mogguh!
een nieuwe dag, de laatste voor mn weekend!
@ viev klinkt helemaal super meid! en je hebt het natuurlijk dubbel en dwars verdiend! zo hoor je een verjaardag te vieren!
@ raak partytent lol2
mogguh!
een nieuwe dag, de laatste voor mn weekend!
@ viev klinkt helemaal super meid! en je hebt het natuurlijk dubbel en dwars verdiend! zo hoor je een verjaardag te vieren!
@ raak partytent lol2
Viva: klinkt super gezellig!! ![]()
Raak: hahahaha ja dat zou inderdaad nog ok zijn, maar ik mag in een bungalowtent… lol…
Maar ja… het is maar 1 nachtje, en dan zondag naar Walibi… Dat is dan wel weer leuk! ![]()
Beps: Hoop dat jullie tickets vandaag ook komen…
Die 10 uur is nu wel om namelijk! ![]()
@viva
Oh wat ben je vreselijk verwend, echt een geweldige dag dus. Lekker van genieten joh, je wordt maar 1x 50!!
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Viva,lekker verwend en een gaaf horloge gekregen,volgens mij kan je dan aan de blokjes zien hoe laat het is of niet??? Ziet er mooi uit…
Bloem en Beps,of sjiek in Kusadasi met jurkjes…
Raak,ja C heeft door het vuurwerk heen geslapen,wel vanacht weer zoals gewoonlijk wakker geworden en vanmorgen ook om 6 uur …
Ik weer wakker, heerlijk geslapen dus
@VIVA!!! Wat een topdag. Volgens mij wil je va nu elk jaar 50 worden lol2!!!(mooi horloge trouwens!!)
Bijna weekend voor iedereen!!!(nou ja nog 2 diensten voor mij en dan: VIER dagen vrij, maar 2 dgn al volgezet met afspraken wel leuke)
Goedemorgen meiden.
Ja het was helemaal geweldig, nu zaterdag nog, dan is pas het echte feestje, zal ook nog wel het een en ander gaan gebeuren.
Meiden het is hier noodweer, onweer en een wolkbreuk, de lucht is groen/bruin het gaat echt vreselijk tekeer.
Mexx jij in een tentje
Beps op wacht voor de tickets en nog een paar dagen werken.
Tlr. een extra centje…wie wat bewaard he.
Mk jij ook al weer vroeg online.
Roanna hoever is kokkie met het schilderen>>
Raak goede gesprekjes gehad.
Bloem goed hoor jij gaat als skinny girl op vakantie. petje af voor al dat sporten.
Beps jij weer op je oude vertrouwde gewicht.
Ik zo badderen en dan straks ff een paar uurtjes werken.
Gadverdamme wat een weer!! Ik was gelukkig net voor het echt los barstte al binnen op mijn werk…
En nu zit ik met spanning te wachten op mijn collega…
Schiet nou oppppp!! Hahaha… Ik schijt echt in mijn broek voor onweer!
Goedemorgen lieve mensen.
@Viva: Grandioos… ik ben er best een beetje jaloers op, zoveel aandacht en zoveel mooie geschenken… maar wel in positieve zin dan he, want het is je zooooo gegunt. Mag je nu dus eindelijk die mooie sieraden om, die ik natuurlijk al even heb mogen aanschouwen in Alanya. Nou meid, ik hoop dat je er nog lang veel plezier van mag hebben, want ze zijn mooi. Echt mooi!!!
Wat het verven hier betreft, de trap staat in de verf en is mooi geworden, nu de treden schuren en lakken, dus het duurt nog even. ( ben ik bang voor) lol2 Maar…alle tijd!!! Pfffff… Deadline… KERST!
@Beps: Kijk, dat zijn altijd ook weer fijne berichten die goede gesprekken op het werk. Kan je er toch weer even tegen, beter dan andersom toch!!
@Bloem: Nou, een jurk zal jou best goed staan en dan die nieuwe schoenen eronder. Helemaal in orde!!!
@Mexx: Pffff… heel veel sterkte in die tent. Jij liever dan ik, maarja… ik weet van jou dat je er ook geen liefhebber van bent en dan moet je ook maar denken… voor een goed doel. lol2 Sterkte en ik hoop voor je dat het droog blijft, maar neem voor de zekerheid een schepje mee voor het geultje graven. Heel veel plezier in ieder geval.
@Raak: Kun je wel zeggen. Tja, als je zelf niet zo bijdehand met die dingen bent en je man er helemaal niets in ziet, dan moet je zo nu en dan even iemand inschakelen en dat zijn gelukkig nu mijn kleinzooons.
@MK: En ja… dan wij he? Iedereen in afwachting van tickets en gaat maar op vakantie, dus zullen wij met Raak (denk ik) de boel hier een beetje draaiende moeten houden he. lol2 lol2 Nee, ik heb nog niets gevonden, dus denk dat ik ook wel hier ben.
@TRL: Oh, gelukkig maar dat hij doorgeslapen heeft, maar verder nog steeds geen goed slaapritme dus? Mooie vuurwerk trouwens zag ik!!
Nou meiden… ik ga zo even aan de rituelen. Kokkie verder met de trap alhoewel nu eerst oude meuk naar de stort brengen, zoon gaat met de collega de burgemeester filmen voor zijn afscheidsrede ( in het engels) wat op film komt, dus even het rijk hier alleen.
Tot latersssssss. :dag:
JILLIE!!! zie je online!! Alles ok!??
Ik ben net terug uit het dorp, schapjes gedaan, nu ff ontspannen en dan mn huspupsel wakkermaken
Roanna,wel een slaapritme elke nacht wel een keer wakker en s’morgens vroeg
![]()
Heb ook meegedaan met de foto aktie van transavia ;),dus als jullie zouden willen stemmen ![]()
http://www.transaviazoektfotos.nl/inzending/4e5765ccb40af.html
Haha zie net dat je kan stemmen via Hyves, Tweets(twitter) en FB… heb zelf Hyves en FB dus: kan 2 keer stemmen(voor jullie allebei gedaan hoor: 2 keer gestemd!!)
@Beps: Nogmaals bedankt hoor. Als ik de tickets mocht winnen, neem ik jou een keer mee, dus weet je nu al, dat je nergens op hoeft te rekenen, lol2 lol2 maarja… wie nie waag, die nie wint. Toch!!!
@TRL: Ik heb al gestemd op jou foto hoor. Hij is echt leuk!!!
@zo net een beste bui gehad! pfffff maar nu weer droog ![]()
@viva: super verwend! En wat een leuke dag! En dan zaterdag nog de knalfuif!!! super hoor!
Dat dachten we met de koffer ook tenslotte… maar als: Dan gaan we ergens shoppen ok!
Ondertussen op mn werk, moest wat regelen ivm U*C daar nwe voorwaarden genomen: Sneller en goedkoper(altijd goed!)
Nu dus aan de slag: Tot latersss
Hier alweer bijna naar huis!
En dan morgen tot 16uur werken… En dan groot feest hahahahaha\
Oh, heerlijk!!! Wat een fijn vooruitzicht. :cheer: :cheer: Ik gun het je ook zo. Ook jij hebt het echt verdient. Even een weekendje er tussen uit. lol2
lol2
@Beps: Da’s een deal. Tja… echt… ik win nooit wat, dus had ook nooit op die koffer gerekend. Ik doe nu gewoon overal aan mee, als het mij maar niks kost en win ik dan… mooi meegenomen, maar reken gewoon nergens op. Werkse hoor! :dag:
Roanna:
:finger: hahaha
Ik weer thuis, morgen nog een dagje en dan 4 dgn VRIJ!!! Wel vol met plannen maar toch!!!
Iedereen vast wel trusten en tot morgen
Bedankt voor het stemmen allemaal.