Nou, dat zou mij niets verbazen eerlijk gezegt. Was dit een herhaling ofzo, omdat je dat zo denkt?
@MK: Dan hebben jullie inderdaad geluk gehad, al moet ik zeggen, op die harde klap na, viel het hier ook nog wel mee bij Brabant vergeleken, althans richting Eindhoven, want daar was het echt raak zag ik op tv.
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Goedemorgen meiden alweer woensdag vandaag.
Heb niets te melden, gelukkig is het nu droog maar het ziet er naar uit dat er zo weer een megabui gaat vallen. Je wordt toch triest van dit weer. bahhhhhh…
Zo naar paps pfffffffffff.
Goedemorgen
MK : bij jullie het weer gelukkig meegevallen
Viva : sterkte bij je paps strakjes
Beps : nichtje lekker gegeten
Bloem : hier alles ok hoor, bij jou ook ?
Roanna : jaja, 2008 enne insite info
Ikke ben er zo vandoor, lunchmeeting met Polen en daarna door naar volgende meeting, met of zonder hen :)dan door naar mijn moeder, wordt vandaag 83 dus dat moet gevierd worden he
Fijne dag all en tot morgen :dag::dag:
@Bloem: Precies en zo dadelijk de week weer door midden zagen en dan is het al bijna weekend.
@Beps: Leuk, zo keuvelen met je nichtje!! Nou, werkse straks weer en op naar ook een leuk weekend.
@Raak: Nou, sterkte met die Polen en hopenlijk kun je goede zaken doen met ze, als het daar al voor is natuurlijk. Haha.
Oh, dus zat naar herhalingen te kijken. :mad: Maarja… vele dingen kwamen wel weer even bekend voor en daarvoor ging ik ook ff kijken.
@Viva: Jij ook weer sterkte bij die “lieve” oude heer en zeg 'm de wacht maar weer aan hoor. lol2 Oh… morgen he!!! :cheer:
Verder alllll…werkse en niet vergeten af te tellen he!!!
Ik zit nog in de doll. Moest voor de buren, die nog steeds geen internet hebben ff controlen bij U*C, wat er nog loos is en nu schijnen ze zelfs nog een landelijke storing hier en daar te hebben. Gelukkig niet meer bij ons huis, maar aan de overkant dus nog wel.
Ik ga nu ff mijn haartjes in de verf zetten. Laterssssssss :dag:
Raak gefeliciteerd met je moeder hoor, en een fijne dag ondanks de meetings.
Roanna in de verf en de reddende engel voor de buren.
Beps lekker gekeuveld met nichtjes.
Mk zaterdag in de verf kijk eens aan.
Hier al de nodige kaarten op de mat, ongelofelijk het is dus echt waar dan 50 een mijlpaal is, normaal krijg ik nooit zoveel kaarten. er zit er zelfs een bij van greetz echt leuk met een foto van mij in een slagroom taart hahahahaha.
Net al berichtje van hoe voelt dat nou de laatste dag als 40er, kijk van je vriendin moet je het maar hebben lekker ding. hahahaha
Bij paps geweest die lag in zijn stoel met de benen in de lucht, hij pakte zijn geld aan en voor de rest helemaal nada niks noppes. Nam niet eens de moeite om rechtop te gaan zitten terwijl hij zijn geld aanpakte…ben na 10 minuten weer vertrokken. Heb de kast vol gegooid met tabak en hij kan wel weer anderhalve week vooruit…mij ziet hij de rest van de week niet meer. Ben zo klaar met die man.
@Raak: Oh, shame on me… :mad: Ook namens mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag en dat je haar nog maar lang in goede gezondheid in jullie midden mag hebben.
@Viva: Tja… dat heb je nu eenmaal met zo’n leeftijd. Gaat iedereeen ineens aan je denken. lol2 lol2 Wel leuk toch!!!
Ik zal zo eens even kaike of ik al iets leuks kan vinden voor morgenochtend hier. :cheer: lol2 lol2
@MK: Ja, het zit weer voor een poosje. Nu jij nog dus!! Maarja… jij hebt toch nog geen grijs haar? Of wil je gewoon even wat anders? Onze overbuuf is sinds gister van echt hel blond naar nu pik zwart gegaan. Ik gaf haar een compliment en toen zei ze… ach ja… ze wilde nu weer wat inteligenter overkomen met een donker kapsel. Hahahahaha.
Oh ja… als jullie toevallig op de site van Transavio komen, zouden jullie dan mijn foto willen i like en? Het is die foto met die musjes aan het zwembad in ADR van een tijdje terug. Gaat hier niet om de mooiste foto, maar de leukste en je kan er een jaar lang vliegtickets mee winnen.
Alsssssssssssssssssss… jullie daar komen… doen he!!! :cheer:
@bloem: lekker he dat het alweer woensdag is. De week is weer doormidden.
Ik nog een dag en dan weekend! @Roanna: haartjes weer in de kleur @mk: mag zaterdag in de kleur. Ik mag woensdag naar de kapper alleen ik kleur nog niet, na mijn vakantie ga ik kleuren!
zo… ikke weer thuis
lekker gewerkt en was in een goede bui. nu eindelijk na 2.5 week mn 2e opdracht terug en moet weer over nieuw… grirrrr… kan dus eerst weer daarmee aan de slag. nu hopen dat de 3e opdracht wel in 1x goed is en moet de 4e opdracht nog gaan doen, man man wat een werk… ben er meteen helemaal chagerijnig van
@ raak gefeliciteerd met je moeder! veel plezier…!
@ roanna en mk, lekker he, als de haartjes er weer netjes bijzitten
@ viev groot gelijk met je paps. enneuhm succes he…
ja moet toch weer van alles aanpassen… zucht… maar goed, vind het allemaal zo subjectief. kijk, meerkeuze is goed of fout, maar sommige argumenten van haar vind ik echt een beetje vergezocht… nou ja, we doen t maar weer… moet toch langs haar
was nog ff wezen aquajoggen, maar helaas hadden ze het schema overhoop gegooid en tis nu op een andere tijd. dus maar gewoon even wezen zwemmen. ook wel lekker, zo fijn, bewegen in water. volgende week maar op het juiste tijdstip gaan.
Aloha! Zo lekker de hele dag on route geweest, gesport, op kleine G. gepast (heerlijk kind) en daarna shoppen… Van paps en mams een nieuwe buddha to buddha armband gehad, echt super lief!! :wub: Nu online met M. en dan zo slapen!