Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
@viva: van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag!!! Een hele fijne dag toegewenst!!! Geniet ervan!!
Hieperdepiep:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:plus 20! Je mag er niet meer neerzetten!!
Goedemorgen meiden…nou ja laat dat goede maar weg:mad::mad: ik zit ook bij de club, overal staat het al. Vanmorgen al in de maling genomen, ligt een kaart op tafel moet om 13.30 uur klaar staan in makkelijke kleding, hubs is ook nog niet in zijn eerste leugentje gestikt…is gewoon vrij. Laat me gewoon brood smeren he voor zijn werk:mad: mijn hobby altijd.
Nee zonder dollen, ik ga het allemaal wel meemaken, laat het maar over me heenkomen het is hier toch al de hele week smoezen met elkaar. Telefoons die overgaan, vervolgens schiet degene naar boven om een kwartier later naar beneden te komen en kwasi vraag “wil je wat drinken”.lol2lol2lol2
Eindelijk mijn mooie kado gekregen van hubs:wub:.
Dank jullie wel…en dan zaterdag ook nog het feestje. :cheer:
zondag ben ik denk ik weer bij de mensen…hihihihihi:unibrow:lol2
Viva meid… van harte gefeliciteerd met je uhhh… hoeveel was het ook alweer? Was het je 50e verjaardag. Nou, het is je niet aan te zien. :cheer:
18 met 32 ervaring!!
Bakker, we hoeven vandaag geen taart, wij hebben al een (oude) taart. lol2
Oh, wat is het leven toch prachtig, over dertig jaar ben je pas tachtig.
Een hele fijne dag gewenst en laat je maar lekker verwennen en dan ook nog het grote feest, dus het kan niet op. Wat een belangstelling, maar dat mag ook best zo nu en dan. Je wordt per slot van rekening meer 1x 50 jaar.
VAN HARTE GEFELICITEERD MEISSIE MET HET BEHALEN VAN DEZE SARA LEEFTIJD DAT JE NOG MAAR VEEEEEL MAG GENIETEN, FIJNE DAG :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
mogge, heb bijgelezen en alle mooie felicitaties gezien, mijn bijlage opent niet maarre VIVA : JE WEET HET VAST AL HE : JE BENT 5 0 !!! GEWORDEN lol2
schitterend cadeau gehad en nog een feessie tegoed, nou jij zult deze dag iig niet snel vergeten
Gisteren met vergaderingen allemaal goed gegaan en daarna verjaardag van mijn moeder ook heeeel gezellig en laat geworden. Bedankt all voor de felicitaties,
Bloem : dat is weer mooi k’t zeg dat het over moet, succes :kus:
Voor de rest iedereen een fijne dag, moet ff beetje werken :dag:
Mexx,mooi dat is al snel,maar ja je gaat ook al over 2,5 week…
Was ik net me portemonnee aan het opruimen zit ik in een apart vakje nog geld van me verjaardag zitten :beef: hmmm wat zal ik daar voor kopen heb geen idee eigenlijk hahahah daarom zal het er nog wel ingezeten hebben lol2