Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen piepels.

Ik dacht na mijn 1e bakkie vanmorgen… eerst maar even boven aan de ritulen en ben nu mooi klaar daarmee.

Meiden… wij hebben gister ook alles daar bij de Aci-zon-es gekocht. Grondverf, zijdeglansverf (cremekleur) voor de trap dan he, afplakband, de kwasten, de rollers en ook behangplaksel van de Boson. Inderdaad… daar kun je toch niet zelf voor gaan brouwen en breien. Ik ben ook reuze blij met deze shop hoor. Ook nog glanslipstick voor bijna niks meegenomen. Tja… je komt voor dit en komt altijd weer met van alles naar buiten. Althans dat is mijn ervaring. lol2

Behang gaan we nog uitzoeken, maar kokkie is toch nog lang niet klaar met de trap, dus dat kan nog even wachten, alhoewel ik natuurlijk al wel een idee heb hoe het moet worden, omdat we al wel vaker hadden gekeken.

@Raak: Tofffffffff!!! Veul plezier daar nog en lekker genieten hoor van alles wat je wel mag.

Nou, ga ff verder met mijn 2e bakkie.

By the way… voor diegenen die dat niet weten… wij hebben een open trap in de woonkamer, vandaar dat die ook meegeschilderd en gelakt moet worden.

Enneh… nog even over de tweelingzakken. Weten jullie nog dat ik ook die shappies had gekocht? Nou, twee daarvan hangen nog splinternieuw in mijn kast met de kaartjes er nog aan lol2, omdat naar nu blijkt, ik die ringetjes niet prettig vind zitten. Die komen precies op mijn inbouw i-pod en dat voelt niet fijn. Gelukkig had ik er nog 2 waar die ringetjes niet aan zitten, dus die draag ik nu wel, maar zonde toch he!!!

Nee, ze passen mijn docher niet, want die heeft een (veel) grotere maat, anders waren ze natuurlijk voor haar.

Ja ik ga ook maar even naar de AC tion om daar dat te halen, bij gommo en klus is het 3x zo duur.
Maar bedankt voor de tip meiden.
2 verdiepingen klaar, nu nog beneden en aan de was/strijk, dus ik kom de dag wel door.

Roanna, soms kun je die extra bandjes waar meestal die ringen aan zitten er gewoon afknippen, althans ik heb het er bij 1 gedaan omdat ik die bandjes niet boven mijn jurk uit wilde laten komen.

Roanna: zet ze op marktplaats! Zo in de kast laten hangen is ook zonde!

lol2 lol2 Ja, dan krijg je er gratis een fotocamera bij. lol2

@Viva: Ja, vooral die Bisol behangplaksel scheelt zo enorm veel en je hebt het voor alle soorten behang.
Oh, zal eens kijken of dat zo kan wat jij zegt, over die bandjes.

Ik had trouwens een bod gehad van 200euro op mijn camera (lumix FZ18) maar vertrouw het voor geen meter…

uit t buitenland zeker dat bod? Hadden wij ook nl!

Ik net weer terug bij de A C tion… die zijdeglans crème Roanna, die hebben wij ook hahahahahahahaha… die kleur is precies wat er op de trap naar boven bij ons zit en in de voorgang!!! Dus,… hadden de wereld weer: 2 bussen, afplakkend, 2 bakjes met roller, afdekzeil 3x, 3x kit met spuit, vulmiddel, kwasten schuurpapier en dan nog het nodige voor mij(waaronder bij de schilderspullen canvasplaten A4 formaat. 10 vel 1.69 kan je 10 foto’s op printen :wink: ;)!!!)
60 euzies kwijt… vond het netjes…

Geen idee! Heb er niet op gereageerd… Zal wel uit Nigeria komen!

Ja pcies, meestal wel. Die gaan bij mij zo via de ‘delete’ knop :wink:

Zo meiden ik ga naar mn werk, meld me als ik thuis ben rond 20 uur!
Het is zoooo druk momenteel dat het niet te doen is om even ‘te komen buurten’

Tot latersss

Jeetje waar is iedereen???

Wij net naar de proxis, histor monodek, 50% korting 10 liter voor 35 euri, en gelijk geslaagd voor behang. Het is vinyl maar er stond op het kaartje vliesbehang (dat heb ik nu op de muur maar vind het niets, je ziet alle oneffenheden in de betonnen muur) en op vlies behang 20% korting, dus de manager erbij. Tja wat is het nu, nou gewoon vinyl maar op het kaartje staat wat anders en niet alleen bij het behang wat ik gekocht heb maar ook bij de andere rollen, dus ik het voordeel van de twijfel…dus de korting gekregen…al bij al 63 euro korting, kijk daar heb ik bij de ac tion bijna de rest voor. hahahahaha.

KIJK!!! VIEV!!! dat bedoel ik!!! ik was gewoon voor 80 euro behang, monodek van weet ik veel, emmer 12,5 ltr ipv 65 voor 27,50
Verf van de A C en bij de outlet hier voor verf nou ikke is gelukkig zat :wink:

Juist… daar moeten we het toch van hebben he. Leuk, die koopjes en wij maar op jacht, maar dan heb je ook wat voor weinig. :cheer:

Wij vanavond ook even op pad geweest. Heb mooi behang gezien bij de Kwattahal voor nog geen tientje de rol en dat is ook vinyl in allerlei kleuren, maar denk dat het bij ons leverkleur wordt. Ik wil in ieder geval niet te donker en ook gewoon effen. Niets van kroontjes, streepjes of wat het ook wezen mag. Maargoed, dat is een ieder z’n smaak.

Naast die hal zit Bristloles en daar hebben kokkie en ik beide in de opruiming nog mooie schoenen gescoord. Dus wij weer blij. :cheer:

@Viva: Goed zaken gedaan jullie!! :thumbsup:

@Beps: Weer thuis van het werk en nu lekker even relaxen. Toch? En dan morgen weer?

@Roanna: Ik zag bij de ACtion ook nog van dat behang dat je kan sausen… met een klein ‘werkje’ (geweven zeg maar) misschien ook nog een idee…
Ja morgen en zondag, dan 2 dgn vrij. Dan 4 dgn werken en lekker zondags vrij om met de fokkervriendin naar Belgie te gaan naar een hondenshow

@Beps: Die hadden we ook gezien maar kokkie wil niet sauzen. Schrijf je dat nu met een s of een z? lol2

Dus wordt het gewoon die van de kwattahal. Maar ach… pffffff… hij is nog met de trap bezig en hij is zo’n pietje precies en dan schiet het niet zo op, of zou het de leeftijd zijn? lol2 Nouja…ik heb alles aan die wand afgedekt met oude lakens, dus hij gaat zijn gang maar, maar het zal allemaal nog wel ff duren, ben ik bang voor. Ik stoor me er (nog) niet aan. Als het voor kerst maar klaar is!!! Hihihihi.

@Beps: Nu aan de smurf. lol2 Morgen weer werken en volgende week dus een leuk uitje naar het buitenland, oftewel naar de zuiderburen. Leuk!!

Voor zo… weltrusten all en tot morgen maar weer. :slapen: :dag:

Voor de kerst zitten jullie er weer prachtig bij :wink: lol2lol2!!!
(*geen idee… ik ga voor ehhhh verven met muurverf hahahaha)

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar