ja maar werkt wel, alleen steeds resetten haha… beetje ‘stem uit de hoogte’ dat wel …
mogguh
hiero ook de lucht goed schoon gewassen. flinke klappen in de buurt. denk dat het wel ergens is ingeslagen…
ik ga denk ik na de vakantie naar de kapper, lichter wordt mn haar dan toch wel, maar door chloor, douche, zee en zon de punten altijd zo droog, laat ik dan wel meteen eruit knippen (of misschien daaro wel)
zo ff de vuile vaat oppakken, bij mn ouders in de vaatwasser, zelf sporten, vaat weer ophalen en dan zie ik nog wel wat er verder moet gebeuren… heb ff geen zin om t zelf te doen hoor… getver. ben geloof ik een beetje lamlendig van de wijntjes en het late slapen…
als ik jullie berichtjes zo lees denk ik dat we hier echt geluk hebben gehad, tot nu toe nog geen regen en onweer gehad
Oh regent hier nu ook
@hier nu droog. Vannacht wat gerommel meer niet.
@Roanna: las het gisteren op TV gelderland text. Moest direct aan jouw denken vanwege woonplaats natuurlijk. Er was toen nog niet zoveel bekend erover. Niet dat jij in die auto zat hoor… maar familie/bekenden. Gewoon vreemd gevoel zeg maar.
@beps: weer wat diensten voorbij en straks haartjes in de verf.
@bloem: boeken gescoord en gaat na die tijd haartjes in de verf zetten. Doe ik ook hahaha.
@viva: JAAAAAAAAAAAa eindelijk gaat het opschieten! Vandaag komt er nog visite en dan maandag koffertje inpakken. Evt laatste dingentjes kopen…maar ik denk dat ik alle belangrijke dingen heb.
En je tickets misschien morgen??? Ik vind het altijd lekker als ik die tickets maar heb.
@Mexx: lekker gegeten en had geen zin meer om de laptop aan te doen.
@raak: fijne dag toegewenst!
@linda: ook weer langsgeweest en gaat op verjaardagsvisite! Hoe was de corse? Hebben jullie weer meegedaan?
Ik moet wel voor de vakantie: OHHHH ben gewoon giga grijs nu!!! Echt een uitgroei van 3 cm… haha… Ben 10 wkn geleden geweest dus MOET nu (anders doe ik het ook altijd na de vakantie)
EN!!! op naar huis en naar de kapper!!! Doeggie tot vanaaf
@jac: corso was leuk en gezellig, R heeft wel meegewerkt aan de wagen maar loopt nooit mee ik heb er dit jaar bewust voor gekozen helemaal niets te doen, uiteindelijk nog heel even meegeholpen met de bloemen bij de wagen van mijn zwager, mss volgend jaar ook aanmelden bij die groep iig helpen
Wij gaan rijden richting Almere, tot vanavond
rustig hier, iedereen weg ??? en/of genieten van de zon.
Hier geen zon wel benauwd… maar goed. De visite is net weg dus ik nu even rust en dan morgen BIG DAY! hahaha
Wij weer thuis, wat een rust hier vanmiddag!
ik was ff dutje doen… niet slim, maar wel lekker…
4 jaar geleden was ik net aangekomen in St. Petersburg… zo lang geleden aan de ene kant, aan de andere kant… dag van gisteren
Ik weer thuis, Haartjes met een ‘extra’ streepje. Lekker gegeten en gelachen bij zus.
@Bloemmie: Raar he… gewoon zo raar…
Hubbie zo naar zn werk… Oant Moan!
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
goedenmorgen
weer een nieuwe maandag, weer een nieuwe week!
@ jac weet niet meer precies wanneer je weggaat of voor het laatst online bent, maar succes met je koffer inpakken en HEEL VEEL PLEZIER!! geniet van adr!
http://www.dti-travel.nl/vakantie//HotelPics/TBJVADK/teaser/1135.jpg
JAC!!!
Gewoon lekker vannacht/vanavond al!!! Ga genieten want voor je het weet is ‘de controle’ gearriveerd
Als die er zijn: Wens ze van hun dochter een fijne vakantie haha… want dan ben ik al in een ander deel ![]()
GENIET meis… ook voor je vader moeder en iedereen die er is (Ohhh geniet van ‘alle uitzichten’ haha)>>>
Goedemorgen. :dag:
He bah… doe weg die foto’s. Doe wegggggggg. lol2lol2
@Jac: Voor het geval ik je vandaag niet meer mocht spreken… wil ik je alvast een hele fijne vakantie wensen en ga er weer van genieten met al die mensen die je lief zijn. :vak01:>>> :vak01: Goeie reis!!!
Zo, het is weer maandag en overmorgen over 2 dagen alweer weekend zullen we maar zeggen.
Voor Beps, Bloem en Mexx schiet het nu op, dus wat zal het rustig zijn hier. Maar ik gun het jullie allen van harte hoor!!
Verder heb ik even niet veul te melden. Moet nu showeren en dan weer hier thuis aan de gang. Kasten uitpakken enzo. :mad: Bleh… k*t-werk, maarja… het gaat niet vanzelf.
Latersssssssss
NEEEE die foto’s zijn ZALIG!!! Maar wacht meer tot mensen dit soort foto’s gaan plaatsen:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/beelden_publiek/foto0194492.jpg
(hihi Bathihan… maar wel eerst voor ons, en dan pas voor jou TRL lol2)
Jac,heel veel plezier en geniet.
Beps,daar kan ik me niet druk om maken hoor.
goedemorgen, veel zonnige foto’s voorbij zien komen want volgens mij gaat Jac op vakantie : :vak02::vak02::vak02: hele fijne tijd en geniet er van hoor