ladies
ben weer thuis. nu lekker weekend. ff 2 dagen nix. lekker… wel bijgelezen maar leeg, nix blijven hangen, sorry!
ladies
ben weer thuis. nu lekker weekend. ff 2 dagen nix. lekker… wel bijgelezen maar leeg, nix blijven hangen, sorry!
En het licht is weer aan: Nog even doorkomen vandaag en dan: VRIJ!!!
Vier dagen VRIJ!!!
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Mogge all.
Zo, ben ik ook een keer vroeg. Ja, moet wel, want we wilden straks even weg de wijk uit en aangezien ze vanaf een uur of 12 de rondweg afsluiten(tijdelijk) omdat ze vanmiddag weer met die geestelijk gehandicapten hun jaarlijkse toer met de vrachtwagens, brandweer, ziekenwagens en dergelijke gaan doen en wij er dan een tijd lang niet door kunnen. Maargoed, geen ramp, want je doet er die mensen zoveel plezier mee en ach… als je het weet, hou je er ff rekening mee, vandaar ik zo vroeg ben.
Verder even niets te melden…Het weer is…nog droog, maar wel fris volgens kokkie die al even buiten is geweest.
Iedereen een fijne dag en voor de werkenden… werkse. Tot ergens weer. :dag:
Prettig weekend.
@Mexx: Enjoy :cheer: :cheer: :cheer:
PS: Schepje en lieslaarzen niet vergeten. Veel plezier . Ook morgen.
:kus:
Mogge, hier ook nog niet veel te melden, zit buiten de krant te lezen, tot laterssssss en fijne dag all :dag::dag:
morguh!!!
Raak lekker buiten
Roanna lekker vroeg weg
Mexx have fun meis
Ikke wakker ff een paar boodschapjes en dan maar kijken wat de dag verder brengt.
Om 19.00 uur moet ik klaar staan (ik heb er zin in)
@mexx
Veel plezier, ik hoop dat de tent (en het weer) meevalt.
@viva
SPANNEND!!!
@Mexx: Het stormt, regent giet hoost(valt wel mee hoor) hahahahahaha Veel plezier
Viva : veel plezier, maar dat komt vast wel goed
Mexx : jij ook veel plezier in je tentje ![]()
Roanna : jullie al vroeg de wijk uit ivm de brandweer/vracht en andere wagens die de gehandicapten weer de dag van het jaar bezorgen, hier doen ze dat ook, luid toeterend, is altijd een heel spektakel want er zitten veel grote transporteurs in Tilburg
@Viva: Ja, natuurlijk… je hebt ook nog dat feestje. Het kan ook niet op he!!! Heel veul plezier, maar dat zal wel goed zitten, denk ik.
Ik net ff gauw lopend wat schapjes gedaan en straks op tijd zien de wijk uit te komen, anders kunnen we mooi de hele middag thuis blijven zitten.
@Raak: Ja zeker is dat een spektakel en ook rondom A’doorn zitten best veel grote transporteurs en sommigen al jaren met GROTE namen. Maar ze doen het toch maar ieder jaar weer. Klasse hoor en wat je zegt… die mensen hebben de dag van hun leven.
Zo, nu eerst even de koffie opdrinken en me zo langzamerhand klaar maken om de wijk uit te komen. Misschien komen wel met behang thuis! lol2
:dag:
zo net terug van sport! was om 06:30 uit bed! lang leve bio klok!
@viva: heel veel plezier vandaag!!! PARTY!!!
@beps: 4 dagen vrij!!!
@bloem: lekker relaxen deze 2 dagen of staat er wat op het programma!
Verder iedereen een hele fijne dag!
mogguh girls
ik ook vroeger op voor mijn doen op de zaterdag
ff naar de markt, boodschappen doen, sporten en dan hier wat huishoudelijke klussen doen… dan weer studeren.
@ mexx en viev, veel plezier!
@ roanna succes met sjoppuh
@ beps werk ze
@ raak nog plannen dit weekend
@ jac, zet die bio klok eens uit!!! gewoon nog een keer omdraaien
En weer 1 week om. 8 wkn geleden kwam ik terug van vakantie in ADR…, en dacht ik: Dat wast voor dit jaar… 2 dgn later boekten we een vakantie B&B! En dachten: Duurt nog zooooo lang…
Maar nu, zomaar bijna ineens: GAAN WE AL OVER 2 WKN!!!
Zo gaat t goed, nog ff Bloemmie ![]()
yep het gaat heel goed…
markt, wezen sporten, boodschapjes gedaan, wasje draait. ff kaatjes hok rechttrekken en dan maar eens op mn gat gaan zitten
wil morgen weer een lesje bodypump meepakken, maar zie wel een beetje op tegen de spierpijn.
heb een mooie legging-panty gekocht voor onder mn nieuwe jurk, dan kan ik em hier ook nog een keer aan…
zal trouwens over 2 weken 2 koffers meenemen… eentje met kleding die veels te groot is, maar waar jij nog wel iets mee kan, beps.
Komt goed skattie!!! ZIN AN!!!
Ja en de avond is weer om.
Nu naar bed morgen een belachelijke dag. Via Sliedrecht naar Mons België. Daar de dag doorbrengen en dan terug. Uurtje of 6-7 in totaal in de auto.
Meld me morgenavond wel ergens halfkapot denk ik lol2
Viva,lekker aan het feesten …
Roanna,oww leuk al die vrachtwagens hier is dat altijd in september.
Bloem,dat heet toch een tregging of heb ik het mis.
Zo wij een lange dag gehad,vanmorgen met de stoomtrein naar de Oud Luntersedag geweest,toen met vriendin mee naar huis daar gegeten en vanavond een verjaardag gehad.
@ trl geen idee, ik ben allemaal niet op de hoogte van dat soort dingen. gewoon op de markt. de verpakking zegt legging 60 denier. lekker stofje, dus t zal wel…
hahaha
truste
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps