@MK. Ze wordt 16. Haar zus kocht een nieuwe scooter toen en toen hebben we er “stiekum” (in overleg met m’n zus) allerlei acc op laten zetten waar ze zelf geen geld meer voor had.
Deze dame wil volgend jaar aan haar rijbewijs dus vind een scooter onzin. Maar ik wil ze wel redelijk gelijk behandelen dus dan maar wat meer gekocht haha
Bloem: ja dat klopt, maar ik vind een thuisstudie echt helemaal niks… Dus nu maar gewoon terug in de schoolbanken! En heb er ook echt zin in! ![]()
Zo… nou mijn weekend was echt super leuk! Het is me ontzettend meegevallen in de tent! Zaterdagavond uit eten geweest bij de wok in L’stad… viel mij persoonlijk wat tegen… (kip niet gaar enzo, maar goed) walibi ook leuk, alleen zaten wij in de wildwaterbaan met een wolkbreuk… dus ik was tot op mijn onderbroek nat… (had geen regenjas) en die andere meiden hadden in ieder geval een droog shirt nog… Maar ik dus niet haha… Dus nu verkouden aan het worden… erg fijn ![]()
:dag:
Bloem,hier weinig nieuws te melden,alleen dat ik er net ben achter gekomen dat ik airco in me auto heb:redface::beef:
Beps,dus je bent een beetje suikertante
Mexx klinkt lekker hahahahah
Jac mooie tijden hoor.
MK nog 4 dagen de kinderen schoolvrij, en dan weer terug naar het gewone leven.
Roanna o bende heb je dan…pffffff.
Beps aan het shoppen geweest, ook mijn nicht heeft dat servies, ik persoonlijk vind het te druk. Maar ja ieder zijn meug nietwaar.
Mexx weer terug de schoolbanken in.
Bloem nee zo heel erg was het ook weer niet hoor, een dag vol verrassingen helemaal geweldig…tja je kunt er toch niet omheen he die leeftijd, maar nu kunnen ze er allemaal weer op teren voor een paar jaar. Want ieder jaar zo’n feestje geven dat kan bruintje ook weer niet trekken.
Tlr. airco gevonden in de auto, als je dat even gewend bent wil je nooit meer anders.
Wij hebben climatecontrole in de auto(dus de rempedaal per 0.5 Gr. in te stellen) met gescheiden zones(bestuurder en passagier kunnen eigen temp instellen)
Ben giga verpest haha
M’n 1ste auto met airco was superduper!!! Wil ni alleen nog climatecontrole lol2
ik wil ook airco in mn volgende auto. tis echt nix in NL. soms echt een oventje… en dan gaat je haar zo door de war als je met arko rijdt (alle ramen kunnen open)
@ mexx terug naar school dus! schoonzus heeft vandaag d’r eerste dag, ben benieuwd hoe t bevallen is…
@ viev ach je wordt maar 1x 50, de volgende keer is als je 65 wordt!
@bloem
Bij mij begint het ook volgende week weer.
@beps
Een echte suikertante dus, wat zal ze blij zijn.
@mexx
Met welke modules ga je starten?
@trl
Dat was wel een leuke verrassing.
@roanna
In het fijne schuurstof, dat gaat echt overal zitten…
@viva
Echt leuk de foto’s en het filmpje!!
Mk: Basiskennis Boekhouding en Calculatie… ![]()
poehoe wat een updates, zal maar niet meer alles hetzelfde schrijven he ![]()
Bloem : ja uit onze speciale gemeente, zitten nu te sterven van de kou naar Pirates of the carribean te kijken, beetje toepasselijk he lol2lol2
filmpje van Viva ? oeps dat heb ik dan gemist, heb alleen een stel gave foto’s voorbij zien komen, ga ff terugkieke dan maar
denk dat het filmpje bij mij niet door de keuring kwam dan hahahahahaha
Pffff… ja, het is net als zilver of goud glitters… zie je ook dagenlang terug. lol2
@Filmje? Heb ik dan ook gemist. Ik ook maar ff kaike dan.
@Raak: Veel plezier met je familie hoor! :kus: Wat is er met het filmpje dan Raak?
@All: Oh ja… wij hebben al jaren airco in de auto en als het er niet inzit, laten we het er altijd bij plaatsen en toch hebben we altijd goedkope autootjes gehad, waar het meestal wel bij zat. Maarja… wat wordt ie hier nu eigenlijk gebruikt? lol2 lol2
Nou, voor straks alvast weltrusten… en tot morgen weer. :dag:
@mexx
Zo ben ik ook begonnen.
@raak
Ik vind het al vreselijk koud, maar als je ruim 30 gewend bent…
Ik zie ook nergens een filmpje. Nou, ik hoor het nog wel een keer dan.
Ik ook in bed tot morgen @ll
@ roanna ik zou de airco wel vaak gebruiken. mn ventilator blaast alleen maar warme lucht als het warm is en wil niet al te snel warm worden als t koud is, dus dan ff de airco aan… lijkt me ideaal…
@ raak owh tof dan!! verrassing, jullie misten elkaar natuurlijk vreselijk. gezelli hoor! geniet ervan
bedtijd. truste
@Bloem: Ik bedoelde eigenlijk dat we de auto zo weinig gebruiken, maar als het warm is en we gaan met de auto, gaat ie zeker weten aan. Wij willen ook niet meer zonder. Ik weet wat jij bedoelt en wat jij nu nog in jou auto hebt. Hadden wij vroeger ook. Tja… toen wisten we ook niet anders.
Maargoed, ik ga er vandoor. Ik ben ook een beetje moei!!!
:dag: Truste all. ( Beps… jij echt al in bed?) :slapen:
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Als het er geen airco in had gezeten had ik het ook geen probleem gevonden hoor,heb het ook nooit gehad,zal wel zien hoe vaak ik de airco ga gebruiken.
mogguh
@ trl ik denk vaker dan je denkt
geniet er lekker van!
:dag: