Turkish Tea Time 2011

goedemorgen all
Trl : airco is een uitkomst hoor
Bloem : jij ook nog tijd om even vlug langs te komen vanmorgen voor het werk
Hier verder niet veel te melden, alles nog in diepe rust
Fijne dag :dag:

Dat dacht ik ook TRL, maar nu denk je: Ohhh das een leuke optie. Als je deze weer gaat inruilen zeg je tegen de verkoper: Airco is een MUST!! haha… zoooo heerlijk

@Roanna: Ja ik lag er echt al in. Was zo moe dat ik om 21 uur in de stoel lag te slapen, denk dat ik aan vakantie toe ben…lol2lol2

En nu,… niets eigenlijk haha

Goedemorgen meiden.

Vandaag weer knuffeldag, de kleine meid ligt heerlijk in de box te spelen.
Wat een prutweer zeg, warm is anders…ben al druk aan het aftellen.
Damber gaat zaterdag weg naar alanya met vriendin…en als ze terugkomt…dan 2 dagen later mogen wij kos gaan bekijken.

Mexx ik geef je groot gelijk hoor lekker terug naar school, ik moet er ff niet aan denken maar voor jou vind ik het een goede zet.
Roanna de zooi al weer opgeruimd??? (verf)

@Viva: Lekker hoor die Damber… ach wij gaan over minder dan die 2 wkn al haha… go… volgende week eerst Jac, zaterdags Mexx(10 uur voor ons, dan is Bloemmie al hier…) ZALIG!!!
Zo een zin in, of ik nog niet geweest ben dit jaar zo voelt t.

@Roanna en Troep… hier is het ook een chaos. Half de wand vrij van behang. Rubbie is met het schoonmaken/bedrading van de compie naar de tv bezig/lambrisering van laminaat maken…
Ohhh ik kan niet wachten tot het klaar is… of ook weer NIET…dan zit de vakantie er al weer op (BAH!)

Goedemiddag.

@Beps: Ja, hier ook zo’n bende, nouja…zo erg ook weer niet, maar ik denk net als nu een beetje bij jou. Hier ook al flarden behang eraf. Het is nu net abstracte kunst aan de muur. lol2 Maargoed, ik zou het ook wel zo willen als jou. Lekker weg en dan bij thuiskomst alles klaar, maar dat kan ik kokkie niet aandoen. Per slot is hij ook niet meer de jongste. :stuck_out_tongue: :unibrow:

@Viva: Lekker weer aan het genieten van kleindochter. :wub: De rust weer terug in de tent en nu op naar de vakantie.
Enneh… ja die bende die hij gister had gemaakt, heeft hij meteen zelf weer opgeruimd hoor. Nu moet hij weer naar de pedicure (dia) dus weer een gebroken dag en wordt er weer niet veel gedaan, maar… hij heeft de tijd. (ahum)

Zo te zien een paar van ons al even langs geweest hier, maar hadden nog weinig te melden. Nou, ik heb verder ook niet veul te melden, dan dat ik de halve morgen aan de telefoon heb gezeten voor ZH afspraken die deze kneusjes zo tegen het eind van het jaar weer hebben. Alles nu geregeld. Cardioloog, dermatoloog en dan weer cardioloog voor het door meten van mijn inbouw i-pod. Moet ook nog de TA bellen ook, maar dat komt nog wel.

Laterssssssssss :dag:

Hier gegeten, Sjakie is weer terug van vakantie dus die kwam even langs. Jaja… ik ben weer bij.

hoi hoi

werk-sport-eten-psych- nu geen zin meer om te studeren. nog een staart van tante in turkije gezien, echt leuk programma. (nog meer zin!!)

Ohhh ik moet geloof ik eens kijken naar uitzending gemist(heb het nu nog nooit gezien…)

Ik ben ook iets aan het doen: Lijstje maken met wat ik op moet zoeken in alle dozen die Rubbie al ingepakt heeft om mee te nemen hahaha…(ben echt alles kwijt: Zocht vandaag mn make-up tasje, heb ik niet elke dag nodig: SPOORLOOS…)

En ondertussen lig ik alweer in bed. Morgen naar een hondenshow(rare dag op woensdag maar toch ist zo). Dan naar de verjaardag van m’n jongste nicht

Oant Moan maar weer

mogguh

alweer woensdag!! time flies. fijne dag allemaal :dag:

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Goedemorgen, ik nog steeds niet veel tijd want heb logees he :slight_smile: vanmiddag met z’n allen naar zoon, sinds lange tijd de hele familie weer bij elkaar
Fijne dag all :dag:

Goedemorgen meiden.
Raak een fijne dag meis, heerlijk iedereen weer bij elkaar. Geniet er van.

Beps naar de hondjesshow…have fun.

Ik aan het werk, en aftellend.

Fijne dag iedereen! Ik aan het werk… (met al mijn vrienden haha)

even ego:

Ik heb vakantie!!!>>>:zon02:

@beps: sjakie weer terug van vakantie. En veel plezier bij de hondenshow!!! :slight_smile:
@bloem: je bent op de helft! Hierna nog 2 dagen en dan weer weekend! Enne bijna vakantie toch??

Jac: zo dat is lekker vroeg al vakantie! Nou koffer pakken, en hup wegwezen… dan kan ik eindelijk bovenaan haha :wink:

Goedemorgen nog.

@Bloem: Ik help je zo de week doormidden zagen. Nog een half uurtje.

@Beps: Have fun op de hondenshow. Altijd weer leuk.

@Raak: Jullie ook een hele fijne dag met z’n allen en geniet ervan.

@Mexx: Ja, ja… met je vrienden aan het werk. Zo kom je de dag wel door he!!!

@Jac: Neehhhh…jij nu vakantie. Kan toch niet. lol2 Gaan jullie nog weg dan?

@Viva: Ook al aan het aftellen… Je kan je verjaardag dacht ik nu wel weghalen bij je handtekenng hoor, of je moet weer een feestje willen geven, dan zijn wij ook van de partij hoor. lol2 lol2

Verder erg rustig hier.

Ik zit zo nu en dan echt de koopjes ( vakantie’s) uit te pluizen, maar heb er nog geen kunnen vinden die bij mijn budget past. Tja…iedereen wil natuurlijk nog weg en dan zakken de prijzen echt niet, zo te zien. Maargoed, anders een keertje overslaan en me weer verheugen op volgend jaar.

Iedereen een fijne dag verder nog. :kus:

@roanna
Succes met zoeken, kijken je ook bij vakantieveilingen?

@viva
Aftellend, ben wel benieuwd of je Kos leuk vindt.

@bloem
Weer een opdracht afgekeurd… balen hoor.

@jac
Vakantie!!!

@raak
Hele familie bij elkaar, dat wordt genieten!!!

Ik vandaag thuis met de kinderen. Net even op kantoor de post gedaan, de directeur is op vakantie en wil niet dat iedereen in de post zit te neuzen. Straks eerst een paar boodschapjes en dan zien we vanmiddag wel wat we gaan doen.

@MK: :dag:

Ja, daar kijk ik regelmatig, maar dat is echt mijn ding niet daar en vaak ook op te korte termijn al weg, dus dan gaat hier nog niet, i.v.m. vele ZH/TA afspraken. We kunnen alleen de week van 16 Sept t/m 24 Sept, of de eerste week Oktober weg. Zitten dus ook een beetje gebonden aan data’s. Maargoed, maakt niet uit hoor. Een keertje overslaan is ook niet zo’n ramp. Nouja… :mad:

Wat je ook gaat doen vanmiddag… veel plezier en de groetjes thuis.