beps,lol2lol2lol2
Zouden jullie de foto van C in AJAX shirt op mijn fb willen liken??
beps,lol2lol2lol2
Zouden jullie de foto van C in AJAX shirt op mijn fb willen liken??
zo en nu tijd om hier te reageren hahaha
net de bovenverdieping klaar en de parketvloer een nieuwe waxlaag gegeven. Dan is tie ook weer klaar voor de vakantie.
@beps: werk ze en het gaat ook opschieten voor jullie.
@Viva: wil ook naar GU!
@roanna: en hoe staat het met het klungelen? Klaar?? hahahah Of ben je de schapjes aan het halen.
Dat heb ik vanmorgen om 08:00 al gedaan. Vond het heerlijk weinig mensen in de winkel en alles was bijgevult hahaha.
Op naar mn werk meiden: Tot later of morgen :dag:
Nee, zoiets is mij nog niet overkomen, maarja… heb dan ook nog nooit echt grote aankopen gedaan bij een juwelier. Hihihi. Leuke verhalen hoor.
@Jac: Om 8 uur draai ik me eigen nog een keer om, kijk op de klok en zie dat ik dat met een half uurtje erna wil/moet opstaan. Maar… de schapjes zijn inmiddels binnen. De kok heeft net soep voor me in gedaan, dus even dineren nu. lol2
@Beps: Werkse. :dag:
hi ladies
ikke ben ook weer thuis. hard gewerkt vandaag, was druk, heerlijk zonnetje, leuke weekend afspraken gemaakt, sportschool geweest net gegeten en nu ben ik er wel ff klaar mee voor vandaag. zou kunnen gaan studeren maar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in…
moet een keer mogen toch? ik vind van wel
fijne avond!
Ik vind het ook! Gewoon even rustig op de vakantie aan leven…
Ik ondertussen thuis: Mag volgende week werken t/m donderdag en dan VAKANTIE!!!(meteen ook maar giga veel uren(en 8 dgn aan een gesloten) maar dan ben ik gewoon HEERLIJK VRIJ!!!
Nu ff nietsen en lekker naar bed!
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
gooooeeeeeddde morgen!!!
weer een nieuwe dag, en dit keer een vrijdag! bijna weekend. helaas nog geen zonnetje en 24 graden hier maar geen zin om me weer om te kleden hoor!
Mogge
Bloem : :zon02: komt er al aan hoor, je hebt de juiste keuze gemaakt met zomerkleding, kan je ze toch tenminste nog 1 keertje aan he enne heel fijn weekend zo te lezen !
Trl : pff je moest eerst Aegon liken om de foto te kunnen liken lol2lol2lol2lol2
succes er weer mee he
Goedemoggel dames.
Vrijdag vandaag.
hahaha Beps ja ik begrijp dat hihihihihi…had me ook omgedraaid en gezegd smeer die ring maar in je haar daar krijg je krullen van wat een doos zeg.
Vader van Damber haar vriendin, die heeft echt wel pingels ging kijken voor een hagelnieuwe auto, maar wilde zo’n jeep een echt dus maar even uit zijn werk (is aannemer) dus gewoon een spijkerbroek aan en een overhemd. Loopt dus de showroom binnen en niemand echt niemand kwam naar hem toe, dus hij naar een verkoper van hoeveel kost die auto met alle extra’s erbij, dus die verkoper kijkt hem aan en zegt dat zie je toch op de kaart staan naast de auto. Maar was nog te beroerd om van de stoel op te staan, dus die vader gaat weer naar huis, de volgende dag, hij weer naar die dealer maar nu netjes in het pak, die zelfde verkoper goedmiddag meneer kan ik u helpen, ik zie dat u kijkt naar deze auto we kunnen hem leveren met die en die extra’s en in die en die kleuren. Dus die vader kijkt hem aan en zegt zo je wil me dus vandaag wel helpen, was ik gisteren te min in mijn spijkerbroek. Weet je jongeman beoordeel mensen niet op wat ze dragen. Want ik koop wel deze auto maar niet bij jou. Hij dus naar een dealer in Rotterdam, die auto gekocht en toen hij geleverd is met die auto naar de dealer hier gereden die zelfde verkoper verschoot van kleur toen hij hem zag. De vader zei toen tegen hem kijk hier staat je provisie jongeman…hahahahahaha geweldig.
Beps jij nog ff de kiezen op elkaar en dan heerlijk weg.
Roanna misschien komt er nog wel iets op je padje, en je kunt natuurlijk ook uitkijken naar een mooi behangen en geverfde kamer.
Mexxx ook al onder de 10.
Jac de koffers al uit het stof gehaald.
Bloemmie al vroeg aan het werk.
Raak druk druk druk met de visite.
ikke vandaag even met de franse slag door de hut, vanmiddag oefenen bij schoonzus, haar moeder wordt 80 en ze willen een stukje gaan doen, dus vanmiddag oefenen.
Damber haar koffer staat klaar, hubs brengt haar morgenochtend naar schippieholie…
Viva : dat is ook een prachtverhaal ! Jij ff beetje poetsen en dan oefenen, zal wel lache worden he en dan morgen Damber weg, helaas zonder jou maar jullie mogen ook bijnaaaaa hoor
Nou druk heb ik het er niet mee horr maar we zijn natuurlijk wel veel weg he enne af en toe moet A. ook laptop om even te werken he want de aanvragen voor vakantie daar gaan gewoon lekker door hoor. Hebben het prima naar ons zin maar ze hebben het alleen zooooo koud en wij maar roepen dat het zo lekker is nu lol2lol2
@Viva: een kennis van mij heeft dat bij de mercedes garage gehad: In zn werkkloffie binnenlopen en de verkoper meldde: Occasions staan om de hoek: Verkoper ingeladen, naar de volgende mercedesdealer gereden en daar de duurste met alle opties besteld hahahaha. Toen de verkoper op een taxi naar zn werk laten brengen lol2lol2…(de kennis was de monteur welke mee was omdat ze net aan de oldtimer van die koper gewerkt hadden)
Ik wakker, op naar dag 2/8. En dan als het 8/8 is(donderdag) heb ik aan het eind: VAKANTIE!!! jaja
Beps: lekker zeg donderdag al vakantie! Ik heb pas volgende week zaterdag om 16.15uur vakantie…
Ga vanuit mijn werk door naar Schiphol… Ach je moet er wat voor over hebben he… Anders had ik geen volle week kunnen gaan… En nu ruim een week! :cheer:
Goedemorgen. :dag:
Hier schijnt die ook al hoor. Zo mooi door de bomen heen. Ik word er gewoon blij van.
@Viva: Wat een hilarisch verhaal en zie het dan helemaal voor me. Alsof je aan iemand kunt zien hoeveel geld hij op zak heeft. Nou, hij zal hier hopenlijk van geleerd hebben. lol2
Welja… straks een mooi behangetje op de muur en dan…:mad: Het wordt deze maand in ieder geval al niets meer. Alles zit al vol, van wat ik te besteden heb. Wens Damber even een hele fijne vakantie van ons. Oh…heerlijk hoor!!!
@Bloem: Laatste dag, dus die kom je ook wel door en als je dan straks thuis komt… nog even genieten. ( na het sporten, eten, enz enz.)
@TRL: Ja, daarom kon ik het ook eerst niet vinden. Je zei steeds maar dat we de foto moesten liken op de pagina van Ogon, maar niet dat ik die ook eerst moest liken. Maargoed, het is uiteindelijk goed gekomen en heb gestemt. Succes he!!!
@Beps: Zo… drukke week dan nog, maar dan… tja… wat dan ook alweer. :cheer:
@Mexx: Ook al bijna. Kan nie wachten. :wub:
@Raak: Nou meid, geniet nog even van je visite en van de gezelligheid en ook de drukte wat het meebrengt. Tja… hallo A. en J., dit is voor ons al een hele verwennerij zo een paar dagen nog zomers. lol2lol2
@MK: Jullie laatste dagje vakantie en dan gaat het normale leven weer beginnen.
Ik zo even aan de rituelen en dan vanmiddag een beetje op tijd naar, even a’doorn bellen, voor de afscheidsreceptie van een paar ex-collega. Zin an.
Fijne dag all. :dag:
@Beps: Bedoel je 2-09 en 8-09 of tel je de dagen? lol2
Roanna : fijne middag, lekker ff bijbeppen met je oud collegaatjes, leuk hoor
Beps : jij nog paar daagjes flink doorpezen en dan mag je….
Mexx : jij vanuit je werk meteen door, heb je niet veel tijd om te stressen, toch ?
Leuk al die verhalen, onze oud directeur heeft het gehad toen hij in zijn weekend kloffie een nieuwe caravan wilde kopen. Mensen oordelen te snel en dan kan je soms heel zuur komen te staan.
@beps
Kan niet wachten totdat het zover is.
@roanna
Vanmiddag weer gezellig kletsen met alle oud-collega’s, veel plezier.
@raak
Tis maar wat je gewend bent qua temperatuur…
Ze zijn er natuurlijk ook al je straks jarig bent, gezellig hoor!
@viva
Oefenen voor een stukje, houden jullie het wel een beetje netjes ![]()
Heel veel plezier voor Damber!!
Hubs vandaag met de kinderen op stap, ze gaan iets leuks doen op de laatste vakantiedag.
Raak: nou precies! Ben morgen en woensdag nog lekker vrij! Morgen ga ik Turks koken voor paps en mams… en naar de stad denk ik… En woensdag ga ik met 2 “seni” meiden meeten in Amsterdam… Dus super leuk! ![]()
Roanna: veel plezier bij je oude werkgever! :dag:
Roanna,hahaha ja is een heel gedoe wel slim van Aegon dat je eerst hun moet liken
hahaha Hier ook zonnig.
Mexx,leuk een meeting in Amsterdam gezellig.
Beps,bijna vakantie,ga je nog naar de grootste hondenshow dit weekend in Leeuwarden?
Viva,hahaha wat een verhaal zeg,die verkoper zal zich wel even achter de oren hebben gekrabt.
MK,leuk je hubs met de kids op stap.
Bloem,zomers gekleed kan best vandaag,maar idd s’morgens is het wel frisjes.
Hier straks eerst naar de kapper,kapper heeft het de laatste keer wat te lang gelaten en vindt het niks,dus denk nu wat korter…Daarna vriendin en kids ophalen,want haar zoontje wilde met C spelen…Dan komt ex schoonzus nog met me nicht(je) en vanavond weer met z’n allen eten bij andere vriendin.Morgen nog geen plannen en zondag heel misschien naar drievliet.
ik bedoel: Van de 8 dgn die ik aan eengesloten ga werken is het nu 2/8(dus de 2de van 8) op 8/8(de laatste dag vd 8) heb ik dus om 21 uur: VAKANTIE!!!