Turkish Tea Time 2011

Goeiemorgen .

Kokkie net even voor een uurtje aan het verven geslagen en dan straks even naar D’ter om met de kids op pad te gaan. Die hebben nog vakantie en zijn nu nog bij onze dochter, dus even met ze weg. Zal wel gewoon even rondneuzen in de stad worden en dan met z’n allen ff ergens wat eten, maar dat vinden ze al gezellig dus… we gaan er maar een leuke middag van maken. Het is nu nog zo een mooi weer, dus even van genieten. Als het weer regent kan kokkie nog genoeg doen. lol2 (Tja, zo schiet het natuurlijk ook niet op) Hahahahaha. Maar komt goed!!

@Beps: Jij werkse straks.

@Mexx: Jij ook werkse en hopenlijk niet al te druk, nu je zo in je eentje daar zit.

Verder iedereen :dag: :dag: een heel fijn weekend en tot laters ergens weer.

Goedemorgen meiden.

Roanna jij lekker de hort op straks samen met kind en kleinkinderen…denk dat oma wel weer wat voor ze koopt.
Mexx aan het werk
Hier lekker een zonnetje, maar ja ik ben remie.
Zo boodschapjes doen, langs paps met een nieuw koffiezetapp. die belde net dus daar dan maar weer heen.
Ikke net sale van wohkamp binnen, hele leuke strandjurk voor 10 euro en een vest voor hubs van asprit voor 20 euro kijk dat zijn leuke dingen, en die jurk is echt leuk tot op mijn enkels en een heerlijk stofje. Dus helemaal goed voor kos nietwaar. De eerste verjaardagskaart al binnen met meg 50 erop hij is fijn…normaal weet niemand hoe oud je wordt als je jarig bent, maar ja dit vergeten ze natuurlijk niet. Vriend van Damber maakt ook een leuke opmerking gisteren, hij zegt tja de hele stad staan vol borden met 50 maar die hebben wij niet er neer gezet hoor de grapjas.
Zal het de hele week wel horen hahahahaha.

Viva: zo die kaart is vroeg dan!!! :slight_smile:

Roanna: veel plezier vandaag! Ik hoop wel dat het druk wordt, dan hoef ik me niet te vervelen :wink:

Viva,die waren vast bang dat je het zou vergeten dat je 50 gaat worden ;).

Mexx,werk ze.

Pffff weet iemand waarom als je bijna bovenaan de berg bent,je er dan weer hard afd*ndert?

Trl: :kus:

hallo ladies

net wakker, moest echt ff bijslapen ondanks het mooie weer
mooi moment op de weegschaal… weer een magische barriere doorbroken voor het eerst. zal wel weer terugspringen (want uitgedroogd, lege maag & blaas) maar goed, het gaat om het idee, 1x moet de 1e keer zijn.

nu ff alsnog naar de stad voor die winkel en dan weer aan de studie denk ik zo.

GAAF!!! BLOEMMIE: GO GIRL!!!(zag je berichtje, mag mn foon niet pakken hier)

@bloem: super hoor!! :slight_smile:
ik net terug van de winkels. Heb 4 tweelingzakken normaal voor 1 80 euries kwijt. Nu heb ik er 4 voor 80 euries!!! Dus jullie snappen het ikke is blij.
Toen voor korte broeken/rokjes ed kijken.
En ja hoor gewoon in mijn woonplaats 4 rokken gescoord. Echter er was nog maar 60%. Dus ik zei heel lief maak je een mooi prijsje?
Rokken waren namelijk erg duur hahaha nu heb ik 4 rokken voor de prijs van 1, dus jullie snappen het ikke is dus :D.
verder een mooie ring van mijn ouders gekregen alvast voor mijn verjaardag! Zal kijken als ik een plaatje kan vinden…morgen komt mijn tante en haar vriend voor verjaardag. Dit omdat die vriend niet tegen drukte kan…
Verder gaf de weegschaal weer min 2 kilo aan. Dus ik ben op mijn GEWICHT!!! Geen lichaamsvet, organen niet meer in het vet! Alles is goed! Consulente blij ikke blij. Dus eigenlijk nu al een goed weekend. Maar ik ga nog 2 weken door zodat ik in turkije vaker kofte en doner kan gaan eten…hahaha grapje! Maar ik neem het er wel van hoor!!
@beps: werk ze nog verder! Of ben je inmiddels al vrij? hahah
@roanna: kokkie is al begonnen met verven. Ik wil wel foto’s zijn. Trouwens van al jullie projectjes hoor :wink:

kon geen plaatje vinden. Maar hij is erg apart hahaha al zeg ik het zelf natuurlijk!

ikke ook weer terug uit de stad. wel geslaagd maar niet super tevreden, maar tis beter dan nix natuurlijk.
vind het jammer dat het allemaal zo’n flutkwaliteit is. zou liever een tankini hebben die helemaal gevoerd was, valt het gewoon mooier, maar goed, voor die 12 dagen…

verder ook een mooie spijkerbroek gepast. maat 40 maar broek was net iets te kort. is altijd in die winkel, dan denk ik: gaat wel, 1x wassen en tis hoog water, dus toch maar teruggehangen (met pijn in mn hart)
nu een stapel afwas die op me staat te wachten, totaal geen zin in natuurlijk

Ik thuis: Voor iedereen een ‘mooie’ dag, ik zag de 110 weer op de schaal !!! Terug op het gewicht(nou ja bijna) waarop ik in mei op vakantie ging. Zover nog steeds op planning…

Doodmoe, hartstikke druk!! Ff Ego: Net gegeten, zo een bakkie en op naar bed… Val om
Trusten alvast

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Zo weer een week om: Ook hier:

Over 3 weken zijn we al op Izmir als alles goed gaat!!!
Lekker hoor!!!

Ik ondertussen op t werk, doodmoe… Gaat goed komen

Goedemorgen.

@Bloem: Nou, jij bent echt al een eind op de goede weg. Maatje 40, nou kunnen we ruilen hoor. Voor mij zijn ze dan juist altijd veel te lang bij de “normale” winkels, maar er zit hier in A’doorn een winkel die echt (bijna) alle maten verkoopt. Dus extra lange en extra korte lengte-maten en haal daar meestal mijn spijkerbroeken in allelei kleuren. Ook kokkie koopt altijd zijn broeken daar. Hoeven we niets meer aan te doen.
Ga zo door!!! :thumbsup:

@Beps: Jij alweer op je werk. Ja, nog 3 weken he en dan… >>> :cheer:Nou, vandaag nog ff volhouden, ook al ben je zo moe. Straks lekker relaxen en er dan maar weer op tijd in.

@Viva: Oh, weer goed kunnen slagen bij de Wehklomp. Vanavond is ladies night bij hen, extra 15% korting, dus maar eens ff kaike dan.
Ja Viev… je wordt er zelfs in het hele land aan herinnerd dat je (pas) 50 wordt. lol2

Kokkie is nu weer aan het verven. De trap staat nu bijna in de grondverf, dus het schiet al op. lol2 lol2

Gister even met de kinders op pad geweest. Was weer ff gezellig. Zijn eerst een poosje in de stad geweest, hapje gedaan en toen toen even met ze naar hun huis een bakkie doen en toen weer naar ons eigen huis. Van de week komen ze nog even een dagje hier, want de oudste moet kokkie ff helpen met muziek op de MP4 speler te zetten. lol2

Net even een heel klein beetje regen hier ,maar nu weer heerlijk weer.
Iedereen een fijne zondag… :dag:

Goedemorgen, wij zijn ook weer thuis en gelukkig staat hier een zalig :zon02:
Wij hadden donderdag verwachting van 35/40 graden dus zijn een stuk naar het noorden gereden, dat vonden we toch weer iets te warm als je niet aan het strand/water zit. Heerlijke dagen gehad en lekker bijgetankt, nu ff uitpakken en de wasmachine zijn werk laten doen
Heb veel verf,tweelingzakken, weegschalen voorbij zien komen maar ben beetje duf nog.
Tot laters en voor iedereen een fijne zondag :dag::dag::dag:

@Raak: Welkom terug en zo te lezen… weer een fijne tijd gehad. Nu even de machine het werk laten doen en dan weer ff rustig bijkomen thuis.

Ik had het net nog niet gezegt… en moet je nu kaike… het regent weer. :mad: Nouja… we hoeven toch niet weg, dus lekker thuis klungelen dan maar.

@raak: welkom terug! Lekkere hapjes gegeten? hahaha en wijntjes geproefd?
@roanna: en weer aan de klus of vandaag even niets doen?
@beps: ikke over 2 weken richting bodrum!!!.. binnenkort mijn tickets als het goed is!

Roanna : oh jeetje weer regen, jasses, jammer he, gelukkig dat je de deur niet uit hoef. Gisteren jij weer gezelling daagje gehad
Jac : ja hoor, was weer delicieux enne champie en wijn daar altijd toppie he, jij alweer BIJNA naar Bodrum

ZOOO even rust!!!
Gelukkig nu even bijtanken!

@Raki: welkom terug!
@Jac: JAAA(en jij vraagt ff aan S om de tickets van paps en mams toch…) Lekker haha

Beps : jij lekker even rust nu. Ik zit in de tuin maar het is zoooo heet lol2