Turkish Tea Time 2011

:wink: Werkse nog even… Ik drijf ook zowat kantoor uit… Veels te benauwd vandaag! :frowning:

hier werkt de airco al 3 jr niet…zeer irritant mag ik je zeggen…
Komt verder wel goed nog 3,5 uur

Wij hebben nooit airco gehad :tongue: Hier nog maar 30 minuten… :cheer:

volgens mij willen er hier een paar naar huis….:slight_smile:

Jaja en zie mijn voetnote hahaha

hellow ladies

ben benieuwd wat viva’s hubs in petto heeft gehad. zal wel een knalfeest worden. maar ze zal vast wel genieten

ikke weer gewerkt, stage opties doorgenomen en er zijn mogelijkheden. daarna gesport, gegeten. blegh heb geen zin meer maar hup vooruit… doorgaan…

@TRL: Kijk, dat zijn nog eens leuke meevallers he! Had ik ooit met mijn mapje waar ik altijd geld in bewaar op vakantie. Had schijnbaar nog wat over en vond het nadat ik de papieren weer ging klaar maken voor de volgende vakantie. Hihih.

@Beps en Mexx: En? Is het een beetje gelukt? Zijn jullie de warmte doorgekomen?

@Bloem: Pffff… nou, ik vind het bijzonder knap van je dat je het nog steeds zo goed volhoud met dat sporten iedere dag. Ik zou aan het eind van mijn werkdag kapot zijn, maarja… voor het goede doel he en dat is dan vaak de stok achter de deur. Chapeau hoor!

Ik ben ook benieuwd waar Viva en aanhang hebben uitgehangen vanmiddag.

Ik heb tot daarnet onze dochter en kids op visite gehad en al onze apparaten en toestellen zijn weer up to date. lol2 Wat handig toch zulke bijdehandte kleinzoons. Heerlijk!! Gezellig met z’n allen eigen gemaakte soep en nasi ( nouja van kokkie dan) gegeten en nu zijn ze net weer onderweg naar huis.

@Beps: Had ik al bedankt voor het stemmen? :kus: Bedankt he! :chin:

Oh ja… kreeg ook nog een telefoontje vanmiddag van mijn ex collega of ik 2 september aanwezig wilde zijn, omdat 3 personen weg gaan, danwel overgeplaatst zijn en CB gaan verlaten. Omdat ze alle 3 zolang met mij hadden gewerkt, wilden ze mij er ook graag bij hebben. Lief he!!! Ach, vind het wel weer ff leuk ook om iedereen dan weer even t zien, want van mijn kant is het echt al een beetje verwaterd eigenlijk.

Roanna: uiteraard overleefd!! Dit weekend wordt pas zwaar… :wink: Heb een personeelsuitje dit weekend… We gaan een nachtje op de camping in biddinghuizen… Hoera :wink:

@ roanna, das wel leuk dan idd! gewoon lekker gaan, je hoeft die contacten niet super levendig te houden maar tis altijd leuk

de motivatie om te sporten is er wel. ik zie nu echt resultaat. niet eens zozeer op de weegschaal maar die vetklep op mn maag lijkt wel elke dag een paar centimeters te slinken en zie het in de kleding en alles. wil dus echt die speklaag kwijt en das motivatie genoeg. op zich gaat het nu zo goed met sporten, dat ik er juist weer meer energie van krijg. er blijft alleen zo weinig tijd over voor andere dingen!

Ik heb de jaarlijkse wielerronde voor de deur,en straks vuurwerk op het veld,hopen dat C er doorheen slaapt.
Was ook nog een hondje komen aanlopen,geen idee van wie,dus de dierenambulance maar gebeld en die zouden hem komen halen.Maar toen kwam de buurman thuis en die wist wel waar hij thuis hoorde dus hondje weer bij zijn baasje.

Roanna,leuke meevallertjes dan he :wink: die aparte vakjes.

Mexx,jij k(r)amperen hoop dat het mooi weer wordt dat en wie weer gaat het wel heel goed bevallen :slight_smile:

Bloem,wat een heerlijk gevoel zal dat zijn dat je nu ook resultaat ziet,hmmm moet denk ook maar eens gaan sporten dan

Nou… ik ga in een tent… Dat is niks voor dit luxepoppetje… :wink:

hahahah ben benieuwd… Oeps zie dat ik je verkeerd genoemd heb,Beps zou jij het willen aan passen??

Haha die Mexx in een tent hahahahaha… is lekker hier in de buurt, nog geen 15-20 min rijden: NEEEE jij blijft lekker in je tentje slapen hahahahaha

@TRL: Aangepast…

en ik weer thuis, verhelderend gesprek gehad met baasje. Kan er weer tegen, dus de tijd ook goed gegaan

Beps,dank je

@ beps das mooi om te horen :kus:

geloof dat ik mn 1e jurkje in 4ever gekocht heb. ding is totaal niet duur maar toch vind ik het een beetje zonde geld, want wanneer moet ik die nou aan…?

over 2 weekjes/?? hahaha Gaat nu SNEL!!! Denk dat onze tickets ook elk moment binnenkomen :wink:

jahhaha dat is idd mijn argument om em WEL te kopen, dat ik em in de vakantie een keertje aankan… maar ja, daarna… ach pech, I like it!

net nog ff mn studieopdracht bekeken. blijkt toch voor 7 punten te zijn wat het allemaal een beetje meer de moeite waard maakt, toch neemt het niet weg dat het giga veel werk is…

maar voor de vakantie is het gewoon klaar! en daarmee uit… gewoon hard werken dan komt de rest vanzelf. maar nu eerst slapen. truste!

Neem ook m’n jurk mee goed haha

Meiden ik lig ondertussen in bed ben doodmoe
Trusten @ll

Hallo meiden dank jullie wel voor alle lieve smsjes, kaartjes, en leuke berichtjes.

Vandaag een geweldige dag gehad met heel veel leuke dingen, ontiegelijk verwend echt waar.
Eerst vannacht dus al de set en ring van hubs, toen de verrassing hubs vrij, vervolgens de bloemist aan de deur 50 rode rozen met 1 roze roos. De postbode met allemaal leuke kaarten.
Toen de vriend van Damber met een mega boeket aan de deur, sjiek strak in het pak, met videocamera en de mededeling dat hij mij mee ging nemen.
In de auto blinddoek voor en gaan rijden, op een gegeven moment gestopt, bij het sauna/beautycentrum. een gezichtsmassage en voetreflexmassage gehad,…vervolgens weer naar huis, wat gedronken en daarna wederom in de auto weer geblinddoekt toen de auto uit. En met zijn allen bij de joegoslaaf gegeten. Nu net iedereen weer weg en hubs en damber in bed. kreeg van de kinderen ook nog een nieuw horloge een die ik al heel graag wilde hebben. Ooit gezien in marmaris toen niet gekocht en altijd spijt van gehad, hem vervolgens ook nooit meer gezien.
deze dus

http://www.thuisvergelijken.nl/productimg/3d2/3d2eb8b6b2f52aac1b392de1ebd88d10.jpg

Wat een stralende dag vandaag. Warm en zwoel …mijn dag kan niet meer stuk.
Sorry even een ego berichtje van deze kant.

Goedemorgen all
Viva : oh meissie krijg er kippevel van joh, wat klinkt dat allemaal super en lief dat ze dat zo geregeld hebben en wat zul je genoten hebben, maarre : je hebt het dubbel en dwars verdiend hoor lieverd :kus:
Roanna : is maar goed dat je kleinkids hebt he anders had je een probleem met al die moderne nieuwe dingen hihi
Trl : jij geheime gevulde vakje ontdekt, kun je jezelf eens lekker extra verwennen. En is C door blijven slapen ?
Mexx : oeps in een tent slapen dit weekend, nou mij krijgen ze ook met geen stokslagen in zo’n ding hoor, jaja in een partytent dat wil nog wel lukken
Beps : jij de warme benauwde dag ook weer overleefd en zelfs nog een goed gesprek gehad, productief daagje dus
Bloem : wezen sporten, goed hoor als ik al die resultaten zo lees, ben benieuwd naar het resultaat. Wat betreft de studie : idd gewoon doorgaan en de doelstelling goed voor ogen houden. Oeps zelfs een jurkje gekocht maar weet niet wanneer je het kan dragen
Misschien weer eens proberen een meeting te regelen na alle vakanties in oktober ofzo, kunnen we het resultaat bewonderen hihi
fijne dag all :dag: