Turkish Tea Time 2011

Trl : bedoel je drievliet bij Naaldwijk ? Bekend terrein, ging ik vroeger met mijn ouders al heen en toen ik nog in het westen woonde, voor 1973 hahaha, ging ik er ook met mijn kids heen, wist niet eens dat dat nog bestond, veel plezier iig
MK : leuk hubs lekker laatste daagje met de kids op sjouw enne het weer zit mee, hier is het zaliggggggg
Ja daar zijn ze ook speciaal voor deze tijd gekomen, wordt tenslotte 60 he, gebeurt niet ieder jaar en zien ze meteen de hele familie weer
Mexx : veel plezier in A’dam, oh dus je zit ook bij seni haha

Raak: thanks! Haha ja ik zit ook op seni ja :wink:

Raak,denk het well,die bij den haag…

Ik weer gekortwiekt,korter dan de laatste tijd het geval was,nu na de vakantie een ander kleurtje erin,het is nu zwart,dus wordt een lange zit,want moet eerst ontkleurt worden.

Denk dat ik weet wat ik van me bewaarde verjaardagsgeld ga kopen,denk dat het een armband van Noosa gaat worden

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRoTpyXNz5wEc9fRDyVxVd_DYtjE-RK3pEhxGBWamlbD85KJipp6w

TRL: jaaa leuk!!! Is ook leuk om als kadootje te vragen, zo’n nieuwe drukknoop! :slight_smile:

Bah! Net te horen gekregen dat een goede klant van ons maandag overleden is… Arme man… 84 jaar, en wilde nog zoveel… Wilde emigreren naar zijn broer in Nieuw-Zeeland… Maar nu gaat zijn as naar Nieuw-Zeeland…

Totaal niet aan zien komen, was echt nog heel goed…

Ben er even stil van…

Nu lekker thuis, wat een rust hier!!

Alvast gehakt gemengd voor morgen… Paps en mams komen bij me eten, en ik ga pide maken… En dat gehakt is nu al goddelijk! Mjammie!!

Lekker weekend dus al… en zondag dan haren verfen… en dan nog een weekje werken :wub: zucht :smiley:

Cyn,dat is schrikken dan zo onverwachts…Jij lekker pide maken jammie jammie…ja zo’m drukknoop kost geloof ik al een tientje…

Jammie: houd je wat over Mexx: ben zondag in Town…(hihi ook mijn haartjes worden geverfd nl door zuslief na mn werk in de ochtend)

Ik thuis, 2/8 zit erop, op naar morgen… nou ja zondag dan zit de helft erop…
Nu naar bed, morgen om 6 uur op om te beginnen

En het toetje… Sutlac :tongue:

TRL: ja vanaf 8euro zijn die knopen geloof ik… Mijn schoonzusje heeft ook zo’n armband… :wink:

Tsssss EN sutlac!!! Zeker ff maaltje voor me apart houden

Lig nu in bed tot morgen!!!

zo… ikke ook weer thuis
gewerkt, geluncht met collegas weer gewerkt, ff langs mn ouders, die vertrekken morgen vroeg voor 2 weken naar bretagne. daarna door naar de stad, afgesproken met ex-roomie en ex-collega en haar vriend, terrasje, indian en weer terrasje
was mega gezellig, pijn in mn kaken van t lachen, nu alleen mega mega moe…

truste
morgen boekenfestijn in de jaarbeurs, gauw slapen dus

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Goedemorgen!
Ik aan het werk, 3/8!!!

mogge vanuit een zeer :zon02: brabant, zal niet lang duren dus we gaan er vandaag van genieten
fijne dag iedereen :kus:

Mogge ladies.

@Raak: Wat je zegt. Waarschijnlijk voorlopig alleen vandaag nog van de:zon02: en vooral de warmte genieten. Straks weer fijn de tuin in om de weekendkrantjes door te nemen. Oke, wel onder de sol of in de schaduw, maar lekker naar buiten dus. :cheer:Pelan pelan weekend. Ik hoop jullie ook.

@Beps: Op het werk en zwaar aan het aftellen. Het gaat nu snel he!!! Werkse meid. :dag:

@Bloem: Leuke avond gehad en nu naar de boekenbeurs. Heel veul plezier daar.

@TRL: Leuke armband hoor! Echt wel!

@Mexx: Weet niet of je ook moet werken vandaag… maar ook voor jou… duurt het nog lang? Oh ja… eet smakelijk hoor!
Wat sneu voor je klanten en de familie. Tssss… zo je toch maar weer. Carpe Diem!!

Iedereeen een fijne dag verder en als je de kans hebt, geniet van het weertje. :kus: Vast tot laters wel weer.

Oh ja… nog even vertellen Ik had weer een hele leuke middag op het werk gehad. Konden meteen mee na de opening van een nieuwe bar (personeelsbar voor CB personeel) en daar zat ook een super groot balkon bij, dus lekker ff met al mijn collega’s (ex) op het terrasje aan een drankje. Vraagt een van de collega’s…gaan jullie in het najaar nog op vakantie Ank? Ik zei… weet het nog niet zus en zo… had hij net maar een last minute geboekt naar Titan Garden in/bij Alanya. Pfffffffffffffff… ikke jaloers. ( nee hoor) Hij zei ook… over zitten zoeken en bijna alles zit al vol.

Kun je toch zien, dat velen nog even proberen weg te komen na deze droevige en trieste zomer.

Nu ff badderen. :dag:

Vergeet ik steeds: wat vervelend voor de man en zijn familie. Eens met Roanna: Pluk elke dag!!

mogguh!!

hier idd zonnig, en warm, dus maar weer van genieten. hier voor de deur van alles te doen, muziek, geschreeuw… gelukkig ben ik strax weg. ff leesboekkies voor de vakantie scoren en gezellig met vriendin (hopelijk) terrasje doen! ciaaaoaoooooooo!! :dag:

@viva: top verhaal van die verkoper! Ik lig in een deuk! Net een beetje pretty woman :slight_smile:
Enne koffers uit het stof nee nog niet. Maandag gaan ze pas naar beneden om in te pakken. Ik heb maandag de gehele dag daarvoor.
Als ik het nu ga doen weet ik van gekkigheid niet meer wat ik heb ingepakt!

@beps: zo lekker rooster!!! Dus alleen volgende week 4 daagjes en dan VAKANTIE!
@Bloem: en jij dan???

Zo ik ga de zon in anders weet mijn lichaam straks niet wat hij mee maakt hahaha te erg!