ben er wel hoor, druk weekend gehad, met gisteravond heerlijk uit eten geweest bij de balkangril…en ja weer achter mijn bureau geen ruk te doen blehhhhh. Net of niet niet bent weggeweest.
Beps in de bende
Roanna ook al online geweest
Mexx telt af (wie niet)
en natuurlijk Jac
van harte meid.
heb de vaas er maar bij gedaan hoor.
Raak jij weer terug van een heerlijke minivakantie in la france…
ik nog 3 en halve week, het schiet niet op.
Thuis bij mij iedereen in de mis der nevelen voor mijn verjaardag hij is fijn!!! (NOT)
@Viva: Ik ben ZOOO een gelukkig mens: Niemand doet hier iets aan die ‘onzin’ hahahahahahaha… dus als ik over ehhh ehhhh heeeel lang nog(lol2) 50 word… dan doe ik dat in stilte(op vakantie denk ik ;))
@MK: Dat denk ik ook hoor, dat het er prachtig gaat uitzien, maar 2 mnd rotzooi heb ik geen zin in dus…
Roanna : jaja heb een van de kleinkids weer naar school gebracht vandaag omdat dochter vanmiddag pas thuiskomt en andere is een toertje doen met J want die gaat naar het middelbaar en mag nog een weekje uitrusten hihi
wens je kokkie suc6 met de tandarts
Viva : jij nix te doen en dus aan het prakizeren wat ze voor je in petto hebben
Beps : in de rotzooi en dat was niet de bedoeling
Bloem : aanhet werk maar lag het liefst nog even op bed
MK : naar de kermis geweest maar wilde eigenlijk niet in die snelle dingen
Mexx : aan het (beetje) aftellen tot de vakantie, ik ben bijna jarig hoor !!
Jac : ook hier nog even de felicitaties overbrengen en je een heel fijne dag wensen maar na je verhaal geloof ik dat ik een dag te laat ben lol2http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/b/bloemen/glitter-bouq.gif
hahahaha iedereen aan het aftellen, …
ikke lekker thuis, toch niets te doen…en heb o zo geen zin ergens in, vanmorgen bewusteloos toen de wekker afging…hahahahha. het is altijd hetzelfde liedje, als ik vrij ben voor dag en dauw wakker als ik moet werken helemaal nokdown in mijn mandje.
Tja ik peer hem ook altijd met mijn verjaardag hoor, dus doe het nu een keertje goed en dan is het maar gebeurd hahahahha mogen ze allemaal weer jaren op teren. hihihihihi…volgend jaar ben ik gewoon weer foetsie als bruintje het allemaal nog kan trekken.
Wij tellen niet he Viva!!! Bloem en ik gaan niet zolang voor jou(en voor J&H die ook nog gaan naar ADR, als Jac er is)… Laat een ieder maar genieten ik vertel niet dat het op het moment van posten nog 19 dgn en 14 uur (en een paar minuten) is… lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Zo een paar schapjes, en dan eten maken en nog wat genieten vanavond
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland