dat ze zich toch aan afspraak heeft gehouden. Zit Damber en vriendin mooi goed!

Jullie ook weer een fijne dag vandaag met de (bekende) visite. Groetjes.

Kokkie is nu weer ff bezig met weet ik wat, aan de muur lol2. ) Oh, gaatjes aan het opvullen) Ik denk straks ff naar de stad, want moet ff spulletjes hebben van de Ac-zi-ones.

Iedereen een fijne dag en tot latersssss. :dag:

@Roanna: Ik heb net je ‘buren’ aan de telefoon gehad(hihi nr 220)… zag je naam weer staan hoor, 4 regels eronder…

Wat erg zeg … van die gasten. Zo dom, maar je gunt het niemand

@Raak: Nee, wij gaan ook niet naar buurtfeesten, anders dan met ons eigen straatje de jaarlijkse BBQen dat is het wel. Dit feestje is me veuls te druk en teveel klein grut wat loopt te gillen. Kan deze ouwe vrouw niet meer tegen, maargoed ik heb ze zelf ook klein gehad. lol2 Maarja… het was precies achter onze tuin, dus ben zo nu en dan wel ff een kijkje wezen nemen en had een fotootje gemaakt en op FB gezet.

Jij gefeliciteerd met je schoonzus. Ook alweer 50. Fijne dag hoor. Misschien is het de kant op beter weer, al betwijfel ik het!!!

Ik ga badderen. :dag:

Oh, precies mijn overburen op het hoekje ( kiek zo bij hen naar binnen) dus. WW stuk? lol2 lol2

@roanna: leuke foto op FB

@Linda: Jawel he!!! Het was ook wel gezellig om het zo te zien hoor, maar ik ken bijna niemand van die mensen, dus had ik ook geen zin ook mee te doen. Trouwens meerderen uit ons blok niet hoor. Alleen de sportliefhebbers, want er was s’middags eerst een volleybal partij.

Linda… leuk dat je weer een beetje mee praat. Moet je weer vaker doen.

Maargoed… ik ga nu echt showeren.

Ik ga ook even showeren, eten en koffie drinken daarna kom ik wel weer even langs vanmiddag naar vrienden in Almere, hun zoontje was afgelopen woensdah jarig en viert vandaag de verjaardag