Turkish Tea Time 2011

Zooo heeetttt!!! Nou, het is weer droog hier en ik ging net even een paar kartonnen dozen kleiner snijden, anders passen ze niet in papiercontainer, maar het is hier gewoon heel VIES warm en ik klaag toch niet snel. Maar dit? Ik denk niet goed voor mensen met astma.

Benauwd!!!
En nu lekker rustig…

Hier ook lekker warm, nog een half uurtje en dan begint de kermis hier.

hoi hoi

was gewoon vergeten langs te komen! ben al naar de sportschool geweest en net belden de jongens of ik ook mee ging naar het zwembad. heb ik eigenlijk wel zin in, dus doe t gewoon… die studie wordt nooit meer wat op deze manier maar goed, moet maar een andere keer dan he

@ MK owh leuk. kleine meid weer helemaal in de ban? hiero ook kermis
@ raak welkom terug. 40 graden is nix nee. ook noodweer voorspelt in die hoek, dus goed dat jullie weer veilig thuis zijn
@ roanna ja een ramp is dat- te kort/ te lang. gelukkig jij een vast adressje gevonden

nou,k snel mn lunch naar binnen schuiven en mn nieuwe tankini aantrekken en naar t zwembad. ik zweet al aan alle kanten dus meteen maar plons doen

Koliboli,veel plezier op de kermis.

Raak,welkom terug.

Bloem,tankini testen in het zwembad.

Roanna,Bloem,bij mij zijn de broeken ook meestal te lang,maar heb gelukkig hier op de hoek een 'naai’turk zitten en die maak ze heel netjes korter met originele rand :wink:

Wij ook naar het zwembad geweest,maar was een beetje raar weer,benauwd,zon,zon weg,regen…Daarna nog even naar de hei geweest was vliegerfeest…

hier heerlijk :zon02: gebleven, zoon en vriendin op visite geweest, lekker wijntje in de tuin gedronken, nu wordt het een beetje dreigend dus zit weer binnen
MK : lekker met de kids naar de kermis geweest
Roanna : jullie ook nog wat kunnen doen ?
Bloem : heb je heerlijk kunnen zwemmen en bleef je tankini lekker zitten ?
Trl : jij beetje van alles gehad in het zwembad, regen zon, benauwd en gelukkig voor te lange broeken ook een naaiturk in de buurt hihi
Kleinkids komen zo want dochter en vriend zijn op Lowlands

pppfff warm hoor… niet op t zwembad, daar werd t toch een beetje te koud, maar was wel gezellig.
broekje is eigenlijk een beetje te groot, maar goed, dat houdt het nog wel 12 dg denk ik

nu moe zeg… blegh, 1.5 uur gesport, 2.5 uur gezwommen, ff gauw konijntje gedaan, afwas, eten staat in de oven… en nu… nu zou ik eigenlijk aan mn opdracht moeten werken maar ben beetje moe… maar goed… huphup aan de slag!

@ trl leuke foto’s van de heide!
@ raak gezellige aanloop de hele dag. lekker hoor!

@raak: leuk gehad met de klein kids?
@TRL: kermis??? daar ben ik niet geweest hoor familie kwam voor mijn verjaardag! Maar je bedoelde vast MK!
@bloem: druk bezig geweest en eten in de over…
@MK: en was het leuk op de kermis hahaha

Ik nu kapot en misselijk hahaa omdat ik jarig ben nou ja morgen dan volgens papieren maar eigenlijk ben ik nu jarig heb ik een toastje frisse tonijnsalade en kip/sate gehad en o ja een grill en leverworstje en ja gevolg misselijk nou ja weet ik dat ook weer.
Maar even terug op mijn verhaal van jarig zijn.
Ik ben eigenlijk 21 aug om een paar minuten voor 24:00 geboren. Maar vroeger mocht je dan nog kiezen wat het werd. Nu mag dit niet meer maar goed toen wel. En omdat mijn oom de 21 jarig is zei mijn moeder doe maar de 22ste.
En nu plaag ik mijn moeder vooral jaja eigenlijk ben ik de 21ste jarig maar door mijn oom waar we nooit komen en die nooit zijn verjaardag vier ben ik de 22ste jarig.
Mijn oom is echt een lieverd hoor, maar is graag opzich zelf maar we hebben vrijdag de 19de samen wel even een terrassje gepakt! Om onze verjaardag te vieren. Maar hij heeft een hekel aan verjaardagen. Maar goed ik vind het best hoor!

zo frustratie is eruit hahaha iedereen een fijne avond! :slight_smile:

Jac: gefeliciteerd dan voor vandaag/morgen lol2. Morgen een bosje erbij :slight_smile:

ach ja, je hebt zo wel een leuk verhaal voor je verjaardag en een goed excuus om het te vieren wanneer jou het beste uitkomt!

@jac
Wat een leuk verhaal.

@bloem
Lekker sportief geweest.

@trl
Leuke foto’s gezien.

@raak
Lekkere dagen gehad in Frankrijk.

Kermis was leuk, beetje jammer dat ze in de snelle dingen nog niet alleen kunnen. Moeders of vaders moet mee. Hubs is nog even kijken of het gezellig is in de kroeg. Ik ga zo een poging wagen om te slapen.

Trusten @ll: tot morgen!

ugh maandag…
verlang nu alweer naar mn bedje…

@ Jac van harte gefeliciteerd vandaag (en gisteren!!) maak er ook vandaag een mooie dag van!

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Jac,gefeliciteerd met je verjaardag …

@Jac gefeliciteerd met vannacht haha… en gister of vandaag :slight_smile:

ik geef je ff een bloemetje aan lol2

zo goedemorgen allemaal. Vandaag en morgen lekker vrij!! Nu uitgeslapen, wisseling vd wacht(Rubbie thuis uit de nachtdienst, dus die ligt erin haha) vandaag niet veel, Rubbie is met de bedrading bezig(BAHBAH: slopen van kleine muurtjes omdat daar leiding/bedrading door moet, troep enzo… dat zou ik niet meemaken had hij beloofd… maar goed, het is voor een goed doel!)

Iedereen sterkte die moeten werken…

Jac: gefeliciteerd! Fijne dag! :kus:

Goedemorgen.

Allereerst …Jac…Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een fijne dag van en natuurlijk nog heel veel zonnigge en gezonde jaren gewenst. Hier hoort natuurlijk weer een blommetje bij. FIJNE DAG!!! :cheer:

Ik hoop dat je er nog even wat aan hebt, voor jullie op vakantie gaan. lol2

Goedemorgen all. :dag:

Het is weer maandag en voor de meesten weer een nieuwe werkweek.

@Bloem: Leuke dag met de familie gehad en heerlijk kunnen zwemmen in de nieuwe tankini.

@MK: Gezellig de kermis weer voor de deur. Joepie!!!

@Raak: Gezellig de kleinkids bij jullie. Die moeten dacht ik vandaag weer naar school, of zijn ze al begonnen bij jullie?

@Beps: Ja, bah bah he… die troep in huis? En dan ook nog op je vrije dag!!! Maarre… ga lekker van je vrije dagen genieten. Hoelang nog? lol2

@Mexx: Jij ook werkse weer en wanneer mag jij ook alweer weg? Ben je nog aan het aftellen? Hihihi. :wub:

Nou, hier verder niets bijzonders te melden. Vanmiddag voor de 1e behandeling naar de TA voor kokkie klikgebit en dat iedere week zo, zo’n 4 weken lang. Het gaat weer beginnen.
Heel mooi weer hier en hoorde net dat het nog even zo blijft. Ik mag dat wel!!! :zon02: