Roanna,misschien vlak voor die periode nog eens kijken op vakantieveilingen,wie weet…
Net naar de B*C geweest,collega wilde daar een televisie kopen,maar helaas was deze niet meer op voorraad,verkopertje wilde haar een veel grotere en duurdere aansmeren.Collega stond in twijfel wat te doen,toen verkopertje zei,denkt u er maar even over na dan ga ik pauze houden en helpt me collega u verder als hij klaar is met zijn klanten…Nou ja dit had ik nog nooit meegemaakt,en me collega ook niet,dus zijn we naar de MM gelopen,waar ze wel normaal werd geholpen.
@TRL: inderdaad belachelijk zeg. Goed dat jullie zijn weggegaan. @mexx: nog eventjes geduld en je staat bovenaan hoor
maandagavond om 23:45 mag je bovenaan staan want dan ga ik richting de airport!
zo t werk zit er weer op voor vandaag… drukdrukdruk de tijd vliegt
@ jac lekker al vakantie!! nice
@ trl niet echt klantvriendelijk maar misschien had ie ook wel door dat t niet ging lukken voor die dure tv. nou ja, their loss
@ raak gezellig de hele bups bij mekaar! veel plezier
@ roanna jammer dat het niet wil lukken maar misschien nog heel kort vantevoren… en anders maar weer verheugen op t voorjaar!
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Hier een slechte nacht gehad,C kan nu de deur (waarvan de klink omhoog staat) zelf openmaken (hij groeit dus wel ) en stond dus om 1 uur naast me bed,normaal als hij wakker wordt s’nachts bleef tie op zijn kamer en kon ik hem wel terug in bed stoppen,maar nu dus niet en heb ik hem maar bij me genomen,waardoor ik dus op het randje lag …Wordt een lange dag.
Hondenshow was klein maar gezellig, weer even alle zoenen gekregen en uitgedeeld(iedereen weer gezien) en toen door naar mn nichtje die 16 werd. Heel gezellige avond, geen dieet gevolgd gister: Dus ik was een btje ‘dronken’ hahahaha… drink bijna niets en dan zijn 4-5-6 pina coladas erg pittig hahahaha
Even niets blijven hangen, iedereen een knuff, Roanna vind vast iets, en Jac: YEAHHH vakantie!!
Ik weer werken, hier nog grotere troep omdat Rubbie met de muren begonnen is(Laminaat er tegenaan zetten) Dus … blij als ik weg mag
Tlr. belachelijk zeg, groot gelijk om weg te lopen. C. dus nu echt een handenbindertje
Beps een katertje???
Roanna nog druk aan het kijken om weg te kunnen
Mk de laatste daagjes vrij voordat het gewone leven weer begint.
Jac. lekker vakantie.
Ik aan het werk…niet veel te doen.
Damber zaterdag naar gu…ik wil ook !!!
Hier geen nieuws, gisteravond een presentatie over Argentinië gehad, echt een super mooie bestemming! Was laat thuis, dus nu nog een beetje gaperig maar goed… Nog 2 daagjes deze week, en volgende week nog 5! We zijn inmiddels onder de 10 dagen… Voor mij nog 9… Dus het schiet lekker op!
Mogge
Bloem : nieuwe dag, zelfs nieuwe maand enne begint met een :zon02:
Roanna : en nu al iets op het oog misschien ?
MK : bij jullie bijna alles weer nar school, misschien nog paar daagjes genieten van lekker weertje
Beps : ff lekker bijgeklets en gezoend gisteren en niet opgelet met eten en drinken, moet kunnen toch, keertje uit de band springen
Viva : jij niet veel te doen en wil het liefst met dochter mee het weekend, kan me wel voorstellen hoor
Jac : na het weekend is het echt bijna jouw beurt ook he, schiet al lekker op
Mexx : ikke ben al bijna jarig he lol2lol2lol2, dus was wel geslaagd de presentatie gisteren
Trl : jij rot geslapen, jaja, kleine kinderen kleine problemen, grotere kinderen nog grotere problemen, dus…staat je nog wat te wachten he wat een vreemd soort behandeling zeg, ik was ook echt weggelopen hoor
Nou, ik hoef weer niets te typen, want alles wat ik wilde zeggen, is al gezegd. Sluit me dus weer volledig aan. Vooral wat Raak zei over kleine kinderen, kleine zorgen enz enz. Pffff… weet er hier ook alles van, maargoed, hoort erbij zullen we maar zeggen.
Nou, ik ben wel zo op zoek, maar ook weer niet zo heftig. Komt er nog wat op mijn pad, pakken we de koffers en anders… helaas een keer. Weet je, ik heb er dit keer minder moeite mee als anders en dat komt denk ik, dat ik momenteel even rustig in mijn vel zit. Niet dat alles nu koek en ei is hier, maar ben even niet zo opgefokt, om dan een reden te hebben van, IK MOET WEG. Nee, nu even niet, maar net wat ik zeg, komt er nog wat op mijn pad, dan… >>> Echt wel!!
@Viva: Jij wil ook… Ja, hallo… jij gaat al bijna…:cheer:
@Mexx: Nou, wie weet jullie volgende bestemming Argentinie.
Nou meiden… een fijne dag verder nog. Ik ben een bietje in en om het huis aan het klungelen. :zon02: netje schijnt, de :was: hangt buiten, dus make my day. Pffff… Strakjes nog ff de schapjes doen…
Meiden niet echt een katertje, wel gewoon duf… kan dit beter in ‘het turkse zonnetje’ hebben, kan ik langs het zwembad/aan het strand gaan liggen slapen hahahahaha
Hier volgens planning ook onder de 10 dagen(9 dagen, 18 uur en 35 minuten om het ‘ongeveer’ te zeggen lol2) dus,… hahaha ZIN IN !!!
Zowiezo TRL, iets met 0% in Turkije tenslotte dus dat gaat het ook niet worden. Raar trouwens van die verkoper… zou ook weggelopen zijn. Ik heb zoiets ooit gehad in een juwelier in Amsterdam. Gingen kijken voor een ring. Zag iets moois, moest ook besteld worden met aanbetaling. Daardoor even twijfel(als het er niet was moesten we weer naar Amsterdam om die aanbetaling op te halen) Dus wij zeiden: We denken er even over na, en komen anders vandaag nog terug. Zei de verkoopster: We sluiten om 16.30, dus graag voor 16 uur: Wij willen ook graag op tijd naar huis…
Rubbie keek me aan, draaide zich naar de verkoopster en zei: Het betreft hier een uitgave van 1000 plus… gaat u wat ons betreft nu maar naar huis, wij gaan niet meer terugkomen …
Ik heb dat ook weleens gehad bij een juwelier in Amsterdam… Keek voor oorbellen met briljanten… Toen kwam ze met dingen van 500euro aanzetten, toen vroeg ik of ze ze ook kleiner had… (vond deze veels te groot) toen vroeg ze wat ik uberhaupt in gedachten had voor een paar oorbellen. En dat kwam bij mij ook echt over van; kind… waar heb je het over, dat ga jij er toch niet voor neerleggen… Nou toen was ik ook zo weg! :finger:
En een keer wilde ik een Buddha to Buddha van bijna 500euro, maar mijn ouders zouden hem halen, maar wisten niet precies welke… Dus ik had de juwelier in Alkmaar gebeld… en heel netjes gebeld; goh hebben jullie die en die op voorraad… Zegt die troela: Dat kan ik niet zo 1,2,3, zien (ok snap ik) en ik ga ook niet kijken want er zijn veel klanten, dus kom maar gewoon langs…
Naaajaaaa echt belachelijk! Dus toen heb ik een juwelier in Heerhugowaard gebeld, en die gingen meteen kijken, legde hem netjes apart… Zo kan het dus ook!
Maar goed… sommige mensen kunnen nou eenmaal niet klant vriendelijk zijn!
Wij hebben ons omgedraaid en zijn meteen weggelopen!!! Dus hebben zelf(helaas) dat gezicht niet gezien hahahahaha
Ooit in Turkije zoiets gehad Mexx… Toen we voor een briljanten ring gingen kijken zei de verkoper: U kunt dat helemaal niet betalen mevrouw… Heb hem aangekeken en gemeld: Fijn dat u aan mijn gezicht het bedrag van mijn bankrekening kunt zien: Ik zou alleen een bril gaan kopen want u ziet een komma terwijl het de punt is tussen de ton en de duizend euro… lol2lol2