Turkish Tea Time 2011

Zo ik ook wakker, zo naar de nagelmuts door naar mn ouders en een leuke dag met mn nichtje doen

Spreek jullie vast ergens vandaag…

Goedemorgen meiden

Beps geniet.

Ikke vandaag de kleine meid, en om kwart over 7 paps alweer aan de telefoon of ik ff wat geld wil brengen, nou niet dus, ben er zaterdag nog geweest, hij kan me wat, trouwens kan ook niet en dat heb ik hem wel even verteld. Ga echt geen 3x in de week naar hem toe. Morgen is hij de eerste.

Viva: have fun met de kleine G!!

Beps: have fun met je nichtje!

Ik weer werken vandaag… En morgen vrij!! Yeah!!! Eindelijk :wink: Hahaha… dan ga ik sporten, even oppassen, shoppen en misschien wel even wokken… :tongue:

Ook goedenmorgen. Was al te druk vanochtend dat ik geen tijd voor jullie had. Sorry!

@ beps veel plezier vandaag met je nichtje! Leuk

@mexx aan t aftellen voor een dagje vrij. Heerlijk om te kunnen doen wat jij wilt zonder tijdslimiet

@viev jij ook veel plezier vandaag met de kleine meid. En goedzo! Morgen is paps de 1e

Heftig DPG Media Privacy Gate

Goedemorgen
Beps : weer nieuwe nageltjes en daarna heerlijk op stap met nichtje, fijne dag !
Viva : jij weer aan het knuffelen vandaag, als ik hier naar buiten kijk zal er van wandelen niet veel komen, getverdegetver !! Enne paps lekker laten wachten tot morgen, groot gelijk hoor. Wie zie ik op het verjaardagslijstje bovenaan staan ??? Pffffffffff je zal maar 50 worden lol2lol2
Mexx : jij vandaag nog een daagje werken en dan morgen heerlijk vrij :cheer:
Bloem : was een beetje laat vandaag, nou ik ben ook al een tijdje op en met vanaales en nog wat bezig, vandaag kan ik naar Gent drijven denk ik zo
Trl : he bah wat een rotbericht zeg, gebeurt overal wel eens wat maar als het bij je geliefde (vakantie)plekje is komt het zo dichtbij he en dan ook nog de reden waarom, pffffff

Goedemorgen all.

@Viva: Nu, inderdaad… bovenaan :cheer: en dan 50 mogen worden ook nog. Het zal je maar gebeuren.
Geniet vandaag maar weer lekker van je kleine meid!! :wub:

@TRL: Pffff… nouja zeg. Is toch ook wat. Wat lopen er toch rare figuren rond op deze aardbol.

Verder sluit ik me even bij de mooie update van Raak aan, anders wordt het allemaal zo van hetzelfde. Ik heb zelf even niets te melden.

Iedereen een fijne dag en meld me vast wel weer eens ergens. Ga zo ff naar de wijkmarkt!!

:dag: Hier trouwens ook K*Tweer. Raak, kijk je wel uit, want bij jullie wordt code oranje afgegeven hoorde ik net op de radio.

Roanna : ja hoor kijk wel uit, denk dat ik met een roeiboot ga ipv de auto :slight_smile:
zit nog steeds met het licht aan en het onweert maar door :mad:

En toen scheen t zonnetje! Nix zo veranderlijk als t weer

Wat een naar krantenbericht. Kan me er van alles bij voorstellen, lekker dan…

Ik had het bericht al gelezen. Verschrikkelijk!

Hier nog geen zon, maar wel droog ondertussen. Mn theepot gekocht(Ohhh me sooo happy!)
en nu ff chillen met mn nicht en dan lekker naar Amsterdam voor de sushi… Zij is ook niet van de sushi, maar dat ziet er zooo lekker uit haha

Beps: Sumo?

Shabu shabu. Net zo goed als Sumo, maar beter bereikbaar

Eet smakelijk! Ik ga over 2 weken naar Sumo in Ams… :slight_smile:

Zojuist mensen geboekt naar het hotel waar M. werkt… In dezelfde periode als ik daar ben… haha ik zit toch niet in dat hotel :wink:

zo weer thuis, werk-sport-eten-studeren…

Zo toch vanavond maar gaan wokken… :cheer: Erg lekker, maar weer veels te veel… Dus nu uitbuiken in bed! Ga weer even verder met mijn webloggie… en dan lezen en slapen… Morgen vrij, maar ga op tijd sporten! :dag:

Mexx,je linkje van je weblogje staat er niet meer onder :frowning:

Klik

Zo… dat was zappen daarnet tussen ned 1 Ik vertrek in Alanya en ned 2 mijn tante in Turkije, maar heb toch het meeste van, Ik vertrek gezien. Was leuk, maar vond ze wel lef hebben om zoiets daar op te zetten en ben eigelijk best benieuwd hoe het hen nu vergaat. ( voor diegenen die het ook gezien hebben)

Zo hee… vanmiddag een knal hier en alles lag eruit. In de vooravond zelfs weer even het internet eruit, maar alles werkt weer gelukkig.

Nou, verder weinig hier gebeurt.

Iedereen doet z’n dingetje en zo komen we de dagen wel weer door.
Op naar de vakantie’s. :cheer:

Iedereen een fijne avond nog en tot morgen maar weer. :dag:

Roanna : denk dat hun avontuur geflopt is :slight_smile:

Ik denk dat wij heel veel geluk hebben gehad met het weer. Vanmorgen een paar uurtjes een beetje miezerig. Tussen de middag een paar donderklapjes en vanaf half 2 droog, zonnig en warm. Net een paar regenspatten en dat was het.